Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@23:30:49 GMT

روزانه 6 هزار پرس غذا برای سیل زدگان شوش ارسال می شود

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۵۶۲۲۴

روزانه 6 هزار پرس غذا برای سیل زدگان شوش ارسال می شود

اندیمشک - ایرنا - فرماندار شهرستان اندیمشک با اشاره به فعالیت مواکب این شهرستان برای کمک رسانی به سیل زدگان گفت: روزانه 6 هزار پرس غذا در مواکب اندیمشک طبخ و برای روستاهای سیل زده شوش ارسال می شود.

پیمان جهانگیری دوشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: موکب بیت الزهرا به عنوان موکب اصلی در محل مقبره شهدای گمنام اندیمشک و پنج موکب دیگر در این راستا فعال شده اند که یکی از آنها در منطقه عبدالخان فعال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: سه آشپزخانه نیز در اندیمشک کار تهیه و توزیع غذا به سیل زدگان را برعهده دارند همچنین یک نانوایی سیار در عبدالخان نان مورد نیاز سیل زدگان را تهیه و توزیع می کند.
جهانگیری گفت: در مجموع بیش از 2 هزار نفر از سیل زدگان شوش زیر پوشش خدمات مواکب شهرستان اندیمشک قرار دارند ضمن اینکه کمک های مردمی نیز هر روز به مناطق مختلف شوش ارسال می شوند.
وی افزود: تجهیزات و امکانات لازم از جمله لودر و کمپرسی نیز برای شهرستان شوش و روستاهای حومه اعزام شده است.
فرماندار اندیمشک اظهار داشت: برای منطقه سیل زده پلدختر نیز محموله های مختلفی از اندیمشک ارسال و 2 موکب در این منطقه راه اندازی شده است.
وی افزود: تاکنون ده ها محموله مواد غذایی و پوشاک با مشارکت و پیگیری نماینده اندیمشک، فرماندار اندیمشک و همراهی مردم و مسئولان برای مردم سیل زده شوش ارسال شده است.
به گزارش ایرنا صدها نفر از مردم و مسئولان اندیمشک به صورت خودجوش در حال خدمات رسانی به مردم سیل زده روستاهای شوش و پلدختر هستند.
بنا بر این گزارش یونس یعقوب پور یکی از جوانان اندیمشکی عصر امروز حین رساندن محموله مواد غذایی به سیل زدگان شوش دچار سانحه تصادف شده و پای خود را از دست داد که حال وی وخیم گزارش شده است.
همچنین هفته پیش نیز 2 نفر از جوانان اندیمشکی حین کمک رسانی به مردم پلدختر دچار سانحه رانندگی شدند که یک نفر در دم جان باخت و حال یکی دیگر هم وخیم است.
بارندگی های سیل آسا موجب افزایش آورد آب در سدهای کرخه و دز شد.
افزایش خروجی این 2 سد موجب تخلیه روستاهای مسیر رودخانه ها و آبگرفتی تعداد زیادی از مناطق پایین دست شده است.
7281/3022

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي سيل كمك رساني انديمشك

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۵۶۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می شود

فرمانده پایگاه دریایی پسابندر نیروی دریایی ارتش، گفت: امروز دومین مرحله مردمیاری و توزیع کالاهای اساسی مورد نیاز در مناطق سیل زده شهرستان دشتیاری و روستاهای اطراف آن انجام شد.

به گزارش ایسنا،‌ ناخدا دوم علی خزائی، فرمانده پایگاه دریایی پسابندر نیروی دریایی ارتش، با اشاره به اقدامات این پایگاه در کمک به سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان، گفت: در پی بارندگی در جنوب شرق کشور و خسارات‌ وارد شده به شهرستان دشتیاری و روستاهای اطراف، نیروی دریایی ارتش، برابر اوامر سلسله مراتب فرماندهی و با هدف کمک به مردم سیل‌زده در این مناطق به امدادرسانی و تامین نیازهای اساسی مردم پرداخت.

فرمانده پایگاه دریایی پسابندر نیروی دریایی ارتش ادامه داد: پایگاه نیروی دریایی پسابندر با تمام توان و تجهیزات خود و با همکاری دیگر نهادها و سازمان ها، نسبت به تهیه کالاهای اساسی مورد نیاز اقدام کرد و امروز در دومین مرحله، این کالاها در بین مردم شهرستان دشتیاری و روستاهای اطراف تقسیم شد.

ناخدا دوم خزائی، همچنین از استمرار آمادگی نیروی دریایی ارتش برای امداد به سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان خبر داد و خاطرنشان کرد: تا زمانی که مشکل سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان رفع نشود کارکنان نیروی دریایی راهبردی ارتش آماده خدمت‌رسانی به این عزیزان هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۱۱ حقیقت سریع در مورد پیامک/ نخستین متن پیامکی تبریک کریسمس بود
  • ۱۱ حقیقت سریع در مورد پیامک/ اولین متن پیامکی تبریک کریسمس بود
  • اجرای طرح بزرگ آبرسانی قلعه مختار اندیمشک نیاز آبی مردم را برطرف می‌کند
  • تصادف مرگبار در محور اندیمشک _دهلران
  • کشف سه محموله قاچاق در اندیمشک
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود
  • کشف سکه های دوره اشکانی از مسافر قطار در ایستگاه راه آهن اندیمشک
  • ارسال کمکهای مردمی از شاهین شهر و میمه به سیل زدگان جنوب شرق
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می شود
  • امدادرسانی به سیل‌زدگان در شرق و جنوب کشور