Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده»، پرویز فتاح در دیدار از سد و نیروگاه کرخه اندیمشک اظهار داشت: وضعیت مدیریت آب در سد کرخه در استان خوزستان مطلوب است.

وی با اشاره به توانایی مدیران ایرانی و نقش آنان در ساخت سد کرخه گفت: سد کرخه برای مقابله با سیلاب‌های احتمالی در کشور طراحی و احداث شده است و در این زمینه مشکلی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر سابق نیرو عنوان کرد: سد کرخه از خسارت‌های بزرگی در کشور جلوگیری کرد و عملکرد سد کرخه در این زمینه موفق است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) با اشاره به موقعیت جغرافیایی سد و نیروگاه کرخه اندیمشک، افزود: کمیته امداد امام خمینی(ره) از تمام ظرفیت‌های خود برای جبران خسارت‌های احتمالی و حمایت از مددجویانی که پس از سیلاب دچار خسارت شده‌اند، استفاده می‌کند.

فتاح با یادآوری این‌که طراحی و مهندسی سد کرخه ایرانی بوده، خاطرنشان کرد: مشکلی در سد کرخه وجود ندارد و این سد برای مهار سیلاب‌های احتمالی آماده است و در این زمینه جای نگرانی نیست.

منبع: نماینده

کلیدواژه: پرویز فتاح کمیته امداد نماینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۵۸۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی در دزفول از لنز دوربین شهروند خبرنگار

روز گذشته بارش شدید باران موجب جاری شدن سیلاب در شهر دزفول شد. آبگرفتگی خیابان‌ها منجر به گرفتار شدن تعداد زیادی از خودرو‌ها و شهروندان شد.

بلافاصله نیرو‌های عملیاتی هلال احمر به صورت هماهنگ با دیگر دستگاه‌های امدادی و عملیاتی، اقدام به امدادرسانی کردند و به افراد گرفتار در سیلاب را کمک رسانی کردند.

شهروند خبرنگار ما تصاویری از اقدامات نیرو‌های عملیاتی را به نمایش گذاشت.

منبع: شهروند خبرنگار - خوزستان

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • اولمرت، نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی: اسرائیل از جنگ غزه پیروز بیرون نخواهد آمد/ تهاجم به رفح تظاهرات در دانشگاه‌های آمریکا و سراسر جهان را تشدید می‌کند
  • مستقر شدن بالگرد در لرستان برای جلوگیری از آتش‌سوزی احتمالی ضروری است
  • سیل بند کرخه شکست
  • تلف شدن ۳۰ راس گوسفنددر پی بارش‌های سیل آسا در خوزستان
  • جلوگیری از خسارت سیل با تجهیزات بسیج سازندگی در مختاران
  • امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی در دزفول از لنز دوربین شهروند خبرنگار
  • تماس سنای آمریکا با دیوان بین‌المللی کیفری برای جلوگیری از اقدام احتمالی علیه سران تل‌آویو
  • حمله مسلحانه به خودروی پزشکان در خوزستان
  • (ویدیو) نظر وزیر اسبق بهداشت درباره برجام و ظریف
  • ببینید| نظر وزیر اسبق بهداشت درباره برجام و محمدجواد ظریف/ «هر روز که از خواب بیدار می‌شویم وضعیت عوض شده»