Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@19:03:43 GMT

سیل در پاراگوئه 20 هزاران نفر را آواره کرد

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۵۶۹۸۴

سیل در پاراگوئه 20 هزاران نفر را آواره کرد

تهران – ایرنا – خبرگزاری اسوشیتدپرس گزارش داد، بر اثر بارندگی شدید در پاراگوئه و طغیان 'رود پاراگوئه' در مرز برزیل حدود 20 هزار نفر در روزهای اخیر واحد های مسکونی خود را تخلیه کرده اند.

به گزارش ایرنا، این خبرگزاری روز سه شنبه به نقل از مقامات دفاع غیر نظامی برزیل افزود: بر اثر باران های شدید در شمال شرقی برزیل سه کشته و 3 هزار و 600 نفر بی خانمان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بارندگی به میزان 77 میلیمتر در طول شبانه روز گذشته در مرکز ایالت پیاوی برزیل موجب جاری شدن سیل در یکی از محله های این منطقه شده است.
کارشناسان هواشناسی اعلام کردند در شهر گرانجا برزیل در ایالت سئارا نیز میزان بارندگی در ماه آوریل (فروردین) 162 میلیمتر بوده است. کارشناسان اعلام کردند که بارندگی تا روز جمعه در این منطقه ادامه دارد.
شبس**3234**1613

منبع: ایرنا

کلیدواژه: كليات سيل پاراگوئه برزيل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۵۶۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغو مراسم آیینی سنتی کومسای در هورامان کردستان به دلیل بارندگی

به گزارش خبرگزاری مهر، منصور مهرزاد اظهار کرد: کومسای از جمله برنامه‌هایی است که هرساله در نیمه اردیبهشت‌ماه در این منطقه جهانی به ‎صورت ویژه و باشکوه هرچه تمام‌تر برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه این مراسم آئینی در محوطه‌ای روباز و در مجاور زیارتگاه سیدمصطفی مشهور به پیرشالیار از نوادگان و سادات حضرت امام جعفرصادق (ع) برگزار می‌شود، به دلیل بارش رحمت الهی لغو شد.

مراسم پیرشالیار و مراسم کومسای (جشن بهارانه پیرشالیار) هورامان دو رویداد مهمی بود که آبان‌ماه سال گذشته به‌صورت بین‌المللی با ثبت آن در تقویم گردشگری کشور موافقت شد.

نکته قابل توجه این رویداد مهم، مردمی بودن آن است و این مراسم توسط خود مردم، ریش سفیدان و جوانان منطقه برگزار می‌شود و هیچ نهاد و یا اداره دولتی در امر برگزاری آن دخیل نیست.

کد خبر 6095944

دیگر خبرها

  • تلف شدن ۳۰ راس گوسفنددر پی بارش‌های سیل آسا در خوزستان
  • جلوگیری پلیس پاراگوئه از کتک‌زدن داور با گلوله!
  • لغو مراسم آیینی سنتی کومسای در هورامان کردستان به دلیل بارندگی
  • افزایش شمار جان باختگان بارندگی شدید در برزیل
  • مراسم کومسای هورامان تخت به دلیل بارندگی لغو شد
  • سیل در برزیل جان ۲۹ نفر را گرفت
  • بورل: آواره شدن بیش از یک میلیون نفر در رفح ویرانگر خواهد بود
  • سیل شدید در شمال مکه مکرمه
  • واکنش فرانسه به تصمیم اسرائیل برای حمله به رفح
  • انتقاد فرانسه از تصمیم رژیم صهیونیستی برای یورش به رفح