Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - لندن – ايرنا – «استيون بل» عضو ارشد بزرگ‌ترين نهاد ضد جنگ انگليس، تصميم واشنگتن براي تروريستي ناميدن سپاه را گواه ديگري براي اثبات دشمني آمريکا با ملت ايران دانست و تصريح کرد، سپاه پيروز ميدان نبرد عليه امپرياليسم در نيم‌قرن گذشته است.

عضو ارشد «کارزار ائتلاف توقف جنگ» روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ايرنا در لندن يادآور شد: توهين جديد دونالد ترامپ پس‌ازآن صورت مي‌گيرد که او در حدود يک سال پيش از برجام خارج شد و تحريم ها عليه ايران را دوباره از سرگرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با اشاره به سيل اخير در ايران عنوان کرد که تحريم‌هاي آمريکا اينک مانع امدادرساني به سيلزدگان شده است.
بل با اين حال تصريح کرد: به رغم تلاش‌هاي خصمانه دولت آمريکا، مردم ايران نشان دادند که هرگز در برابر زورگويي‌هاي کاخ سفيد تسليم نخواهند شد.
دونالد ترامپ رئيس‌جمهوري ايالات‌متحده ساعاتي پيش اعلام کرد دولتش، سپاه پاسداران انقلاب اسلامي ايران را به‌عنوان سازمان تروريستي خارجي تعيين کرده است.
به دنبال اين اقدام خصمانه آمريکا، شوراي عالي امنيت ملي در اقدامي متقابل دولت آمريکا را حامي تروريسم و فرماندهي مرکزي آمريکا موسوم به سنتکام را گروه تروريستي معرفي کرد.
محمدجواد ظريف وزير خارجه ايران هم در نامه‌اي به رئيس‌جمهوري و رئيس شوراي عالي امنيت ملي پيشنهاد کرد که شوراي عالي امنيت ملي نيروهاي نظامي آمريکا در منطقه غرب آسيا موسوم به سنتکام را در فهرست گروه‌هاي تروريستي قرار دهد.
دولت‌هاي اروپايي تاکنون به تصميم خصمانه آمريکا درباره سپاه واکنش نشان نداده‌اند.
مطبوعات و رسانه‌هاي انگليسي عمدتاً تصميم کاخ سفيد عليه يک‌نهاد حکومتي در تاريخ آمريکا را بي‌سابقه مي‌دانند.
نشريه تايمز انگليس با انتشار يادداشتي دراين‌باره نوشت: تروريستي ناميدن سپاه پاسداران از سوي دونالد ترامپ، ديپلماسي در خاورميانه را پيچيده مي‌کند، و ازاين‌پس سربازان آمريکايي و ديپلمات‌ها از تماس با مقام‌هاي عراقي و لبناني که با مقام‌هاي سپاه تعامل مي‌کنند،منع خواهند شد.
شبس*اروپام ** هـ ن ** 1917
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۵۵۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دادگاه نیویورک ترامپ را ۹۰۰۰ دلار جریمه کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، خبرگزاری آژانس فرانس پرس امروز سه شنبه در حساب کاربری خود در ایکس (توییتر سابق) از حکم دادگاه نیویورک برای جریمه ترامپ خبر داد.

بر اساس اعلام این رسانه، دونالد ترامپ رییس جمهور پیشین آمریکا در جریان محاکمه اش در نیویورک به دلیل اهانت به دادگاه ۹ هزار دلار جریمه شده است.

قاضی دادگاه نیویورک، امروز دونالد ترامپ، رئیس‌ جمهور پیشین آمریکا را به پرداخت ۹ هزار دلار جریمه محکوم کرد و اخطار داد که تداوم نقض ممنوعیت صحبت درباره دادگاه، می‌ تواند منجر به بازداشت او شود.

بر اساس دستور قاضی «خوان مرچان» دونالد ترامپ اجازه ندارد هرگونه حمله کلامی علیه شاهدان، اعضای هیأت منصفه یا کارکنان دادگاه و نزدیکان آن‌ ها انجام دهد.

«مرچان» به ازای هر مورد نقض این دستور، هزار دلار جریمه برای ترامپ در نظر گرفت و دستور داد ۷ نوشته او که «توهین‌ آمیز» بود از شبکه اجتماعی تروث‌سوشال و وب‌ سایت کارزار تبلیغاتی او حذف شود.

قاضی مذکور هنگام صدور این حکم گفت: بدین وسیله، به متهم هشدار داده شد که دادگاه تداوم نقض آگاهانه دستورات قانونی‌ اش را نمی‌ پذیرد و اگر ضروری و مناسب بداند، بازداشت تنبیهی اعمال خواهد کرد.

نامزد جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به جعل سوابق تجاری مربوط به پرداختی در سال ۲۰۱۶ به استورمی دنیلز، ستاره سابق فیلم‌های غیراخلاقی متهم شده است.

کد خبر 6093570

دیگر خبرها

  • لحظه اصابت پهپاد انتحاری ارتش یمن به کشتی اسرائیلی+ فیلم/ مخالفت وزیرخارجه انگلیس به تروریستی اعلام کردن سپاه/ هشدار مهم انصارالله به آمریکا درباره حمله به یمن/ حمله جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی به یمن
  • هشدار وزیر خارجه انگلیس درباره پیامدهای تروریستی خواندن سپاه
  • مخالفت وزیرخارجه انگلیس با تروریستی خواندن سپاه
  • شناسایی سپاه به عنوان سازمان تروریستی به سود ما نیست | وقتی می پرسم آیا اقدام بیشتر علیه سپاه ضروری است، پاسخ منفی است
  • مخالفت وزیرخارجه انگلیس با تروریستی خواندن سپاه پاسداران
  • مخالفت وزیر خارجه انگلیس با اقدام علیه سپاه
  • دادگاه نیویورک ترامپ را ۹۰۰۰ دلار جریمه کرد
  • ادعاهای تازه دونالد ترامپ درباره ایران و احتمال جنگ با اسرائیل
  • ترامپ: اگر رئیس جمهور بودم هرگز جنگ غزه راه نمی افتاد
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها