Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@19:09:22 GMT

۹ کنسرت و جنگ شادی نوروزی در رامسر برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۵۸۴۷۴

مسلم نیک فرجام در گفتگو با خبرنگار مهر با تشریح برنامه‌های فرهنگی و هنری تعطیلات نوروزی گفت: در این ایام با ایجاد گذرگاه فرهنگی و پایگاه‌های امداد و نجات هلال احمر، برگزاری کنسرت‌های نوروزی و جنگ‌های خنده، نمایشگاه مد و لباس ایرانی، نمایشگاه کتاب و نوروز خانی، توزیع بسته‌های فرهنگی و اهدای کتاب توانستیم در اجرای فرهنگی رضایت گردشگران و همشهریان را جلب کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در ایام نوروز با برگزاری ۹ کنسرت و جنگ شادی در تله کابین رامسر و کنسرت‌های خنده در هتل رامسر بیش از ۲۵ هزار قطعه بلیط به ارزش ۲ میلیارد تومان برآورده فرهنگی و به میزان ۲ برابر آن برای مجموعه رفاهی و توریستی این شهر درآمدزایی شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رامسر تصریح کرد: تنوع برنامه‌های فرهنگی و هنری در سطح این شهر با توجه به ایام نوروز از سطح کیفی خوبی برخوردار بود که از همکاری دستگاه‌های مختلف فرهنگی و هنری جهت برگزاری برنامه‌های فرهنگی تشکر می‌کنم.

نیک فرجام خاطر نشان کرد: اداراتی چون اوقاف وامور خیریه با دایر نمودن ۱۲ مکان و مسجد بین راهی و انجام طرح آرامش نوروزی و اداره تبلیغات اسلامی با انجام برنامه اعتکاف و شهرداری‌های رامسر و کتالم و ساداتشهر با ایجاد گذرگاه فرهنگی و تبلیغات و فضاسازی و اداره میراث فرهنگی و گردشگری و هلال احمر جهت بهتر برگزار شدن برنامه‌های فرهنگی و هنری نقش خوبی ایفا کردند.

کد خبر 4585544

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل ارشاد مازندران کنسرت موسیقی رامسر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۵۸۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد

ایسنا/اردبیل مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: مساجد می توانند نقش مهمی در بحث عدالت فرهنگی و گسترش برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات داشته باشند.

مصطفی آمون، ۱۱ اردیبهشت در جلسه کارگروه تخصصی غنی سازی اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل با تاکید بر ضرورت برنامه ریزی مناسب برای نوجوانان و جوانان در ایام تابستان، اظهار کرد: جریان سازی، پشتیبانی و نظام مند کردن فعالیت های تابستانی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل در این کارگروه مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: برنامه ریزی خلاقانه و طرح ایده های جدید برای اوقات فراغت موجب بهره مندی هر چه بیشتر نوجوانان و جوانان از برنامه های تابستانی خواهد شد.

وی اظهار کرد: مساجد می توانند نقش مهمی در بحث عدالت فرهنگی و گسترش برنامه های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات داشته باشند.

آمون خاطرنشان کرد: فضای معنوی مساجد می تواند تاثیر عمیقی در گسترش برنامه های فرهنگی و تربیتی در بین جوانان و نوجوانان داشته باشد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان به شبکه عظیم کانون‌های فرهنگی هنری مساجد نیز اشاره کرد و افزود: امروز بیش از ۶۵۰ کانون فرهنگی هنری در سطح استان اردبیل می‌توانند به عنوان پاتوق فرهنگی و تربیتی نوجوانان و جوانان نقش مهمی در اجرای برنامه های تابستانی و غنی سازی اوقات فراغت آنها داشته باشند.

آمون، توسعه تعاملات و بهره مندی از ظرفیت های دستگاه های فرهنگی و اجرایی برای هر چه باشکوه تر برگزار شدن طرح «مسجد، کانون نشاط» را بسیار مهم دانست.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۹۰۰ برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت در نظر گرفته شده است
  • مهدی آشنا برگزیده جشنواره عکس نوروز تاجیکستان شد
  • برنامه‌های فرهنگی و هنری اوقات فراغت مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • مراسم دهه کرامت در لرستان با محوریت مردم برگزار می‌شود
  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • هیچ نهادی مجاز به لغو کنسرت‌ها نیست/ در سوگِ مرگِ «موسیقی هنری»
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان
  • اختتامیه جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی برگزار می شود
  • امروز چهلم بهار است؛ جشنی که از یاد رفته!