Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، محمد برغمدی گفت: این حادثه در خانگیران سرخس رخ داده که بر اثر آن یک چوپان جوان به نام مجتبی ارجمندی از اهالی روستای کندکلی این منطقه فوت کرد و جوان دیگری به نام گل آقا سارانی که در ارتفاعات برای چرای گوسفندان همراه این چوپان بوده به شدت دچار سوختگی شده است.

وی گفت: یکی از این دو چوپان بالای تپه و دیگری نیز در پائین تپه بوده که صاعقه به صورت مستقیم با فرد بالای تپه که 24 سال داشت، برخورد کرده و در همان محل فوت می‌کند و فرد دیگر که 42 سال داشته دچار سوختگی یک پا و یک گوش می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول اورژانس 115 سرخس گفت: به دلیل این که در این حادثه تلفن همراه هر دو نفر دچار آسیب دیدگی جدی می‌شود و امکان درخواست کمک وجود نداشت به همین دلیل فرد مصدوم به هر طریق ممکن خود را تا چادرهای عشایری می‎رساند که حدود ساعت 5 صبح می‌شود.

وی افزود: پس از درخواست کمک بلافاصله نیروهای اورژانس به محل اعزام و فرد مصدوم به بیمارستان لقمان حکیم سرخس انتقال داده می‌شود.

برغمدی گفت: این حادثه در ساعت 12 شب رخ داده است.

در ادامه رئیس هلال احمر سرخس گفت: از دو روز قبل در منطقه بارندگی داریم و از امشب تا فردا صبح نیز مجددا اعلام بارندگی شده است.

محمد رضایی افزود: شب گذشته مدیریت بحران شهرستان سرخس تشکیل شد و در این جلسه به دلیل شرایط جوی رفتن به ارتفاعات ممنوع اعلام شده است. در این جلسه همچنین فرماندار سرخس چرای دام‌ها را حتی در حاشیه جاده‌ها و ارتفاعات مناطق نیز ممنوع اعلام کرد.

ایسنا

انتهای پیام/

20 / 20 محمد برغمدی حادثه مسئول اورژانس ۱۱۵ سرخس مرگ یک چوپان مرگ یک چوپان بر اثر صاعقه در سرخس رفتن به ارتفاعات ممنوع خانگیران سرخس رئیس هلال احمر سرخس محمد رضایی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: حادثه مرگ یک چوپان خانگیران سرخس محمد رضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۵۵۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استوری هادی چوپان برای توماج صالحی؛ درخواست از رهبری (+عکس)

دادگاه توماج صالحی را به اتهام افساد فی الارض به اعدام و مجازات‌های تکمیلی محکوم کرده است هرچند که این حکم بدوی و قابل فرجام خواهی در دیوان عالی کشور است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به ۷ حادثه دیده در ارتفاعات البرز
  • امدادرسانی به ۶ حادثه دیده در ارتفاعات البرز
  • نجات طبیعت‌گرد ۵۸ ساله از مرگ حتمی در اشنویه
  • طبیعت‌گرد اشنویه‌ای از مرگ حتمی نجات یافت
  • خداوند در حادثه طبس، نصرت خود را آشکار کرد
  • استوری هادی چوپان برای توماج صالحی و درخواست از رهبری
  • استوری هادی چوپان برای توماج صالحی؛ درخواست از رهبری (+عکس)
  • کوهنوردی ممنوع/ تداوم رگبار باران در ارتفاعات برخی استان‌ها
  • صاعقه و بارش شدید تگرگ در شهرستان شیراز
  • (عکس‌) تیپ متفاوت هادی چوپان با لباس محلی