Web Analytics Made Easy - Statcounter

‌هوشنگ فولادی، مسئول بسیج سازندگی دانشجویی استان چهارمحال و بختیاری، در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری، از عملکرد آتش به اختیار گروه‌های جهادی خبر داد و گفت: متأسفانه به واسطه سیل‌های اخیر خرابی‌هایی در چند استان به‌وجود آمده است که همگان موظف هستیم تا به کمک سیل‌زدگان بشتابیم.

وی افزود: در همان روزهای آغازین بارش‌ها چند گروه جهادی به صورت خودجوش و آتش به اختیار به استان گلستان و دو گروه جهادی نیز به استان لرستان اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه هر گروه شامل 30 نفر آقا بودند، ادامه داد: این عزیزان از دانشجویان، طلاب و گروه‌های خادم‌الشهدا راهیان نور بودند که از پنجم فروردین‌ماه به مدت هفت تا 10 روز به کمک سیل‌زدگان شتافتند.

‌فولادی با بیان اینکه در تقسیم‌بندی‌ها استان چهارمحال و بختیاری معین استان خوزستان قرار گرفته است، تصریح کرد: هم اکنون به همراه سردار علی محمد اکبری، فرمانده کل سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری در شهرستان شوشتر استان خوزستان هستیم تا خسارت‌های ناشی از سیل اخیر تخمین و بررسی شود تا بهتر بتوانیم به این عزیزان کمک رسانی کنیم.

وی افزود: در حال حاضر تمام امکانات مهندسی سپاه قمر بنی‌هاشم(ع)، دو اکیپ امدادرسانی در منطقه درحال خدمت‌رسانی هستند همچنین اردوگاه‌های راهیان نور برای اسکان موقت سیل‌زدگان آماده شده است و موکب‌هایی برای طبخ غذا آماده شده که از امروز روزانه دو هزار غذای گرم برای این عزیزان طبخ خواهد شد.

مسئول بسیج سازندگی دانشجویی استان چهارمحال و بختیاری در پایان گفت: کانتینرهایی با بار پتو، مواد بهداشتی و مواد غذایی نیز در حال اعزام به این استان هستند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا چهارمحال و بختیاری گروه جهادی سپاه سیل زدگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۵۸۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت سامانه بارشی جدید امروز در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ قطره گفت: برای امروز رگبار و رعد و برق، وزش باد به نسبت شدید و تگرگ پیش بینی شده است.
وی افزود: آبگرفتگی معابر، بالا آمدن آب رودخانه‌های فصلی و سیلابی شدن مسیل‌ها و لغزندگی سطح جاده‌ها از پیامد‌های این سامانه بارشی است.
به گفته کارشناس هواشناسی استان بیشترین فعالیت این سامانه بارشی برای شهرستان‌های کوهرنگ، اردل، فارسان، کیار، لردگان، خانمیرزا و فلارد پیش بینی شده است.

دیگر خبرها

  • ثبت بیش از ۳ هزار مورد تغییر نام در چهارمحال و بختیاری
  • تأمین برق طرح نهضت ملی مسکن در چهارمحال و بختیاری
  • خبر‌های ورزشی ۱۹ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • پیش بینی وزش باد شدید در چهارمحال و بختیاری
  • شوش و کرخه قطب کشاورزی خوزستان و کشور محروم از تسهیلات و امکانات کشاورزی
  • فعالیت بیش از ۷۰۰ گروه جهادی در چهارمحال و بختیاری
  • لغزندگی محور‌های مواصلاتی در چهارمحال و بختیاری
  • فعالیت سامانه بارشی جدید امروز در چهارمحال و بختیاری
  • بختیاری‌زاده: اتفاقات ‌ناگوار فولاد ماحصل تفکرات مدیریت‌های سال‌های قبل است
  • وقوع ۱۹ حادثه در چهارمحال و بختیاری