Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - گچساران - ايرنا - دومين محموله تجهيزات شامل ماشين آلات سبک و سنگين راه سازي شرکت بهره برداري نفت و گاز گچساران روز دوشنبه براي استفاده در مناطق سيل زده استان خوزستان ارسال شد.

به گزارش ايرنا، نخستين مرحله از تجهيزات و ماشين آلات شرکت بهره برداري نفت و گاز گچساران سه روز پيش به مناطق سيلزده استان خوزستان ارسال شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مديرعامل شرکت بهره برداري نفت و گاز گچساران گفت: اين تجهيزات با هدف سرعت بخشي به امدادرساني به سيلزدگان و رفع مشکلات در حداقل زمان ممکن ارسال شده است.
هوشنگ صيدالي همچنين از ارسال اولين محموله از کمک هاي مواد غذايي شرکت بهره برداري نفت و گاز گچساران به موکب کارکنان اين شرکت در استان خوزستان خبر داد.
وي تصريح کرد: با توجه به استقبال پرشور همکاران از پايگاه جمع آوري کمک هاي مردمي به سيل زدگان کشور تا پايان روز چهارشنبه بيست و يکم فروردين آماده دريافت کمک هاي نقدي و غير نقدي است.
صيدالي بيان کرد:ب ه اطلاع آن دسته از کارکنان شرکت بهره برداري نفت و گاز گچساران که با تماس خواستار پرداخت سيستمي کمک هاي خود هستند، مي رساند فرم هاي داوطلبانه کسر از حقوق در اختيار امور اداري هاي ادارات شرکت بهره برداري نفت گچساران قرار گرفته است و متقاضيان مي توانند فرم مربوطه را دريافت و مبلغ دلخواه خودرا واريز کنند.
وي بيان کرد: پنج پايگاه جمع آوري کمک هاي کارکنان شرکت بهره برداري نفت و گاز گچساران در حال جمع آوري کمک هاي اهدايي کارکنان اين شرکت است.
صيدالي توزيح داد: اين پايگاه ها در اداره مرکزي نفت گچساران ،پارک ايران بستر ،محوطه پارکينگ امور فرهنگي و هنري ،مسجد امام حسين (ع) کوي طالقاني و محوطه فروشگاه رفاه داير شده است.
وي اظهار داشت: شرکت بهره برداري نفت وگاز گچساران بنا به وظايف اجتماعي، از بدو ورود سامانه هاي پربارش به کشور آمادگي خود را براي کمک به مناطق مختلف اعلام کرده است.
اسکان مسافران نوروزي در ورزشگاه ها و مناطق امن، اعزام کارشناسان و متخصصان براي تعمير زيرساخت هاي آسيب ديده از سيل از خدمات مهم کارکنان شرکت نفت گچساران در جريان سيل هاي اخير بوده است.
شرکت بهره برداري نفت و گاز گچساران هفت هزار و 500 نفر نيروي انساني دارد.
شرکت بهره برداري نفت و گاز گچساران يکي از شرکت‌هاي مهم زير مجموعه شرکت ملي مناطق نفت خيز جنوب ايران است.
اين شرکت با بهره گيري و توانمندي از 10 واحد بهره برداري، پنج کارخانه نمک‌زدايي در مدار، 2 کارخانه نمک‌زدايي در دست اقدام، 11 ايستگاه فشار و تزريق گاز، سه مجتمع بزرگ پالايشگاهي گاز و گازمايع، سيستم گاز آغار و دالان مشتمل بر 12 دستگاه شيرگاه و لخته گير مايع و چندين واحد آزمايشگاه شيميايي، 6 واحد آبرسان، حدود 110 تفکيک گر سرچاهي و بوستري، 3 ايستگاه برق فشار قوي و بيش از 6700 کيلومتر خطوط لوله از قطر 4 تا 52 اينچ دارد.
شهرستان 124 هزار نفري گچساران در جنوب استان کهگيلويه و بويراحمد قرار دارد.
8143/1662
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۵۶۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از طرح فروسیلیس منگنز ازنا تا چند ماه آینده

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛مدیرعامل شرکت‌شهرک‌های صنعتی لرستان گفت:در منطقه ویژه اقتصادی ازنا،اولین سرمایه‌گذاری خارجی جذب شد و این موضوعی بود که در سال‌های گذشته شاهد آن نبودیم.
فرزاد محمدی افزود:طرح فروسیلیس منگنز ازنا پیشرفت بسیار خوبی دارد و تا دو یا سه ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.
وی گفت:این سرمایه‌گذار چینی پروژه فروسیلیس منگنز را در ازنا در حال احداث دارد و پیشرفت بسیار خوبی دارد که تا چند ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.
فرزاد محمدی با بیان اینکه توسعه فناوری یکی از زیرپروژه‌های اصلی شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان است، افزود:برای  رفع موانع تکنولوژی و فنی، واحدهای صنعتی احیا شده که وطیفه و رسالت آن شناسایی نیازهای فناورانه است که فن‌بازار در استان تشکیل شد.
مدیرعامل شرکت‌ شهرک‌های صنعتی لرستان گفت:هم اکنون نیازهای فناوری چندین واحد صنعتی در استان شناسایی و مرتفع شدند.
وی گفت:در استان چندین واحد صنعتی دانش‌بنیان شده و با حمایت‌های مالی واحدهای تحقیق و توسعه مورد حمایت قرار گرفته شده‌اند.




دیگر خبرها

  • تجهیزات بیمارستان گچساران خریداری شد
  • قرارداد احداث ۲ ایستگاه شارژ سریع خودروهای برقی در اصفهان با شرکت مپنا امضا شد
  • بهره‌برداری از ۷۹ پروژه نیمه‌تمام به ارزش ۱۶ میلیارد دلار در ۱۴۰۳/ تولید نفت و گاز ایران امسال جهش خواهد داشت
  • بیمارستان ۶۴ تختخوابی بعثت گچساران سال جاری به بهره برداری می رسد
  • اجرای طرح بزرگ آبرسانی قلعه مختار اندیمشک نیاز آبی مردم را برطرف می‌کند
  • احداث و بهره‌برداری از ۲ جایگاه شارژ سریع خودروهای برقی در اصفهان
  • رفع تصرف ۲ هکتار از رودخانه‌های استان یزد
  • ۱۳ حلقه چاه در کرج حفر و وارد مدار بهره برداری شد
  • تقدیر از کارگران شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون
  • بهره‌برداری از طرح فروسیلیس منگنز ازنا تا چند ماه آینده