Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-28@02:35:23 GMT

زیبایی و جوانسازی پوست با ۴ فرمول خانگی

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۵۵۸۱۳

زیبایی و جوانسازی پوست با ۴ فرمول خانگی

به گزارش باشگاه خبرنگاران، با گذشت زمان پوست ما دچار تغییراتی می‌شود و قابلیت کشسانی، استحکام و رطوبت خود را از دست می‌دهد که این مسئله سبب ایجاد چین و چروک های ناشی از پیری پوست می‌شود.

لوازم آرایش، مواد شیمیایی و آلودگی روی پوست تاثیر می‌گذارد و در نتیجه پوست زودتر پیر می‌شود و چین و چروک‌ها زودتر بروز می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این وجود، همیشه راهی برای کم کردن سرعت فرآیند چروک شدن پوست وجود دارد و بسیاری از افراد سراغ بوتاکس و انواع اقسام جراحی پلاستیک‌ می‌روند اما ما به شما روش‌هایی معرفی می‌کنیم که به کمک آن به سادگی با یک ویتامین می‌توانید روند چر‌وک شدن پوست را کند کنید.

با این حال، تمام این محصولات را می توان جایگزین برخی از مواد طبیعی مانند ویتامین E و انواع روغن‌ها مانند روغن زیتون و ژل آلوئه ورا به زیبایی و جوانی پوست کمک می‌کنند.

ویتامین E را می‌توان برای کاهش سرعت فرآیند پیری به تنهایی یا ترکیبی استفاده کرد البته باید توجه داشته باشید که قبل از مصرف ویتامین E صورت خود را بشوئید.

با ویتامین E پوستتان را طبیعی بوتاکس کنید

کپسول ویتامین E را سوراخ کنید و روغن درون کپسول را شب‌ها روی پوست خود به صورت دورانی ماساژ دهید و صبح آن را با آب آشامیدنی شستشو دهید و برای چند ماه این روش را هر روز ادامه دهید.

جوانسازی پوست با ویتامین E و آلوئه ورا

محتوی حاوی کپسول ویتامین E را با یک قاشق چایخوری از ژل آلوئه ورا مخلوط کنید و با استفاده از انگشتان دست خود، آن را روی پوست و نقاط دارای چین و چروک ماساژ دهید و پس از ۳۰ دقیقه پوست صورت خود را بشوئید و سپس صورت خود را خشک کنید.

زیبایی پوست با ویتامین E و عسل

عسل پوست شما را مرطوب و سم زدایی می‌کند و در آبرسانی و استحکام پوست موثر است همچنین آب لیمو منافذ باز پوست را می‌بندد، کافی است تا ٣ عدد کپسول ویتامین E را با نصف قاشق چای خوری عسل و نصف قاشق چای خوری آب لیمو مخلوط کنید و سپس مخلوط را روی پوست صورت خود ماساژ دهید و پس از ٢٠ پوستتان را بشویید و سپس آن را خشک کنید، این روش جوانسازی پوست را برای چند ماه ادامه دهه‌ی تا اثر آن را ببینید.

با ویتامین E و روغن زیتون پوست جوان و زیبایی داشته باشید

روغن زیتون پوست را آبرسانی و تغذیه می کند و و یک آنتی اکسیدان قوی است که رادیکال های آزاد را از بین می برد، کافی است تا یک چهارم قاشق چای خوری محتوی ویتامین E را با یک چهارم قاشق چای خوری روغن زیتون مخلوط کنید و قبل از اینکه به خواب بروید، این مخلوط را روی پوست صورتتان به مدت ٢ تا سه دقیقه ماساژ دهید و صبح پوست صورتتان را به آب سر بشوئید.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۵۵۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتف و بال مرغ را با این روش ویژه سوخاری کنید

فراروـ  امروز فست‌فود‌ها در تمام دنیا جایگاه ویژه‌ای دارند، به طوری که ذائقه بسیاری از مردم از غذا‌های سنتی به سمت غذا‌های مدرن و یا به اصطلاح فست فود میل پیدا کرده است. ویژگی مهم فست‌فود‌ها صرف‌نظر از طعم دلچسبی که دارند، مدت زمان کوتاهی است که صرف آماده کردن آن‌ها می‌شود. مرغ سوخاری یا مرغ معروف به کنتاکی یکی از فست فود‌های خوشمزه و بسیار محبوب به خصوص در میان کودکان است. در این میان بال و کتف سوخاری هم بسیار پرطرفدار است و معمولا بر سر آن دعواست. زمانی که مرغ می‌خرید و نمی‌دانید با بال‌ها و کتف‌هایش چکار کنید، بهتر است همه را جمع کنید و در یک فرصت مناسب با روشی که در ادامه آموزش خواهیم داد، یک ظرف بال و کتف سوخاری خوشمزه برای اعضای خانواده تهیه کنید، پس در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

مواد لازم

بال و کتف مرغ: به میزان لازم
دوغ آبعلی: به اندازه‌ای که روی بال و کتف‌ها را بگیرد
نمک و زردچوبه: به میزان لازم
روغن برای سرخ کردن: به میزان لازم

طرز تهیه

برای درست کردن این کتف و بال سوخاری خوشمزه ابتدا بال و کتف‌ها را خوب بشویید و روی هر کدام را با چاقو یک برش ایجاد کنید. حالا بال و کتف‌ها را داخل یک قابلمه مناسب بریزید و کمی نمک و زردچوبه بپاشید، سپس دوغ آبعلی را تا جایی که کاملا روی بال و کتف‌ها را بگیرد، داخل قابلمه بریزید. قابلمه را روی حرارت متوسط اجاق گاز بگذارید تا دوغ شروع به جوشیدن کند، سپس حرارت را کم کنید و اجازه بدهید بال و کتف‌ها حدود ۲۰ دقیقه با دوغ بجوشد. بعد از این مدت زمان بال و کتف‌ها را آبکش کنید و صبر کنید تا آب اضافه آن‌ها کشیده شود و کمی خشک شوند. در مرحله آخر مقداری روغن داخل یک قابلمه یا ماهی تابه گود بریزید و بال و کتف‌ها را یکی یکی داخل روغن داغ سرخ کنید. توجه داشته باشید که بال و کتف باید داخل روغن شناور سرخ شود. حالا بال و کتف سوخاری خوشمزه و خاص شما آماده سرو است، نوش جان و مراقب انگشتانتان باشید!

نکات مهم
۱ ـ برای تهیه این بال و کتف سوخاری می‌توانید از هر نوع دوغ ترش گازدار استفاده کنید.

۲ ـ هنگام سرخ کردن بال و کتف‌ها توجه داشته باشید که روغن حتما داغ و به اندازه‌ای باشد که بال و کتف‌ها داخل آن شناور شوند.

۳ ـ این بال و کتف سوخاری را با هر نوع سسی که تمایل دارید، سرو کنید.

دیگر خبرها

  • 17 درمان سریع خانگی التهاب معده
  • فواید و مضرات روغن حیوانی
  • با مصرف این میوه خوشمزه و آبدار جوان شوید
  • سیگار چه بلایی بر سر پوست می‌آورد؟
  • گیاهی که برای جلوگیری از ریزش مو معجزه می‌کند
  • ۸ روغن گیاهی که به درمان شوره سر کمک می‌کند
  • با مصرف این میوه جوان شوید
  • درمان خانگی آبله مرغان + بهترین دارو برای از بین بردن جای جوش
  • کتف و بال مرغ را با این روش ویژه سوخاری کنید
  • راه حل فلسطین همان فرمول «‌دو دولتی» است