Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-27@05:43:51 GMT

محور آفرینه به پلدختر لرستان بازگشایی شد

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۵۷۸۰۴

محور آفرینه به پلدختر لرستان بازگشایی شد

خبرگزاری میزان- معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: محور آفرینه به پلدختر در استان لرستان که بر اثر وقوع سیل بسته شده بود، با تلاش راهداران تلاشگر اصفهانی بازگشایی می‌شود.

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، فرزاد دادخواه اظهار کرد: پس از ابلاغ و اعلام دستور جهت اعزام نیرو‌ها و ماشین‌آلات راهداری به استان سیل‌زده لرستان، ۲۶ دستگاه ماشین آلات‌سنگین و سبک به‌همراه پرسنل مجرب از اصفهان به منطقه معمولان اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان ادامه داد: در ساعات اولیه حضور راهداران اصفهانی، عملیات بازگشایی و ریزش‌برداری و ایمن‌سازی محور معمولان ـ آفرینه در دستور کار قرار گرفت که با تلاش‌های جهادی این عزیزان این محور در روز ۱۵ فروردین بازگشایی شد.

وی گفت: در حال حاضر اکیپ‌های راهداری با کمک نیرو‌های سپاه در سه جبهه مشغول بازگشایی محور آفرینه به پلدختر هستند که با یاری خدا به اتمام خواهد رسید.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اصفهان تصریح کرد: عملیات اجرایی انجام شده در حد بازگشایی محور، تعریض و ایمن‌سازی و برقراری عبور و مرور بوده است و درآینده باید عملیات بهسازی این محور توسط استان لرستان انجام شود.

بنابر این گزارش معاون راهداری اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اصفهان از ۱۴ فروردین به عنوان فرمانده عملیاتی و نماینده مدیرکل در لرستان مستقر شده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: راهداری لرستان سیل حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۵۷۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی ۸۳۲ خودرو با تخلف حمل اضافه تناژ بار در استان قزوین

علیرضا معیری‌پور معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از شناسایی ۸۳۲ خودرو با تخلف حمل اضافه تناژ بار در استان خبر داد و گفت: میزان اضافه تناژ کشف شده از این خودرو‌ها ۳هزار و ۱۱۳ تن بوده است.

وی اضافه کرد:گشت‌های کنترل تخلفات اضافه تناژ در راه‌های استان با حضور کارشناسان معاونت حمل و نقل و با هماهنگی پلیس راه به طور مستمر در حال اجرا است و طی سال گذشته ۴۳۶ بازدید در همین زمینه از ناوگان حمل و نقل بار انجام شده است.

معیری‌پور ادامه داد: طی این مدت در بازرسی از ۴ هزار و ۱۵۲ خودروی حمل کالا، ۸۳۲ خودرو با تخلف حمل بار اضافه بر ظرفیت مجاز توقیف و اعمال قانون شدند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین افزود: کشفیات اضافه تناژ ابتدا از طریق کارشناسان پلیس راه و گشت‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با هدایت وسیله نقلیه به باسکول‌های نصب شده در پاسگاه‌های پلیس‌راه، سامانه توزین حین حرکت و یا باسکول‌های سیار شناسایی و با تکمیل فرم، متخلفان به معاونت حمل و نقل برای انجام امور اداری و برگزاری کمیسیون‌ها معرفی می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر محور طبس – یزد
  • محور فرعی و کوهستانی گنجنامه تویسرکان بازگشایی شد
  • جاده گنجنامه-تویسرکان بازگشایی شد
  • احداث آشیانه اداره ماشین آلات راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان
  • بازگشایی و ترمیم جاده‌های عشایری شهرستان لنده
  • شناسایی ۸۳۲ خودرو با تخلف حمل اضافه تناژ بار در استان قزوین
  • بازگشایی محور گنبدکاووس به کلاله حد فاصل پل بایلر
  • گردنه برف‌گیر و مرتفع کرمانشاه پس از ماه‌ها بازگشایی شد
  • عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز شد
  • جاده‌ها لغزنده است رانندگان احتیاط کنند