Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-30@22:16:47 GMT

اگر دفاع از مردم اقدامی تروریستی است، من هم تروریست هستم

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۵۸۳۳۰

به گزارش ایلنا، حسینعلی حاجی دلیگانی در نشست علنی امروز (سه‌شنبه ۲۰ فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی در اخطار اصل (۱۵۰) قانون اساسی گفت: از اظهارات انقلابی دکتر علی لاریجانی و نمایندگان با همه جریان‌ها و سلایق مختلف در خصوص موضوع معرفی سپاه توسط آمریکا به عنوان تروریست تشکر می‌کنیم.

نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی افزود: بر اساس اصل (۱۵۰) سپاه مسئول دفاع از کشور است و در حالی که سپاه مشغول خدمات‌رسانی به سیل زدگان و لایروبی شهرها و خانه‌های مردم است برای ترامپ، آمریکایی‌ها و آنهایی که حمایت کردند جای حماقت است که این سازمان جهادی را به عنوان تروریست معرفی کنند و یاد این می افتیم که عدو شود سبب خیر اگر خدا بخواهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اگر دفاع از مردم و مرزها اقدام تروریستی معرفی می‌شود من هم تروریست هستم، افزود: ما ایرانی و انقلابی هستیم و از کشورمان دفاع می‌کنیم و مردم نیز پشت سپاه هستند. امروز نمایندگان لباس سپاه را بر تن کردند و این بیانگر وحدت و یکپارچگی است.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی یادآور شد: انتظار می‌رود به جهت اهمیت موضوع اجازه دهیم دستور جلسه برای بررسی طرح تقویت جایگاه سپاه در مقابله با آمریکا تغییر یابد؛ همچنین امیدواریم نمایندگان در رابطه با موضوع مربوطه صحبت کنند تا به بررسی طرحی که تمامی نمایندگان امضا کردند، بپردازیم.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: حاجی دلیگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۵۸۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات موفق ارتش سوریه علیه تروریست‌ها+فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، وزارت دفاع سوریه امروز یکشنبه اعلام کرد که جنگ افزارها و پهپادهای تروریستها را در حومه حلب و ادلب هدف قرار داده است.

در بیانیه وزارت دفاع سوریه آمده است: در راستای ماموریت محوله در مقابله با حملات متوالی تروریستها، نیروهای ارتش سوریه در حومه حلب و ادلب و با استفاده از پهپاد، ادوات و تجهیزات تروریستها را هدف قرار داده و منهدم کردند.

در جریان این عملیات شماری از تروریستها به هلاکت رسیده و برخی دیگر زخمی شدند.

همچنین طبق بیانیه وزارت دفاع سوریه، نیروهای ارتش این کشور در حومه لاذقیه موفق به انهدام چند پهپاد تروریستها شدند. تروریستها قصد داشتند حملات پهپادی انجام دهند.

کد خبر 6091455

دیگر خبرها

  • مخالفت وزیر خارجه انگلیس با اقدام علیه سپاه
  • تروریست ها از خارج از مرزها وارد ایران می شوند /جریانات تروریستی داخل ایران و پاکستان هدایت شده سرویس های اطلاعاتی خارجی هستند
  • اعترافات تروریستی که برای یازده میلیون آدم می‌کشت!
  • اعترافات تکان دهنده عضو گروهک انصارالفرقان + ویدئو | هم این دنیا را خراب کردم هم آن دنیا را | ۱۱ تومان ارزش نداشت دماغ کسی را خون کنم!
  • اعترافات عضو بازداشت شده گروهک تروریستی انصارالفرقان + فیلم
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • انهدام تجهیزات زرهی تروریست‌ها در حومه حلب، ادلب و لاذقیه
  • عملیات موفق ارتش سوریه علیه تروریست‌ها+فیلم
  • تصاویری از لحظه انهدام خودروهای زرهی تروریست‌ها در سوریه
  • تسلیم شدن ۱۰۰ تروریست الشباب سومالی