Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-04@12:59:42 GMT

دوئل مرگبار راننده تاکسی‌ها بر سر مسافر

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۵۶۳۵۹

دعوای دو راننده بر سر سوار کردن مسافر با قتل پایان یافت.

به‌گزارش «ایران»، ساعت 4 بعد ازظهر یکشنبه 18 فروردین قتل یک راننده تاکسی در پایانه مسافربری سه راه آذری به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام شد. به‌دنبال اعلام این خبر، بازپرس رضوانی و تیم بررسی صحنه جرم راهی محل شدند.

با حضور در محل آنها با جسد مرد 50 ساله‌ای مواجه شدند که با ضربات چاقو به قتل رسیده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که عامل این جنایت راننده یک خودروی عبوری بوده که بر سر سوار کردن مسافر با مقتول درگیر شده و او را به قتل رسانده است.

بازپرس شعبه هشتم دادسرای امور جنایی تهران دستور شناسایی هویت متهم و بازداشت او را صادر کرد.

یکی از راننده‌ها که شاهد درگیری بود به خبرنگار «ایران» گفت: مقتول، فرد آرامی بود و 15 سالی می‌شد که در خط سه راه آذری به شهر قدس کار می‌کرد. روز حادثه نوبت مسافر سوار کردن او بود اما راننده دیگری در بیرون پایانه مسافربری شروع به سوار کردن مسافر در خط سه راه آذری به شهر قدس کرد.

او ادامه داد: سر همین موضوع بین مقتول و راننده درگیری پیش آمد. راننده ناشناس هم به سمت مقتول آمد و با چاقویی که در جیب داشت ضربه‌ای به او زد. بعد با عجله به طرف خودرواش رفت تا فرار کند اما دوستم که مجروح شده بود تعقیبش کرد و کمی آن طرف‌تر دوباره با هم درگیر شدند و این بار مرد مهاجم دو ضربه چاقو دیگر به مقتول زد.

بعد از آن هم سوار ماشین شد و فرار کرد. البته کمی جلوتر با یک خودروی دیگر تصادف کرد اما بدون توجه به این تصادف از محل متواری شد. ما رانندگان خطی هستیم اما او از مسافربرهای عبوری بود به‌نظر می‌آمد معتاد باشد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: حوادث قتل راننده تاکسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۵۶۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف چند موتور سوار در یک چهار راه در مشهد (فیلم)

 

منبع: خبرفوری

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ۵۰ نفر زخمی در تصادف قطار مترو با اتوبوس در لس‌آنجلس (فیلم) تصادف دلخراش در یک بزرگراه به دلیل کاهش ناگهانی سرعت (فیلم) تصادف شدید جاده سلماس در آذربایجان غربی (فیلم)

دیگر خبرها

  • تصادف چند موتور سوار در یک چهار راه در مشهد (فیلم)
  • نرخ کرایه تاکسی‌های نقده در سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • (ویدئو) سیل مرگبار در برزیل
  • پرواز با بال‌های پارچه‌ای (عکس)
  • فیلم| شهردار اصفهان راننده تاکسی برقی شد!
  • دستگیری ۲ خواهر قاتل پدر در تهران
  • دستگیری ۳ قاتل فراری در ۳ عملیات ضربتی | عامل قتل با وینچستر دستگیر شد
  • تصادف مرگبار رونیز و پژو ۲۰۶ در این بزرگراه تهران/ برخورد خونین کامیونت‌ها
  • حوزه انتخابیه پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز
  • افزایش ۹۰ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی بیله سوار