Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-04-26@12:05:03 GMT

آخرین وضعیت اتوبوس‌های گردشگری پایتخت

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۵۷۴۴۳

سنندجی گفت: تابستان امسال برای مسافران اتوبوس‌های گردشگری نیز خواهیم داشت و این قابلیت وجود دارد که خطوط آن افزایش یابد، حتی اتوبوس‌های روباز نیز در این زمینه پیش‌بینی شده است.به گزارش بلاغ،پیمان سنندجی مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در ارتباط با اتوبوس‌های گردشگری پایتخت اظهار داشت:‌ در نوروز امسال این اتوبوس‌ها راه‌اندازی و مورد استقبال مسافران قرار گرفت که البته این مسئله با همکاری ستاد گردشگری مدنظر قرار داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی گفت: تابستان امسال برای مسافران نیز اتوبوس‌های گردشگری نیز خواهیم داشت و این قابلیت وجود دارد که خطوط آن افزایش یابد، حتی اتوبوس‌های روباز نیز در این زمینه پیش‌بینی شده است. 

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: هزینه استفاده از اتوبوس های گردشگری تقریبا معادل بلیت اتوبوس‌های معمولی است که مصوب شورا بوده و تفاوت مبلغ از محل اعتبارات تأمین می‌شود. 

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران خاطرنشان کرد: همچنین در سال ۹۸ اصلاح خطوط و توسعه آن در دستورکار قرار دارد و خطوط جدید راه‌اندازی خواهد شد، از طرفی با توسعه مترو نیز مجبوریم برخی از خطوط را تغییر دهیم که این مسئله در طول سال به مرور انجام می‌گیرد. 

وی گفت:‌ اخذ معاینه فنی سال گذشته به خوبی برای اتوبوس‌ها انجام گرفت و این موضوع در کاهش آلودگی مؤثر بود و از ابتدای سال نیز اقدامات لازم در این راستا انجام گرفته و همه اتوبوس‌ها به لحاظ موتور، معاینه فنی و دودزا بودن در دستورکار قرار دارند و سختگیری‌های لازم در این زمینه انجام می‌شود. 

وی ادامه داد: شهروندان در صورت مشاهده دودزا بودن اتوبوس‌ها می‌توانند شماره اتوبوس را از طریق شماره ۱۸۸۸ با ما در میان بگذارند که سازمان اتوبوسرانی پیگیری‌های لازم ر ا انجام داده و از حرکت اتوبوس جلوگیری می‌کند که نتیجه نیز از طریق پیامک اعلام خواهد شد. 

سنندجی گفت: در حال حاضر ۶ هزار و ۶۰۰ دستگاه اتوبوس عمومی و خصوصی در سطح پایتخت جهت انتقال مسافران به صورت ساعات مختلف فعالیت می‌کنند.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۵۷۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایانه های حمل و نقل عمومی منطقه ۲۲ تجهیز می شوند

تین نیوز

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۲۲ اعلام کرد: با عنایت به لزوم ارائه خدمات مطلوب تر به شهروندان در حوزه حمل و نقل، پایانه های حمل و نقل عمومی این منطقه تجهیز می شوند.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، سیدفرهاد خدابخشی اظهار کرد: با توجه به اینکه پایانه اتوبوسرانی شهرک شهید باقری دو دهه است که در این محله احداث شده، عملیات تجهیز این پایانه از اواخر سال گذشته آغاز شده که با اقدامات صورت گرفته، عملیات بتن ریزی فونداسیون دیوار محوطه و ساختمان آن به اتمام رسید .

خدابخشی افزود: عملیات محصور سازی پایانه مذکور در راستای ایجاد امنیت و جلوگیری از تردد خودرو های شخصی و بعضا برخورد با ناوگان اتوبوسرانی انجام گرفت.

وی تصریح کرد: همچنین این معاونت نسبت به احداث ابنیه جهت ایجاد محل استقرار ناظر خطوط اتوبوسرانی در این پایانه نیز اقدام نموده که این امر منجر به نظم دهی بیش از پیش تردد ناوگان، کاهش سر فاصله اعزام ناوگان و کاهش زمان انتظار مسافر در ایستگاه ها و باعث افزایش رضایتمندی شهروندان خواهد شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۲۲ در پایان افزود: عملیات تجهیز سایر پایانه های حمل و نقل عمومی نیز در دستور کار این معاونت قرار دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • هوای پایتخت در مرز آلودگی ؛ وضعیت کیفیت هوای شهرستان‌های استان تهران + عکس
  • نوسازی و رفع ایراد دستگاه‌های کارتخوان اتوبوس‌ها در پایتخت
  • استمرار فعالیت خطوط شبانه ناوگان اتوبوس‌رانی شیراز
  • تقویت خطوط اتوبوس عبوری از محل‌های برگزاری آزمون سراسری در مشهد
  • انهدام باند سازمان یافته قاچاق سوخت در کرمان
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • رهبر معظم انقلاب: هدف از تحریم، در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است تا از خطوط استعماری و استکباری تبعیت کند/ بعضی انشاءالله خیرخواهانه توصیه می‌کنند که با آمریکا {کنار بیاییم}؛ یک چیزی می‌گویم گوش کنید، توقعات این‌ها تمامی ندارد
  • پایانه های حمل و نقل عمومی منطقه ۲۲ تجهیز می شوند
  • اصلاح و بهسازی حدود ۱۰۱ کیلومتر از شبکه و خطوط آبرسانی لرستان
  • انتقاد عضو شورا از افزایش خارج از مصوب کرایه‌ها در برخی خطوط تاکسیرانی در پایتخت