Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس درباره چرایی عدم پرداخت مطالبات فرهنگیان تا پایان سال ۹۷ گفت: قرار بود بیش از ۷۰۰ میلیارد تومان برای پرداخت مطالبات فرهنگیان اختصاص یابد اما سازمان برنامه و بودجه با فریبی که آموزش و پرورش را داد، مانع شد. ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۶ اجتماعی فرهنگیان و مدارس نظرات - اخبار اجتماعی -

جبار کوچکی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم درباره بررسی عدم واریز مطالبات  فرهنگیان تا پایان سال 97 توسط کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در جلسه‌ای که به تازگی با حضور وزیر آموزش و‌پرورش برگزار شد، اظهار کرد: قرار بود بیش از 700 میلیارد تومان برای پرداخت مطالبات فرهنگیان اختصاص یابد اما سازمان برنامه و بودجه با فریبی که آموزش و پرورش را داد، مانع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خزانه تا 29 اسفند ماه نتوانست این مبلغ را در اختیار آموزش و پرورش قرار دهد و در آخرین روز اسفند 97 نیز آقای نوبخت در نامه‌ای به رییس خزانه اعلام کرد تخصیص سایر هزینه‌ها انجام نشود و در نهایت اوایل سال 98 فقط 230 میلیارد تومان در اختیار آموزش و پرورش قرار گرفت که باعث شد این وزارتخانه نتواند به تعهدات خود عمل کند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: این در شرایطی است که سایر دستگاه‌ها مطالبات کارکنان خود را پرداخت کرده‌اند اما آموزش و پرورش همانند گذشته مطالبات کارکنان خود را با تأخیر طولانی پرداخت می‌کند.

کوچکی‌نژاد ادامه داد: البته برخی مسئولان وزارت آموزش و پرورش از واریز مطالبات فرهنگیان تا پایان فروردین می‌گویند اما به نظر بنده بعید است این موضوع محقق شود و باید مطالبات را از اعتبارات سال 98 پرداخت کنند.

وی افزود: با عدم تامین اعتبار لازم برای پرداخت مطالبات فرهنگیان، این بدهی به سال 98 منتقل شد که این وزارتخانه را با مشکل مواجه می‌کند.

اصرار مجلس بر تغییر زمان آزمون کارشناسی ارشد 98

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در ادامه به موضوع برگزاری کنکور با توجه به سیل اخیر در کشور اشاره کرد و گفت: مجلس بر تغییر زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد تأکید دارد چرا که تعداد زیادی از داوطلبان درگیر سیل هستند و عده‌ای هم برای کمک به مناطق سیل‌زده رفته‌اند.

وی یادآور شد: شاید مجلس، طرح دوفوریتی تهیه کند که براساس آن تا 15 خرداد 98 هیچ آزمونی برگزار نشود.

تاخیر دوباره در پرداخت مطالبات معلماناعلام دلایل تاخیر در پرداخت مطالبات معلمانعهدشکنی دوباره مسئولان آموزش‌وپرورش/ مطالبات معلمان چه شد؟!

انتهای پیام

R1014132/P/S2,22/CT1 واژه های کاربردی مرتبط وزارت آموزش و پرورش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزارت آموزش و پرورش وزارت آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۵۷۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت 21 هزار کرمانی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛ محمدرضا وحیدی،افزود: این آزمون صبح روز جمعه 14 اردیبهشت همزمان با سراسر کشور در 57 حوزه امتحانی معرفی شده در استان کرمان برگزار می‌شود.   رئیس سازمان مدیریت برنامه ریزی استان کرمان گفت: آزمون استخدامی آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی مشاغل کیفیت بخشی درحوزه های امتحانی 7 شهرستان(کرمان-بم-جیرفت-رودبارجنوب-زرند-سیرجان-کهنوج) برگزار خواهد شد.   وحیدی، تصریح کرد: در این آزمون که توسط سازمان جهاد دانشگاهی و با نظارت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی برگزار خواهد شد در مجموع  21169 نفر نام نویسی کرده و به رقابت خواهند پرداخت.  

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده خاص کادر درمان
  • همایش تجلیل از معلمان برگزیده در بوشهر برگزار شد
  • تکلیف استاندار کردستان به دستگاههای اجرایی برای پرداخت مطالبات شهرداری
  • دغدغه‌ام حل مسایل معیشتی و پیگیری منافع ملی و مطالبات مردم است
  • رقابت 21 هزار کرمانی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • تغییر عناوین و حجم دروس مدارس برای اجرای برنامه‌های پرورشی
  • بهره‌برداری از بیمارستان ۴۲۱ تخت‌خوابی رشت از مطالبات نظام سلامت است
  • مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان‌غربی: مطالبات کلیه داروخانه‌ها پرداخت شد
  • پرداخت همه مطالبات معلمان تا پایان اردیبهشت+ فیلم
  • واریز «هدیه روز معلم» به حساب فرهنگیان؛ امشب/ پرداخت معوقات حق‌التدریس‌ها تا ۲ هفته دیگر