Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- علی ثمری پرتابگر تیم ملی گفت: این نخستین بار است که در پنج سال اخیر جایی در ترکیب تیم ملی دوومیدانی در مسابقات برون مرزی ندارم.

علی ثمری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص عدم حضورش در رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی آسیا اظهار داشت: از شانس بد من درست یک ماه پیش از آغاز مسابقات دوومیدانی آغاز فصل دچار آسیب‌دیدگی شدم و همین امر باعث شد تا مقداری در تمریناتم خلل ایجاد شود ، نتوانم به خوبی تمرین کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به هر حال این نخستین بار است که در پنج سال اخیر جایی در ترکیب تیم ملی دوومیدانی در مسابقات برون مرزی ندارم و این سئوال برایم پیش می‌آید آیا من آنقدر ضعیف بودم که اعضای سازمان تیم‌های ملی دوومیدانی به این راحتی من را نادیده گرفتند؟ به هر حال این دوران هم تمام می‌شود.

ثمری در ادامه تصریح کرد: در مسابات رکوردگیری با وجود آسیب دیدگی رکورد خوبی را ثبت کردم و توقع‌ام بر این بود با توجه به عملکرد خوب گذشته‌ام مسئولان سازمان تیم‌های ملی یک شانس دوباره‌ای را به من بدهند اما به دلایل مختلف از انجام این کار سرباز زدند. حتی در جریان تمرینات رکورد ۱۹ متر را هم پرتاب کردم اما این هم از شانس بد بود که جایی در ترکیب تیم ملی ندارم . به هر حال من آدم کینه‌ای نیستم و برای ملی‌پوشان در آسیایی دوحه آرزوی موفقیت می‌کنم.

ملی پوش پرتاب وزنه در پایان اظهاراتش خاطرنشان کرد: هدف اصلی من ورودی رقابت‌های قهرمانی جهان است و به صورت کتبی از اعضای سازمان تیم‌های ملی درخواست کرده‌ام تا پس از بازگشت از آسیایی دوحه از من یک رکوردگیری به عمل بیاورند تا بتوانم از این طریق در مسابقات برون مرزی شرکت کنم و سهمیه رقابت‌های جهانی را کسب کنم. تلاش می‌کنم به این امر جامه عمل بپوشانم و می‌خواهم با این کار به دیگران بگویم هنوز هم من برای خودم کسی هستم. در این مدت تمام هزینه‌هایم را خود پرداخت کردم و هیچ یک از مسئولان فدراسیون خم به آبروی مبارک‌شان نیاوردند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: علی ثمری فدراسیون دوومیدانی پرتاب وزنه آسیایی دوحه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۵۷۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سرپرست دوومیدانی به بدهی‌ها/ بدهکار نباشیم، فدراسیون نیستیم

به گزارش خبرنگار مهر، دوومیدانی یکی از رشته هایی است که مدتهاست با سرپرست اداره می‌شود و هنوز تکلیف برگزاری انتخابات این فدراسیون نیز مشخص نشده است. در حال حاضر حسین مطیعی سرپرستی فدراسیون را بر عهده دارد.

وی امروز (دوشنبه) در گفت وگو با اهالی رسانه درخصوص بدهی‌های فدراسیون اظهار داشت: فدراسیونی که بدهکار نباشد فدراسیون نیست. مسابقات داخل سالن آسیا یک رویداد بین‌المللی بود که خوشبختانه مسابقات هم در سطح عالی برگزار شد. قطعا برگزاری این رویداد هزینه‌هایی هم برای فدراسیون در بر داشته است اما من هرجا که بروم مشکلات را به عهده می‌گیرم فقط باید همه موارد بررسی شود.

وی در مورد برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون و اینکه گفته می شود فدراسیون از برخی نامزدها حمایت میکند، گفت: به هیچ‌وجه نسبت به عزیزانی که کاندید هستند هیچ رویکردی ندارم. از طرف معاونت قهرمانی وزارت ورزش هم هیچ صحبتی درخصوص طرفداری از هیچ یک از نامزدها نشده است.

مطیعی در پایان در واکنش به حاشیه‌های زیاد دوومیدانی کاران آنهم در آستانه بازیهای المپیک پاریس گفت: رشته‌های زیادی داریم و هر رشته هم مربی خودش را دارد. آقای فیروزی را امروز به عنوان مدیر تیم‌های ملی منصوب کردیم و از او خواهش کردم حواشی که ورزشکاران به وجود می‌آورند را رصد وحل کنند.

کد خبر 6091976

دیگر خبرها

  • معتمدی: در انتخابات دوومیدانی بی‌طرف هستیم
  • واکنش سرپرست دوومیدانی به بدهی‌ها/ بدهکار نباشیم، فدراسیون نیستیم
  • سرپرست فدراسیون دوومیدانی: من و وزارت نظری در مورد انتخابات نداریم/ معتمدی: انتخابات کمیسیون ورزشکاران باطل شد+ فیلم
  • رقابت‌های آزاد دوومیدانی به تعویق افتاد
  • مظفری در جایگاه پنجم رقابت ماده ۸۰۰ متر قرار گرفت
  • فرزانه فصیحی، اولین بانوی ایرانی در دوومیدانی لیگ الماس
  • اعلام مسیر رسیدن به المپیک در دوومیدانی/ برنامه اعزام‌ها مشخص شد
  • دوومیدانی قهرمانی آسیا؛ ششمی مصدقی در پرش بانیزه
  • ارشیا مصدقی در ماده پرش با نیزه ششم شد
  • کسب مدال نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران