Web Analytics Made Easy - Statcounter

بابایی صالح با اشاره به حضور نمایندگان با لباس سپاه در صحن مجلس شورای اسلامی گفت: با تمام قوا از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حمایت خواهیم کرد.

«روح الله بابایی صالح» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قزوین گفت: آمریکا دشمن اول و آخر ما است و تاب و توان ندارد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تحمل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده مردم بوئین زهرا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: روز گذشته در حرکتی احمقانه، دولت آمریکا و ترامپ، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در گروه تروریستی قرار داده که این امر نشان دهنده قدرت و توانایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمهوری اسلامی ایران و در سطح بین الملل است.

 

وی عنوان کرد: در هر نقطه از این جهان انقلابی باشد و مظلوم و مسلمانی در هر نقطه از این کره خاکی باشد، سپاه ما پاسدار آن است و الحمدالله ضربه های بسیار سنگین و بزرگی را دشمنان ما به خصوص صهیونیست و آمریکا از سپاه خورده اند.

 

بابایی صالح تصریح کرد: داعش و تروریستی که آنها خودشان در منطقه به وجود آورده بودند، توسط عزیزان ما در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سپاه قدس از بین رفت؛ آنها میلیاردها میلیارد سرمایه گذاری کرده و برنامه ریزی کرده بودند در منطقه که به نظام و انقلاب ما ضربه بزنند که الحمدالله توسط سپاه پاسداران، فرزندان این ممکلت نقشه هایشان نقش بر آب شد و با یک سخنرانی و فرمان مقام معظم رهبری تمام بافته های آنها از بین رفت.

 

وی تأکید کرد: آنها از سپاه ما واهمه و هراس دارند و خودشان تروریست هستند ولی سپاه ما مدافع و خدوم است به طوری که در همین ایام، سپاه ما در مناطق سیل زده در حال کمک و امدادرسانی به مردم است.

 

نماینده مردم بوئین زهرا در مجلس شورای اسلامی گفت: این اقدام آمریکایی ها در خصوص قرار دادن سپاه پاسداران در لیست گروه های تروریستی بسیار احمقانه بود ما مثالی داریم مبنی بر اینکه کافر همه را به کیش خود پندارد و در واقع آمریکا خود تروریست بوده و ضد حقوق بشر عمل کرده و و کودک کش است و آنها با این ویژگی ها آمده اند در مورد کشور ما اینگونه قضاوت می کنند.

 

وی با اشاره به حضور تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با لباس سپاه در صحن مجلس اظهار کرد: بنده امروز با افتخار جزو نفراتی اولی بودم که در مجلس شورای اسلامی لباس پاسداری به تن کردیم و ما هم در هر سنگری باشیم سرباز نظام، ولایت و انقلاب هستیم و با تمام قوا از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حمایت خواهیم کرد.

 

بابایی صالح خاطر نشان کرد: امروز تمام همکاران و نمایندگان با لباس سپاه و آرم سپاه در صحن علنی مجلس به کار خود ادامه می دهیم.

 

پایان پیام/293

منبع: شبستان

کلیدواژه: خسارت سیل سیل بارندگی و سیلاب کمک به سیل زدگان سیل لرستان لرستان خسارت سیلاب سیل خوزستان خبرگزاری شبستان سیل زدگان آمریکا سپاه پاسداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۵۸۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب منتشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی ضمن دعوت مردم و نیروهای جبهه انقلاب به حضور و مشارکت گسترده در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، لیست نهایی نامزدهای مورد حمایت خود در این مرحله از انتخابات را در حوزه‌های انتخابیه سراسر کشور منتشر کرد.

شورای ائتلاف معتقد است در نهایت این تشخیص مردم و رأی مردم است که نمایندگان ملت را در مجلس شورای اسلامی تعیین خواهد کرد و آنچه ما بر آن اصرار داریم این است که رأی‌دهندگان با ملاحظه و مطالعه سوابق انقلابی و علمی و اجرایی نامزدهای شورا و مقایسه آن با دیگر نامزدها، به صالح‌ترین و مناسب‌ترین فرد رأی دهند.

بر این اساس کاندیداهای مورد حمایت و وثوق جبهه انقلاب مطابق اعلام دفاتر استانی شورای ائتلاف برای دوره دوم انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی به شرح زیر است:

مطابق این خبر، فهرست ۱۶ نفره شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در شهر تهران برای دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم نیز بدین شرح است:

کد خبر 6098211 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • فهرست کامل کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای انتخابات منتشر شد
  • لیست نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب منتشر شد
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • یادواره شهدا یاد اقتدار و عزت و عظمت است
  • کاندیداهای شورای ائتلاف در شیراز و زرقان معرفی شد
  • با نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در استان اردبیل آشنا شوید
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب شرقی
  • عکس | بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • تصاویری از فرمانده بلندپایه سپاه در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان