Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@13:56:00 GMT

فرمانداری شهریار آماده اعزام نیرو به استان های سیل زده است

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۵۹۲۱۸

فرمانداری شهریار آماده اعزام نیرو به استان های سیل زده است

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا عبدالعلی در جلسه ستاد مدیریت بحران فرمانداری شهریار اظهار داشت: در پی بارندگی شدید باران و جاری شدن سیل در ۳ استان گلستان، لرستان و خوزستان متأسفانه هموطنان زیادی فوت، مصدوم و بی خانمان شدند، این حادثه دردناک خسارات جانی و مالی فراوانی را به همراه داشت لذا در تلاش هستیم تا بتوانیم در حد توان شهرستان شهریار کمکی برای هموطنان خود باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تدابیری در فرمانداری شهرستان شهریار اندیشیده شده است که در سه قسمت به صورت خلاصه شامل کمک‌های نقدی و غیر نقدی به سه استان سیل زده گلستان، لرستان و خورستان، اعزام نیرو به هر سه استان، ارسال تجهیزات و ماشین آلات به سه استان فوق است.

معاون فنی و عمرانی فرماندار شهریار ادامه داد: در بخش جمع آوری کمک‌های نقدی شماره حساب‌هایی در قالب بنر در سطح شهرستان نصب شده است که مردم می‌توانند با اطمینان خاطر هر مبلغی که در توان دارند به یکی از حساب‌ها که مربوط به سازمان هلال احمر، کمیته امداد امام خمینی (ره)، بنیاد مسکن و بهزیستی واریز نمایند، بهترین کمک هم کمک نقدی است چرا که در صورت مواجهه با هر کمبودی و در شرایط اضطراری دسترسی آسان دارد، در بحث جمع آوری کمک‌های غیر نقدی نیز مردم شهریار اقلام مورد نیاز را به مساجد و پایگاه‌های هلال احمر تحویل دهند این اجناس جمع آوری می‌شود، کمک‌های غیر نقدی مردمی که برخواسته از دل مهربان مردم شهریار است را طبق اولویت بندی که از مناطق سیل زده درخواست می‌شود را به مناطق ارسال می‌کنیم تا به دست تک تک افراد برسد همچنین افرادی را در این قسمت مستقر که به صورت شبانه روز درخواست‌ها را رصد نموده و گزارش می‌دهند.

وی در ادامه بیان کرد: بخش دوم که مربوط به اعزام نیرو می‌باشد لازم به ذکر است که تاکنون درخواستی از سوی استانداری استان خوزستان دریافت نشده است و به محض دریافت گزارش، اعزام نیرو خواهیم داشت، گفتنی است که بسیاری از افراد در ادارات و نهادهای مختلف شهرستان از همان ساعات ابتدایی حادثه در محل حضور یافتند اما چون درخواستی در این زمینه نداشتیم فعلاً در قسمت پشتیبانی به این افراد نیاز بیشتری است و افراد می‌توانند در بخش پشتیبانی دوستان خود را یاری کنند.

عبدالعلی افزود: در بخش سوم بخش ارسال تجهیزات و ماشین آلات ضمن قدردانی از کلیه ادارات خصوصاً شهرداری‌های شهریار، اندیشه و وحیدیه چندین دستگاه آماده و به مناطق اعزام گردید و ذکر این نکته ضروریست که شهرداری‌ها موظف هستند در صورت نیاز بیشتر به این دستگاه‌ها از جمله کامیون، لودر و.... در سریع‌ترین زمان ممکن اقدام به تهیه آن نمایند.

معاون فنی و عمرانی فرماندار شهریار تاکید کرد: با ایجاد وحدت و همبستگی در میان ادارات و دستگاه‌های خدمات رسان و مردم شریف شهریار قطعاً کمک و یاری بهتر و بیشتری را به سیل زدگان خواهیم داشت و از همه مردم می‌خواهیم تا برای حفظ این وحدت و یکپارچگی و ارسال کمک‌های خود با همراهی به موقع و هماهنگ با هلال احمر ما را یاری کنند، کمک‌های غیر نقدی در مساجد و مدارس و پایگاه‌های هلال احمر توسط مردم وطن دوست جمع آوری می‌شود و به مرکز هلال احمر و کمک‌های ادارات به سوله بحران شهرداری شهریار که در وائین می‌باشد ارسال شده، رسید می‌شود و از آنجا طبق اولویت بندی که از سوی استانداری مناطق سیل زده درخواست می‌شود سریعاً ارسال شده و با دقت و سرعت توزیع می‌شود.

وی افزود: تا کنون کمک‌های غیر نقدی زیادی جمع آوری شده است که شامل مواد غذایی، بهداشتی، پتو و … می‌باشد که از این اقلام اجناسی چون گونی رولی، نایلون‌های رولی و متری و کارتن خالی جهت بسته بندی اقلام مورد نیاز بیشتری می‌باشد.

کد خبر 4585605

منبع: مهر

کلیدواژه: فرماندار ی شهریار سیل خوزستان مناطق سیل زده کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۵۹۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره مردمی وعده صادق در کوهدشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، جشنواره فرهنگی و هنری وعده صادق به شکرانه‌ی اجرای عملیات موفقیت آمیز وعده صادق و تجلیل از نیرو‌های مسلح کشورمان با حضور اقشار مختلف مردم و هنرمندان در کوهدشت برگزارشد.

در این جشنواره مردمی، حاضران با خلق آثار هنری و پیام نوشتاری، جنایات رژیم کودک کش صهیونیست علیه مردم مظلوم فلسطین و غزه را محکوم و از عملیات تنبیهی وعده صادق نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران حمایت کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تضمین سلامت و رضایتمندی مردم«معمولان» در حوزه آرد و نان
  • شارژ کالابرگ الکترونیک یک ماه زودتر از یارانه نقدی است
  • شهریار ستاره اول سپاهان در 403
  • خراسان رضوی بیش از ۹ هزار زائر حج تمتع آماده اعزام دارد
  • شوراها مردمی سازی کارها را در اولویت قرار دهند
  • برگزاری جشنواره مردمی وعده صادق در کوهدشت
  • استقرار نیرو‌ها و تجهیزات لازم با شروع بارندگی در مشهد
  • مبلغ یارانه اردیبهشت اعلام شد / یارانه نقدی این ماه همراه با سورپرایز
  • مبلغ یارانه اردیبهشت اعلام شد / یارانه نقدی اردیبهشت همراه با سورپرایز
  • آماده ارسال// حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) مدال ولایت را از امام زمان خود گرفت