Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-27@23:13:24 GMT

تبعات سنگین باخت سنمد ار پراید

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۵۷۸۴۲

تبعات سنگین باخت سنمد ار پراید

به گزارش جهان نيوز، باخت سنگین 3-1 مقابل سایپا در دربی خودروسازان باعث شد تا مدیران باشگاه پیکان در نشستی اضطراری با حسین فرکی سرمربی تیم در قبال حاشیه های این باخت و دلایل آن بحث و تصمیماتی جنجالی اتخاذ کنند.

در بیانیه ای که روابط عمومی باشگاه پیکان صادر کرد آمده است:«پس از شکست تیم فوتبال پیکان در مقابل سایپا جلسه فوق العاده مشترک هیئت مدیره با کادر فنی و کمیته انضباطی باشگاه به مدت سه ساعت در محل باشگاه برگزار گردید و با توجه به گزارشات رسیده و نقطه نظرات کادر فنی  موارد زیر جمع بندی و تصمیم گیری گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


۱- کلیه بازیکنان و کادر تیم ۵% قطعی و ۵% بصورت تعلیقی جریمه گردیدند.

۲-پرداخت حقوق بازیکنان و کادر منوط به نتیجه بازی بعدی پیکان گردید .
۳- مقرر گردید کمیته انضباطی باشگاه در خصوص آقایان سجاد مشکل پور ، محمد قاضی و ابوالفضل ابراهیمی در اولین فرصت تشکیل جلسه داده و با توجه به گزارشات رسیده به این کمیته اتخاذ تصمیم نماید و تا تشکیل کمیته انضباطی بازیکنان از حضور در تمرینات منع گردیدند.

به این ترتیب سه بازیکن تا اطلاع ثانوی حق همراهی تیم را نخواهند داشت تا کاسه کوزه ها سر آنها بشکند که از این جمع ابوالفصل ابراهیمی در دوره مجید جلالی هم یک بار با همین اتفاق روبرو و از حضور در تمرینات منع شده بود. نکته جالب اینجاست که هیچ کدام از این سه بازیکن امروز در ترکیب پیکان مقابل سایپا حضور نداشتند و این که چرا آنها از تمرین منع شدند مسلما به دلایل دیگری برمی گردد.

حسین فرکی بعد از باخت به سایپا در کنفرانس مطبوعاتی مدعی شده بود نسبت به عملکرد ضعیف بازیکنانش که اتفاقا در بازی هفته قبل برابر پرسپولیس هم به وضوح مشاهده شد، واکنش نشان می دهد اما این واکنش تنها به سه بازیکن نام برده برگشت در حالی که سایر بازیکنان حاضر در میدان خیلی نمایش بدتری داشتند. علاوه بر این مشخص نیست خود کادر فنی و نقشی که در وضعیت این روزهای پیکان دارد چرا مورد توجه قرار نگرفته است!

 پیکان در دیدار بعدی خود روز شنبه مورخ 98/01/24 در ورزشگاه شهدای قدس به مصاف ذوب آهن اصفهان خواهد رفت از همین رو باید منتظر ماند و دید این تصمیمات می تواند شوک مناسبی به خودروسازان وارد کند یا نه؟

منبع: ورزش سه

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۵۷۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عجیب‌ترین صحنه جام حذفی در رفسنجان!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بازیکنان دو تیم مس و پیکان بعد از گل شدن آخرین ضربه پنالتی توسط میثم تیموری روحیات متفاوتی را تجربه کردند. در ضربات پنالتی خودروسازان با نتیجه 5 بر 4 بازنده مقابل مس لقب گرفتند تا حسرت بزرگی را در ورزشگاه مس تجربه کنند.

چند متر آنطرف تر از بازیکنان پیکان در میانه زمین که حسرت از دست رفتن فرصت بزرگ حضور در مرحله بعدی جام حذفی را پشت سر می‌گذاشتند، مسی‌ها حلقه شادی تشکیل دادند و به خوشحالی بعد از برد با رفتن به سمت حامد لک پرداختند.

تقابل حسرت و شادی اعضای دو تیم پیکان و مس بعد از پایان مسابقه امروز جام حذفی صحنه‌های جالبی را به ثبت رساند و تصاویری جذاب را به جا گذاشت.

دیگر خبرها

  • تمرینات عالیشاه و بیرانوند همچنان زیر نظر کادر پزشکی
  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک/ کادر سرپرستی کوچک شد!
  • باخت سنگین شهرداری در فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا
  • عنایتی: از دستاوردم در پیکان خوشحالم
  • عنایتی: از دستاوردم برای باشگاه پیکان خیلی خوشحالم
  • عجیب‌ترین صحنه جام حذفی در رفسنجان!(عکس)
  • قیمت محصولات سایپا پنجشنبه ۶ اردیببهشت ۱۴۰۳؛ تفاوت ۳۰ میلیونی قیمت پراید در کارخانه و بازار
  • پراید در صدر جدول خودروهای آلاینده مشهد قرار دارد