Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از واحد قائم شهر، آیت‌الله علی معلمی امام جمعه شهرستان قائم شهر در دیدار نوروزی رئیس و اعضای هیأت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر از حضور دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران در مدیریت و خدمات‌رسانی به سیل‌زدگان استان مازندران که نقش پررنگ و تأثیرگذاری در منطقه داشتند، قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین با قدردانی از مدیریت جهادی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر که با احساس مسئولیت و به کارگیری تمامی امکانات دانشگاه در میان سیل زدگان حضور داشت، گفت: پایه و اساس تمام پیشرفت‌های یک کشور در زمینه‌های گوناگون اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و ... از دانشگاه است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب، تأثیر علم بر توسعه و رونق کشور را بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: اگر امروز کشور ایران در بحث صنایع دفاعی پیشرفت کرده، فقط به دلیل دانش و علم بالایی است که در سال‌های اخیر به آن دست پیدا کرده است.

وی به شعار سال مبنی بر «رونق تولید» اشاره و تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی و دیگر دانشگاه‌ها باید با ظرفیت‌های موجود و توان مضاعف خود هدفی را که امام خمینی(ره) وصیت کردند و مقام معظم رهبری در سخنانشان بیان داشتند، محقق کنند.

انتهای پیام/

188 / 31 امام جمعه شهرستان قائم‌شهر آیت‌الله علی معلمی سیل‌زده خدمات‌رسانی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: سیل زده خدمات رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۵۸۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجموعه بسیج دانشجویی با حمایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین اقدام به برگزاری اردوی جهادی یک‌روزه در مناطق محروم روستای «زاری» از توابع شهرستان اسفراین کرد.

در این اردوی جهادی چند تن از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین، استادان و ۲۰ دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین به مدت یک روز در کارگروه‌های تعلیم و تربیت، فرهنگی و بهداشت با هدف توسعه فرهنگ محرومیت‌زُدایی بین جوانان و ایجاد روحیه سازندگی و امید در مردم و پویاسازی مدارس مشغول به فعالیت شدند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ضرورت جبران کمبود دانشجو در دانشگاه آزاد
  • بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس
  • نقش مؤثر دانشجویان در فرآیند جهاد تبیین با بهره‌گیری از ظرفیت‌ فضای مجازی
  • قهرمانی تیم والیبال کارکنان دانشگاه آزاد میانه در مسابقات منطقه دو شمال‌غرب کشور
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون منطقه یک کشور
  • وزیر علوم وارد یاسوج شد