Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@13:23:28 GMT

ترامپ منتظر استقبال از تابوت‌ تروریست‌های آمریکایی باشد

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۵۸۷۳۴

ترامپ منتظر استقبال از تابوت‌ تروریست‌های آمریکایی باشد

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه جلسه علنی روز سه‌شنبه مجلس شورای اسلامی و در جریان سخنرانی اعضای فراکسیون‌های سیاسی مجلس علیه اقدام آمریکا مبنی بر قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست گروهک‌های تروریستی، جواد کریمی قدوسی اظهار داشت: انشاالله در مسیر جدید مبارزه با آمریکا، تمام گره‌های تولید ملی با دستان انقلابی نمایندگان و ملت ایران باز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: ملت ایران امروز سیلی به گوش آمریکا خواهند نواخت که منجر به فروپاشی نظام سلطه در دنیا شود.

وی ادامه داد: سپاه ظرف دو سال برای دفاع از انقلاب و ایران، ۱۰۰ هزار جوان را استخدام کرد که ۲۶ هزار نفر از آنها به شهادت رسیدند و ۳۰ هزار نفر جانباز و آزاده شدند.

کریمی قدوسی افزود: ۱۷ هزار نفر از ملت ایران به دست گروهکی به شهادت رسیدند که امروز در دامن اروپا و آمریکا است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور سردار سلیمانی در خوزستان گفت: آقای ترامپ! کدام ارتش دنیا تا این حد معرفت و نجابت دارد که فرهنگ آن نردبان می‌شود تا زنِ گرفتار در سیل را نجات دهد؟ در کجای دنیا ژنرالی مثل سردار سلیمانی و سردار جعفری وجود دارد که به مردم خوزستان بگوید «ما کیسه شن می‌شویم و اجازه نمی‌دهیم سیل به خانه‌های شما وارد شود».

وی تصریح کرد: آقای لاریجانی یکی از پاسداران پیشکسوت انقلاب است.

کریمی قدوسی گفت: پیام ما به سید حسن نصرالله این است که ما آماده‌ایم کار را تمام کنیم. به مردم یمن هم می‌گوئیم ما آماده ضربه نهایی هستیم.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: پیام ما به حماس و جهاد اسلامی این است که به کمک شما می‌آییم تا صهیونیست‌ها را از سوراخ‌هایشان بیرون آورده و به هلاکت بکشانیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: آقای ترامپ! از امروز در اتاقی در فرودگاه نیویورک مستقر شو و منتظر استقبال از تابوت تروریست‌های آمریکایی باش.

کد خبر 4585560

منبع: مهر

کلیدواژه: جواد کریمی قدوسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۵۸۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رای‌دهندگان آمریکایی به ترامپ نگاه مثبت‌تری دارند

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، نظرسنجی منتشر شده در روز یکشنبه نشان داد که رای‌دهندگان آمریکایی با اختلاف ۴۹ به ۴۳ درصدی از ترامپ در رقابت فرضی یک به یک با بایدن حمایت می‌کنند. این در مقایسه با ۴۹ به ۴۵ درصد جمهوری‌خواهان نسبت به حضور این دموکرات فعلی در ژانویه است.

این نظرسنجی نشان داد، در صورتی که میدان کامل رقبا در نظر گرفته شود، مثل زمانی که رای‌دهندگان در ماه نوامبر به پای صندوق‌های رای می‌روند، ترامپ برتری بیشتری دارد. او با اختلاف ۴۲ به ۳۳ درصد نسبت به بایدن جلو است و پس از آن ۱۵ درصد برای رابرت اف کندی جونیور، نامزد مستقل انتخابات آمریکا در نظر گرفته می‌شود. ۱۰  درصد باقیمانده از نامزدهای حزب سوم حمایت کرده‌اند یا فعلا تصمیمی ندارند.

