Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-29@07:45:17 GMT

شفر: برای هواداران مقابل الهلال جنگیدیم

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۵۷۰۷۷

شفر: برای هواداران مقابل الهلال جنگیدیم

خبرگزاری تسنیم: وینفرد شفر پس از پایان دیدار استقلال مقابل الهلال عربستان در هفته سوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: ما امشب برابر الهلال برای هواداران فوق‌العاده‌مان که در روز‌های سخت کنار ما بودند، بسیار خوب جنگیدیم. نمی‌خواهم اکنون درباره این مسابقه خیلی صحبت کنم، اما موضوعی که در هفته‌های قبل گفتم این است که ما تیم بسیار خوب هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک استقلال خالص و یک تیم جنگنده داریم که از این بابت بسیار خوشحالم.

وی در ادامه افزود: جلسه خوبی با اعضای هیئت مدیره داشتیم. جلسه‌ای که برای آینده باشگاه بود و این همان هدفی است که من دارم. می‌خواهیم آینده خوبی را رقم بزنیم و از همه اعضای هیئت مدیره تشکر می‌کنم و آن‌ها کاملاً می‌دانند که ما برای آینده چه چیزی می‌خواهیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: استقلال یک تیم معمولی در فوتبال ایران نیست و یکی از بزرگ‌ترین تیم‌های فوتبال آسیا محسوب می‌شود و امشب برد مهمی را به دست آوردیم. همه باید برای استقلال تلاش کنند تا در آینده موفقیت‌های بزرگی کسب کنیم.

شفر درباره صحنه گلی که استقلال دریافت کرد، گفت: یک توپ از سمت راست آمد که آن را خوب دفع نکردیم و گل خوردیم. سپس آن‌ها به دنبال استفاده از توپ‌های بلند بودند که محمد دانشگر و پژمان منتظری خیلی خوب سر زدند. ۹۰ درصد سر‌های اول را ما زدیم، اما موضوع این است که در ضدحملات توپ‌های زیادی از دست دادیم و می‌توانستیم گل سوم را بزنیم و فرصت برای گل بیشتر هم داشتیم.

وی در پایان در واکنش به صحبت‌های زوران مامیچ مبنی بر نمایش موفق وینگر‌های استقلال، گفت: ما وینگر‌های بسیار خوبی داریم. شاید فرشید اسماعیلی بعد از دربی شرایط سختی داشت، اما امشب او، داریوش شجاعیان و همه‌ی بازیکنان بسیار خوب جنگیدند. داریوش در سمت راست بسیار خوب بازی کرد و این یک کار تیمی خوب است. جنیگدن همه‌ی بازیکنان باعث شد به موفقیت برسیم و با این کار سخت و خوب می‌توانیم همیشه برنده باشیم.

منبع: فردا

کلیدواژه: شفر الهلال سرمربی استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۵۷۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درس بزرگ اراکی‌ها به فوتبال ایران

به گزارش "ورزش سه"، دو کامبک تماشایی آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس ، یکبار در اواخر نیمه دوم و یک بار در اواخر وقت اضافی دوم در شرایطی رقم خورد که هواداران میزبان حتی یک لحظه هم بابت بازگشت تیم خود ناامید نشدند.

آلومینیوم اراک در وقت‌های اضافی نیمه دوم و وقت اضافی دومین 15 دقیقه از وقت‌های غیرمعمول توانست گل تساوی را بزند و این اتفاق با حمایت ویژه هواداران این تیم رقم خورد.

هواداران آلومینیوم در تمام لحظات بازی دیروز تا آخرین نفس به حمایت از تیم خود پرداختندو به تشویق شاگردان مجتبی حسینی پرداختند تا در نهایت به هدف خود که همان برد مقابل پرسپولیس بود، دست یافتند.

در شرایطی که کم‌طاقت شدن هواداران در برخی شهرهای ایران زیاد دیده می‌شود و بارها در ورزشگاه های مختلف شاهد سردادن شعار علیه ارکان تیم بعد از عقب افتادن هستیم، در اراک این اتفاق رخ نمی‌دهد و هواداران این تیم روز گذشته مقابل پرسپولیس درس بزرگی به طرفداران تیم‌های مختلف دادند.

اراکی‌ها ثابت کردند که هواداری تا آخرین لحظه می‌تواند نتیجه‌بخش باشد و بی‌شک اعضای تیم آلومینیوم هم معنای واقعی یار دوازدهم را در جریان بازی دیروز به خوبی احساس کردند.

دیگر خبرها

  • خوشحالی بعد از گل تاریخی نیکو ویلیامز مقابل هواداران اتلتیکو مادرید / فیلم
  • توهین‌های نژادپرستانه به نیکو ویلیامز در بازی مقابل اتلتیکو مادرید
  • ستاره جوان استقلال را از برزخ خارج کنید!
  • درس بزرگ اراکی‌ها به فوتبال ایران
  • الهلال، قهرمان هشتاد امتیازی لیگ عربستان
  • هواداران در بازی با استقلال هم حمایت کنند
  • حسینی: روند ناکامی‌های ما در بازی با پرسپولیس قطع شد / مقابل استقلال هم می‌شد کامبک بزنیم
  • مهدی شیری: هواداران مقابل استقلال ورزشگاه را پر کنند
  • ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد
  • طومار عجیب هواداران بایرن: توخل باید بماند!