Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: متهم به قتل ۳ عضو یک خانواده در شهرستان قیدار به اعدام محکوم شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان زنجان، حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی با اعلام این خبر اظهار کرد: حکم اعدام متهم به قتل سه عضو یک خانواده در شهرستان قیدار که در بیست و چهارم بهمن‌ماه سال 97 با آلت قتاله به قتل رسانده بود، صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس کل دادگستری استان زنجان در ادامه تشریح کرد: نظر به حساسیت موضوع و آثار روانی و اجتماعی موضوع  بر مردم منطقه به محض دریافت گزارش قتل از مراجع انتظامی و دستور اینجانب به دادستان شهرستان خدابنده مبنی بر انجام هرچه سریع‌تر تحقیقات پیرامون واقعه و پس از جمع‌آوری اطلاعات توسط حوزه قضایی محل وقوع قتل و نظریه پزشکی قانونی و البته با شکایت اولیای دم پرونده با دستور رسیدگی خارج از نوبت  مبنی بر رسیدگی در کمترین زمان به  شعبه یک کیفری استان ارجاع شد.

 

وی خاطر نشان کرد: دستگاه قضایی در خصوص جرایمی که با نظم عمومی مردم ارتباط دارد کوتاه نخواهد آمد و با قاطعیت نسبت به اجرای عدالت و احکام اسلامی اقدام خواهد کرد، لذا در همین راستا پرونده مذکور در کمترین زمان رسیدگی و حکم صادر شد.

 

شایان ذکر است، در پی اتهام متهم «م .ح» نسبت به قتل سه عضو یک خانواده در شهرستان قیدار و طی فرایند رسیدگی، متهم به سه بار قصاص نفس توسط اولیای دم محکوم شد که پرونده در مرحله تجدید نظر خواهی است، که پس از قطعیت حکم صادره اجرا خواهد شد.

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: خسارت سیل سیل کمک به سیل زدگان بارندگی و سیلاب خوزستان سیل لرستان خسارت سیلاب مناطق سیل زده خبرگزاری شبستان لرستان متهم به قتل دادگستری استان زنجان اعدام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۵۷۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات حکم اعدام توماج صالحی؛ احتمال عفو و تخفیف

دادگاه توماج صالحی را به اتهام افساد فی الارض به اعدام و مجازات‌های تکمیلی محکوم کرده است.

به گزارش مهر، مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد: حکم (اعدام توماج صالحی) بدوی و قابل فرجام خواهی در دیوان عالی کشور است.

دادگاه توماج صالحی را به اتهام افساد فی الارض به اعدام و مجازات‌های تکمیلی محکوم کرده است.

در همین‌باره مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد: این حکم بدوی و قابل فرجام خواهی در دیوان عالی کشور است.

براساس حکم صادره از سوی دادگاه، به دلیل اظهار ندامت و پشیمانی و همکاری متهم، دادگاه وی را مستحق تخفیف دانسته به همین جهت در صورت فرجام خواهی احتمالی متهم و وکلای او و در صورت تایید حکم اعدام در دیوان عالی کشور، موضوع تخفیف مجازات در کمیسیون عفو و بخشودگی بررسی خواهد شد.

گفتنی است در صورت موافقت کمیسیون عفو و بخشودگی با تخفیف مجازات و طی همه فرایند قانونی، حکم توماج صالحی با یک درجه تخفیف به حبس طول المدت تبدیل و مجازات‌های تکمیلی در مورد متهم اجرا خواهد شد.

قابل ذکر است سایر اتهامات این متهم نیز در حال رسیدگی قضایی است

دیگر خبرها

  • هادی چوپان برای توماج صالحی درخواست عفو کرد
  • جزییات حکم اعدام توماج صالحی؛ احتمال عفو و تخفیف
  • توماج صالحی به اعدام محکوم شد!
  • توماج صالحی به اعدام محکوم شد + جزئیات حکم
  • توماج صالحی به اتهام فسادفی‌الارض به اعدام محکوم شد
  • توماج صالحی به اعدام محکوم شد
  • توماج صالحی به اعدام محکوم شد +جزئیات
  • جزئیات حکم توماج صالحی/ دادگاه انقلاب اصفهان او را به اعدام محکوم کرد
  • عاملان تعرض به ۲ دختر دانش آموز به اعدام محکوم شدند
  • حکم اعدام برای ۳ پسر به اتهام تجاوز به ۲ دختر نوجوان در بیابان‌های ورامین!