دو سوم رأی‌دهندگان ایالات متحده نمی‌دانند که چگونه کسی می‌تواند از بایدن حمایت کند، در حالی که ۵۲ درصد می‌گویند که در هیچ شرایطی شانسی برای رأی دادن به رئیس‌جمهور فعلی وجود ندارد. در مقایسه، ۶۳ درصد از پاسخ‌دهندگان نمی‌توانند ببینند که چگونه کسی می‌تواند از ترامپ حمایت کند و ۴۷ درصد می‌گویند که شانسی برای رای دادن به او وجود ندارد.

شبکه سی‌ان‌ان گزارش داد که تنها ۴۷ درصد از رای‌دهندگان از نامزدهایی که باید انتخاب کنند، از جمله ۴۴ درصد دموکرات‌ها و ۶۳ درصد از جمهوری‌خواهان راضی هستند. ۵۸ درصد از رأی‌دهندگان نظر منفی نسبت به بایدن دارند، در حالی که ۵۳ درصد نظر منفی نسبت به ترامپ دارند.

تنها ۶۵ درصد از پاسخ‌دهندگان بر این باورند که بایدن به طور قانونی در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ پیروز شد و این بدون تغییر نسبت به زمانی است که همین سوال پس از شورش کنگره آمریکا در ژانویه ۲۰۲۱ پرسیده شد.

نظرات درباره دوره ریاست جمهوری ترامپ از زمان خروج او از ریاست جمهوری بهبود یافته است. با نگاهی به عملکرد او، ۵۵ درصد از آمریکایی‌ها معتقدند که ریاست جمهوری ترامپ یک «موفقیت» بود، در حالی که این رقم در نظرسنجی پس از شورش، ۴۵ درصد بود. در مقایسه، ۳۹ درصد از پاسخ‌دهندگان معتقدند دوره ریاست جمهوری بایدن موفقیت‌آمیز بوده است.

به طور مشابه، از هر ۱۰ آمریکایی، شش نفر از عملکرد بایدن به‌عنوان رئیس‌جمهور ناراضی هستند. بایدن در مدیریت چندین موضوع مهم برای رای‌دهندگان، از جمله ۶۶ درصد نارضایتی در بحث اقتصاد، ۷۱ درصد نارضایتی از تورم و ۷۱ درصد نارضایتی از جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه، امتیازات پایینی دریافت می‌کند. تنها از هر ۱۰ آمریکایی چهار نفر معتقدند که ایالات متحده «مسئولیت دارد» درگیر درگیری‌های غرب آسیا باشد.

ترامپ، بایدن و متحدان او را متهم کرده است که تلاش می‌کنند نامزدی او را از طریق سیستم قضایی منحرف کنند. این رئیس‌جمهور سابق در چهار کیفرخواست جداگانه با ۹۱ اتهام روبروست. یک نظرسنجی سی‌ان‌ان هم که پنج‌شنبه منتشر شد، نشان داد که تنها ۱۳ درصد از آمریکایی‌ها معتقدند با ترامپ مانند سایر متهمان رفتار می‌شود و تنها ۴۴ درصد مطمئن هستند که هیئت منصفه انتخاب شده در پرونده ترامپ، حکم عادلانه‌ای صادر خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • حکومت‌های منطقه با جبهه مقاومت همراهی کنند
  • چرا موافقت نامه همکاری امنیت اطلاعات ایران و روسیه در شورای نگهبان بررسی نشد؟!
  • واکنش ترامپ به خیزش دانشجویان آمریکایی در حمایت از فلسطین
  • لیست حزب باهنر در انتخابات دور دوم مجلس؛ از حسین نجابت و جراره تا پورمحمدی، نظام الدین موسوی و ...
  • بایدن هم مثل ترامپ عربستان را قربانی می‌کند؟
  • خبر جدید از لایحه حجاب/ رئیس کمیسیون قضایی مجلس: منتظر اظهار نظر شورای نگهبان هستیم
  • رای‌دهندگان آمریکایی به ترامپ نگاه مثبت‌تری دارند
  • سردار کوثری: کار آمریکا به جایی رسیده که دانشجو سرکوب می‌کند
  • آمریکا هزینه سنگینی برای انحراف ذهن و فکر دختران ما داده است
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور