Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-29@18:29:00 GMT

«سه روز با مرتضی آوینی» در شبکه 4

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۵۶۷۲۶

«سه روز با مرتضی آوینی» در شبکه 4

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، به مناسبت بیست‌وششمین سالروز شهادت مرتضی آوینی برای نخستین‌بار نسخه ترمیم شده سه فیلم مستند شهید آوینی «و این است فتح الفتح»، «داستان پل» و «شب عاشورایی» در قالب برنامه «سه روز با مرتضی آوینی» از ۲۰ تا ۲۲ فروردین ۱۳۹۸ هر شب از ساعت ۱۹ در محل خانه هنرمندان ایران، طی یک پنل با حضور هنرمندان و منتقدان برجسته اثر نمایش‌داده‌ شده و مورد بررسی و تحلیل قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین  یک سخنرانی توسط استادان دانشگاه درباره آرای سینمایی شهید آوینی ایراد می گردد.

بنابراین گزارش، شبکه چهار سیما بخش هایی از این مراسم را در مدت زمان 75 دقیقه از روز چهارشنبه 21 فروردین ماه، در سه قسمت هر شب ساعت 23 به روی آنتن می برد.

در برنامه روز چهارشنبه که بخش هایی از روز اول این نشست تخصصی به روی آنتن می رود، سخنرانی دکتر انیس دوویکتور و نشست تخصصی ارد عطارپور، سعیدقطبی زاده و سید سجاد آوینی پخش می شود.

در قسمت دوم برنامه، سخنرانی دکتر سیدعماد حسینی به همراه نشست پیروز کلانتری، روبرت صافاریان و حامد شکیبانیا پخش و در قسمت سوم که روز جمعه ساعت 23 از شبکه چهار سیما پخش می شود سخنرانی مریم امینی و مهرزاد دانش در این نشست تخصصی به همراه صحبت های فریدون جیرانی، دکتر شهاب اسفندیاری و محمدحسین مهدویان پخش می شود.

خبرنگار: علی ناصری

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران فرهنگ و هنر روز برنا آوینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۵۶۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عیادت مدیرعامل باشگاه استقلال از مهدی مهدی پور

مهدی مهدی پور که به دلیل آسیب دیدگی ناچار به عمل جراحی شد، بلافاصله پس از عمل جراحی، فیزیوتراپی و برنامه‌های درمانی را شروع کرد.

مهدی پور هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا حوالی ساعت ۱۸ در کلینیک دکتر صادقی مشغول درمان است و امروز علی خطیر مدیرعامل باشگاه استقلال با حضور در این کلینیک، از ستاره مصدوم استقلال عیادت کرد.

 مدیرعامل باشگاه استقلال ضمن قدردانی از زحمات دکتر مجید صادقی و علی ادبی، فیزیوتراپ مخصوص مهدی مهدی پور، برای این آبی پوش آرزوی سلامتی کرد و گفت امیدوار است هر چه زودتر مهدی مهدی پور را سلامت و سرحال در میادین فوتبال ببیند.

مهدی مهدی پور و پدرش که از فوتبالیست‌های سرشناس استان اصفهان و ذوب آهن بود نیز از علی خطیر تشکر کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • خاطره‌بازی با عصر بزرگداشت مقام معلم
  • مناظره در باره نقش مردم در حکومت در دیدگاه های آیت الله مصباح یزدی و آیت الله مرتضی مطهری
  • سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین انصاریان در حسینیه اعظم زنجان
  • عیادت مدیرعامل باشگاه استقلال از مهدی مهدی پور
  • ویژه برنامه‌های تلویزیون در روز معلم
  • پخش «جاده‌های سرد» و «رابطه» از تلویزیون در هفته بزرگداشت مقام معلم
  • سیروس همتی مجری شبکه آموزش شد
  • فصل جدید «خوش نمک» از قاب شبکه نسیم
  • همه اقدامات باید حرکت به سمت رشد و ارتقای عملکردها باشد
  • اولین گردهمایی ائمه جمعه استان خوزستان با محوریت تبیین جایگاه مسجد در الگوی اعتلای شهر