Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، مهرداد تاجیک، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد هرمزگان از توزیع 650 سبد غذایی در مناطق محروم استان خبر داد و گفت: گروهی از پزشکان خیر با همکاری کمیته امداد استان هرمزگان به تأمین سبدهای غذایی نیازمندان در مناطق محروم استان هرمزگان اقدام نمودند.

وی بابیان اینکه تمامی این سبدهای غذایی با اولویت خانوارهای سالمندان و بیماران ناتوان توزیع‌شده است، افزود: این سبدهای غذایی با مشارکت گروهی از پزشکان خیر در قالب اقلام ضروری شامل حبوبات، برنج، روغن، رب گوجه، ماکارونی و مواد شوینده بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاجیک، ارزش هر سبد غذایی حدود 230 هزار تومان عنوان کرد و بیان کرد: سبدهای غذایی در مناطق محروم استان ازجمله سندرک، توکهور و هشتبندی، فین، سیاهو، رودخانه و سردشت بشاگرد بین نیازمندان تحت حمایت توزیع شد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد هرمزگان ضمن قدردانی از خیران و نیکوکاران که همواره به یاد فقرا و نیازمندان هستند، گفت: خیران به‌خوبی در شرایط اقتصادی کنونی جامعه به یاری نیازمندان شتافته‌اند که این امر کمک بزرگی در مرتفع کردن برخی از مشکلات نیازمندان می‌کند.

تاجیک به تشریح روش‌های نوین پرداخت کمک‌های مردمی اشاره کرد و افزود: نیکوکاران با استفاده از اپلیکیشن ناب می‌توانند آسان، سریع و دقیق کمک‌های خودشان به دست نیازمندان برسانند، جهت نصب این نرم‌افزار عدد ۱۰۰ را به شماره ۳۰۰۰۷۶۳۹ ارسال نمایند.

[9:26 AM, 4/9/2019] +98 937 197 7952: خانوار مددجویان هرمزگانی از حق بیمه اجتماعی در سال 97 بهرمند شدند

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان گفت: سه میلیارد و 907 میلیون تومان به‌حساب سازمان تأمین اجتماعی بابت حق بیمه خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد استان هرمزگان در سال 97 پرداخت‌شده است.

 احمد پایان، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان هرمزگان بابیان اینکه یکی از خدمات کمیته امداد در حوزه بیمه به مددجویان ارائه می‌کند، پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی است، اظهار داشت: طی سال گذشته دو هزار و 761 خانوار تحت حمایت از خدمت بیمه‌ای کمیته امداد استان هرمزگان بهره‌مند شده‌اند.

وی افزود: سه میلیارد و 907 میلیون تومان به‌حساب سازمان تأمین اجتماعی بابت حق بیمه این تعداد خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان هرمزگان در سال 97 پرداخت‌شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان هرمزگان پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح‌های اشتغال و خودکفایی را نوعی سرمایه‌گذاری برای بهره‌مندی این نیازمندان از خدمات مستمری بازنشستگی دانست و گفت: در حال حاضر 1555 زن سرپرست خانوار و 1206 نفر از مجریان طرح‌های اشتغال از این خدمت بهره‌مند هستند.

پایان بابیان اینکه با پرداخت حق بیمه اجتماعی برای هر مددجوی تحت حمایت کمیته امداد و بر اساس میزان سنوات پرداختی، مددجوی این نهاد مانند سایر اقشار بازنشسته و ماهانه مبلغی را به‌عنوان مستمری دریافت می‌کند، یادآور شد: در سال گذشته 22 خانوار از محل پرداخت بیمه تأمین اجتماعی بازنشسته و مستمری‌بگیر ماهانه آن سازمان شدند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایام نوروز سالمندان سلامت کمیته امداد هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۵۸۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای ۴۴۰۹ سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام هرمزگان، حمید باسره اظهار داشت: یکی از اقدامات اثربخش کمیته امداد به منظور توانمند سازی خانواده‌ها نیازمند و کمک به امر ازدواج جوانان، تهیه و تأمین جهیزیه برای نوعروسان تحت حمایت این نهاد است که کمیته امداد هرمزگان نیز در همین راستا طی سال ۱۴۰۲ تعداد چهار هزار و ۴۰۹ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند در استان اهدا کرده است.

باسره با بیان اینکه بدون شک حمایت‌های مادی و معنوی خیرین و مردم باعث موفقیت این نهاد در حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه بوده است، افزود: به منظور تأمین این تعداد جهیزیه برای نوعروسان هرمزگانی، در مجموع بیش از ۱۴۳ میلیارد و ۳۲۲ میلیون تومان هزینه شده که از این میزان ۱۲۱ میلیارد و ۲۸۲ میلیون تومان از اعتبارات کمیته امداد و مبلغ ۲۲ میلیارد و ۴۰ میلیون تومان از محل کمک‌های خیرین و مردم استان در قالب (صدقات، نذورات، زکات و…) تأمین شده است.

این مقام مسؤول یادآور شد: هر سری جهیزیه اهدایی به زوج‌های جوان شامل پنج قلم از اساسی‌ترین لوازم ضروری زندگی نظیر: یخچال، تلویزیون، اجاق‌گاز، ماشین لباسشویی و جاروبرقی بوده که با هدف توسعه و ترویج فرهنگ ازدواج آسان و کمک به کاهش هزینه‌های زوج‌های جوان در ابتدای زندگی مشترکشان به این عزیزان اهدا شده است.

کد خبر 6096936

دیگر خبرها

  • پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی
  • ۱۳ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی تحت پوشش کمیته امداد هستند
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • اهدای ۴۴۰۹ سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی
  • دریافتی ایتام زنجانی به ۲ میلیون تومان رسید
  • اهداء بیش از ۴ هزار سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی
  • حق بیمه بیش از ۴ هزار مددجوی کمیته امداد ماهانه پرداخت می‌شود
  • رویکرد کمیته امداد توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت است
  • اردوی جهادی دندان پزشکان کشور در شیراز
  • پرداخت بیش از ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض به نیازمندان البرزی