Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

نادر دست‌نشان  در خصوص شرایط این روزهای تیم فوتبال سپیدرود رشت پیش از بازی با تیم تراکتورسازی تبریز، اظهار داشت: ما در خانه خودمان مقابل تراکتورسازی بازی می‌کنیم و این بازی با وجود هوادارانی که می‌آیند تا ما را حمایت کنند، سخت نخواهد بود. همه تلاشمان را می‌کنیم تا در برابر این تیم مدعی، چیزی کم نداشته باشیم و بهترین نتیجه را بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ما هنوز با اهدافمان فاصله داریم و به دنبال اولین سه امتیاز هستیم. شاید خیلی‌ها فکر کنند تیم تراکتورسازی با بازیکنان و امکاناتی که دارد با ما فاصله زیادی دارد ولی تیم ما هم در پی کسب اولین سه امتیاز است و می‌خواهیم با روحیه خوبی که بازیکنان دارند و تمریناتی که انجام دادیم برنده از میدان خارج شویم. تیم ما محکوم به پیرورزی در بازی با تراکتورسازی است و اگر نا امید شویم نمی‌توانیم برنده باشیم.

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت با اشاره به تلاش‌هایی که تاکنون برای این تیم انجام داده است گفت: عملکرد خوبی داشتم، ولی تا زمانی که برنده نشویم از خودم راضی نخواهم بود. من موفق شدم تیم را از نظر روحی به شرایط خوبی برسانم و اتحاد خوبی در تیم ما برقرار است. حداقل می‌توانم ادعا کنم از قبل بهتر است. در بازی‌های اخیر نشان دادیم به لحاظ تاکتیکی هم در وضعیت خوبی قرار داریم ولی این تیم هنوز کار زیاد دارد.

دست‌نشان خاطرنشان کرد: یکی از الگو‌های مربیگری من دوستی با بازیکنان و نزدیک کردن آنها به یکدیگر است. بازیکنانی که با من کار کردند به خوبی می‌دانند اگر قرار باشد با هم تفاهم نداشته باشند به شکل اتوماتیک در ترکیب قرار نمی‌گیرند. اما در صورت با هم بودن می‌توانند بهترین بازدهی تیمی و تاکتیکی را داشته باشند. من پیش از این با همین روش گذشته خوبی در تیم‌های پگاه رشت، مس کرمان و صنعت نفت آبادان در لیگ برتر داشتم و به موفقیت‌های خوبی دست پیدا کردم. فکر می‌کنم در تیم سپیدرود هم با آگاهی که نسبت به فوتبال رشت دارم، می‌توانم موفق باشم. امیدوارم این تیم را در لیگ برتر نگه داریم.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: فوتبال بازی مس کرمان صنعت نفت لیگ برتر بازی تراکتورسازی تبریز سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان لیگ برتر پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۵۹۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در انتظار شکست بارسا: رئال دو ساعت در برنابئو می‌ماند!

به گزارش "ورزش سه"، رئال روز شنبه از ساعت ۱۷:۴۵ در سانتیاگو برنابئو به مصاف کادیز می‌رود و در سمت دیگر بارسلونا و کادیز هم ساعت ۲۰:۰۰ مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت.

شرایط روشن است، قهرمانی رئال در لالیگا در صورتی قطعی خواهد شد که آنها کادیز را شکست دهند و سپس بارسلونا مغلوب خیرونا شود.

اگر سناریو طبق میل رئال پیش برود آنها نمی‌توانند در زمین چمن جشن قهرمانی بگیرند اما در صورت پیروزی برابر کادیز و شکست بارسا، باشگاه قصد دارد در خیابان‌های اطراف ورزشگاه و میدان سیبلس جشن قهرمانی را برگزار کند.

به همین دلیل سفیدپوشان پس از پیروزی برابر کادیز در برنابئو خواهند ماند تا نتیجه بازی خیرونا و بارسلونا را دنبال کنند. البته در صورتی‌که بارسا برنده بازی شود هم رئالی‌ها نمی‌خواهند از جشن چشم‌پوشی کنند و یک مهمانی کوچک بین بازیکنان و اعضای تیم برگزار خواهد شد.

دو فصل پیش هم رئال در بین بازی‌های رفت و برگشت لیگ قهرمانان قهرمانی لالیگا را جشن گرفت. این تیم ۳۰ آوریل با پیروزی برابر اسپانیول ۴ روز قبل از بازی برگشت مقابل منچستر سیتی، قهرمانی لالیگا را جشن گرفت.

دیگر خبرها

  • ادین ترزیچ: پیروزی مقابل پاری سن ژرمن به ما اجازه می‌دهد تا به برخی از بازیکنان مقابل آگزبورگ استراحت بدهیم
  • فریبا: شاهد بازی خوبی از استقلال برابر تراکتور نبودیم
  • ستاره تیم ملی: نه قرمز و نه آبی، من طرفدار تراکتورسازی هستم
  • آرتتا: همه بازیکنان آرسنال در دسترس هستند؛ کسی به دنبال فروش ژسوس نیست
  • رافت: نیمکت پرسپولیس به خوبی مدیریت نمی‌شود
  • گواردیولا: موفقیت فودن برای خودش است، نه من!
  • ترزیچ: حالا فقط یک مساوی تا فینال فاصله داریم
  • هوملس: با قلب خود بازی خواهیم کرد
  • ترزیچ: شایسته این پیروزی بودیم
  • در انتظار شکست بارسا: رئال دو ساعت در برنابئو می‌ماند!