Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-05@03:09:46 GMT

ساخت و ساز مناطق سیل زده با جانمایی جدید آغاز می شود

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۵۶۶۱۵

ساخت و ساز مناطق سیل زده با جانمایی جدید آغاز می شود

به گزارش ایرنا، سید موسی خادمی شامگاه دوشنبه در جلسه ستاد بحران در محل استانداری افزود: تخریب های حاصل از سیل در چهار دسته شناسایی شده که بازسازی هرکدام باید با برنامه ریزی های کوتاه و بلند مدت انجام شود.
وی اظهار داشت: برخی واحدها آب گرفته شده اند و برخی نیز خسارت جزیی دیده اند، اما منازلی نیزقابل تعمیر نبوده و باید در همان محل به صورت کلی تخریب و بازسازی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: برخی از واحدهای سیل زده نیز نباید در محل فعلی بازسازی یا احداث مجدد شوند چرا که در بستر و یا حریم رودخانه قرار دارند که باید با جانمایی جدید، از این حریم ها حفظ شوند.
وی با تاکید بر تامین مکان مناسب و تخصیص تسهیلات به این واحدها گفت: اداره کل راه و شهرسازی با همکاری آب منطقه ای نسبت به تعیین بستر و حریم رودخانه ها ازجمله در پلدختر و معمولان اقدام کنند تا مجوزهای جدید ساخت و ساز بر این اساس صادر شود.
استاندار لرستان باتقدیر از همت ملی برای کمک به سیل زدگان استان ادامه داد: کارهای بزرگی در استان صورت گرفت و توجه مسئولان ملی به لرستان مثالزدنی بوده است.
خادمی گفت: اکنون دستگاههاباید برنامه زمانبندی خود را برای برقراری شبکه های کامل برق، آب و گاز ارائه کنند.
وی تاکید کرد: متاسفانه برخی روستاهای پلدختر به طور کامل زیر آب رفته که هلال احمر باید نسبت به ایجاد کمپ در این مناطق اقدام کرده و آب و برق نیز تامین شود.
وی تصریح کرد: چنانچه مساله اسکان سیل زدگان در شهر پلدختر حل شود 70 درصد کار انجام شده اما در هم تنیدگی جمعیت و تقاضای افراد غیر سیل زده نیز روند کار را تا حدودی سخت کرد.
استاندار لرستان اضافه کرد: همچنین جهاد کشاورزی باید اقدامات فوری را برای جلوگیری از خسارات بزرگتر در دستور کار قرار دهد و ایستگاههای پمپاژ را راه اندازی کند.
خادمی همچنین افزود: متاسفانه پس از سیل، موضوع رانش زمین به چالش جدیدی تبدیل شده و به تازگی دردورود موجب قطع برق 10 و راه 15 روستا شده است.
7269/6060
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 اداره کل راه جهاد کشاورزی زمین ساخت و ساز سیل 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۵۶۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلافگی رژیم صهیونیستی از حملات سایبری/ تلاش برای ساخت «گنبد الکترونیکی»

به گزارش قدس آنلاین، رژیم صهیونیستی امروز (جمعه) اعلام کرد که برای مقابله با حمله‌های سایبری قصد دارد «گنبد الکترونیکی» ایجاد کند.

«آویرام آتزابا» رئیس‌ بخش همکاری بین‌المللی در «اداره سایبری» رژیم صهیونیستی در این باره گفت: از آغاز جنگ هفت اکتبر شمار حمله‌های سایبری علیه [رژیم] اسرائیل افزایش یافته است.

وی این حملات سایبری را «جنگ خاموش و نامرئی» خواند و اضافه کرد: تل‌آویو از آغاز جنگ غزه با ۸۰۰ حمله بزرگ سایبری مواجه بوده است.

به گفته این مقام صهیونیست، این حملات نهادهای دولتی و زیرساخت‌های نظامی و غیرنظامی رژیم صهیونیستی را هدف قرار داده است.

زیرساخت‌های اصلی رژیم صهیونیستی در طول چند ماه گذشته شاهد حملات مداوم سایبری بوده است.

در این مدت از سایت‌های نظامی، امنیتی و مدنی رژیم صهیونیستی تا شرکت‌های بزرگ میزبانی داده این رژیم، آماج حملات سایبری قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت ایستگاه مخابراتی احمد آباد-جوزار بویین میاندشت
  • آغاز ساخت دو زمین ورزشی در مهدیشهر
  • آغاز ساخت مرکز صحی‌ در پکتیا
  • این مناطق تهران خانه‌های ارزان‌قیمت دارند + جدول
  • کلافگی رژیم صهیونیستی از حملات سایبری/ تلاش برای ساخت «گنبد الکترونیکی»
  • اجرای بزرگ‌ترین پروژه درمانی خراسان شمالی آغاز شد
  • آغاز بزرگ‌ترین پروژه درمانی خراسان شمالی/ کلنگی که در نهایت بر زمین خورد
  • پروژه مسکن سازی در اردستان پس از ۲ سال آغاز شد
  • بارش باران از ظهر امروز در خراسان رضوی آغاز می‌شود
  • آغاز ساخت مرکز جامع خدمات سلامت روستای خطایان