Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@17:14:53 GMT

کاپیتان دوچرخه سواری کوهستان ایران لژیونر شد

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۵۸۳۵۷

کاپیتان دوچرخه سواری کوهستان ایران لژیونر شد

تهران - ایرنا - مرد شماره یک دوچرخه سواری کوهستان ایران پس از درخشش در رقابت های داخلی در سال 1397، به عنوان لژیونر به لیگ ایتالیا رفت.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، فراز شکری کاپیتان تیم ملی دوچرخه سواری کوهستان ایران با قراردادی 2 ساله به تیم جیانت لیو پولی‌مدیکال ایتالیا پیوست. این قرارداد دیروز به امضا رسید و رکابزن ایرانی از امروز رسما کار خود را با این تیم آغاز خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کاپیتان تیم ملی دوچرخه سواری کوهستان ایران، افزون بر قهرمانی ایران، نایب قهرمانی آسیا و چهارمی بازی های آسیایی 2018 جارکارتا را در کارنامه دارد.
از شکری به عنوان یکی از امیدهای کسب سهمیه بازی های المپیک 2020 توکیو یاد می شود. بنا به اعلام فدراسیون، وی به همراه «فرانک پرتو آذر» برای حضور در اردوی آماده سازی 2 ماه به اسلونی اعزام می شوند. این دو رکابزن در مدت حضور خود در این کشور در رقابت های انتخابی المپیک نیز حضور پیدا خواهند کرد.
روز گذشته نیز «سعید صفرزاده» کاپیتان تیم ملی دوچرخه سواری استقامت جاده، با حضور در کشور چین به تیم دوچرخه سواری «کینگ‌های لیان شی» در لیگ این کشور پیوست.
ورزشی**2052** 2024

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فراز شكري فرانك پرتو آذر سعيد صفر زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۵۸۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات جستجوی یسنا از دید کایت‌سواری که او را پیدا کرد (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • سنگ جدید اینبار برای دوچرخه برقی؛ شرط محال برای استفاده زنـان!
  • اولین لژیونر ایرانی به لیگ برزیل پیوست!
  • کاپیتان ایران در رده سوم رنکینگ جهانی شمشیربازی
  • جلسه هماهنگی مسابقات تور بین المللی دوچرخه سواری خزر
  • کوهستان «پرآو» پتانسیل برگزاری جشنواره‌های بین‌المللی غارنوردی را دارد
  • چشم تیم ملی به جمال کاپیتان جدید روشن شد
  • ملی پوشان دوچرخه سواری کوهستان ایران بدرقه شدند
  • لژیونر‌ها به اردوی تیم ملی والیبال ملحق شدند
  • عملیات جستجوی یسنا از دید کایت‌سواری که او را پیدا کرد (فیلم)
  • دوچرخه سواران قزوینی راهی مسابقات قهرمانی آسیا می‌شوند