Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- شهردار تهران بر توسعه مسیر‌های دوچرخه سواری در پایتخت همزمان با تعطیلات نوروزی و حضور بیشتر گردشگران در شهر تاکید کرد.

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان پیروز حناچی در اولین سه شنبه بدون خودروی سال ۹۸ به روال معمول از میدان توحید تا پارک شهر رکاب زد. در پارک شهر نیز جمعی از دانش آموزان به شهردار تهران پیوستند و برای دقایقی با یکدیگر رکاب زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار تهران در حاشیه این برنامه با حضور در جمع خبرنگاران گفت: تلاش ما این است که با همکاری داوطلبانه مردم از حجم خودرو‌های موجود در سطح شهر بکاهیم و به توسعه حمل و نقل عمومی، توسعه مسیر‌های دوچرخه و پیاده و به طور کلی تغییر شیوه زندگی تا آن جا که امکان پذیر است، بپردازیم.

حناچی با بیان اینکه توسعه حمل و نقل عمومی راهکار کاهش آلودگی هوا و ترافیک در تهران است، اظهار کرد: توسعه مسیر دوچرخه، تقویت پیاده محوری و به طور کلی تغییر مود‌های حمل و نقل به حمل و نقل پاک، سیاستی است که تمامی کلانشهر‌های موفق دنیا با همکاری مردم تعقیب می‌کنند.

شهردار تهران همچنین با تاکید بر ضرورت ایمن سازی محیط عبور دوچرخه در پایتخت تصریح کرد: در نوروز امسال بسیاری از مسیر‌های دوچرخه سواری در پایتخت را در راستای تقویت حمل و نقل پاک، توسعه دادیم.

وی در پاسخ به این سوال که اگر سه شنبه‌های بدون خودرو اتفاق بیفتد چه می‌شود، گفت: سه شنبه‌های بدون خودرو اتفاق افتاده و یک نماد است، به این معنی که می‌توان در سایر روز‌های هفته هم بدون خودرو و با دوچرخه تردد کرد.

شهردار تهران تاکید کرد: این پویش آغاز یک حرکت و تغییر نگاه در سطح شهر تهران خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دوچرخه سواری حنا شهردار تهران حناچی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۵۹۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عبور از رودخانه با طناب

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان و بلوچستان، بلوچ معاون عمرانی فرماندار چابهار در پیگیری و تشریح این موضوع، گفت: به دنبال سیلاب اخیر مسیر خاکی روستای کورکچ آسیب دید که با تلاش نیرو‌های امدادی و خدماتی بازگشایی و درحال حاضر عبور و مرور ساکنان این روستا از این مسیر درحال انجام است.
ساکنان روستای کورکچ شهرستان چابهار به منظورسهولت در رفت آمد درخواست ساخت پل بر روی رودخانه‌ای دارند باعث جدا شدن بخش‌های از روستا شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شناسایی ۱۶۲ کارواش آلاینده در پایتخت/ «پساب» مهم‌ترین مشکل زیست‌محیطی کارواش‌ها
  • سنگ جدید اینبار برای دوچرخه برقی؛ شرط محال برای استفاده زنـان!
  • ساختمان بستنی پاک، انبار خانه کارگر و بیمارستان بوعلی؛ پلاسکوهای آتی شهر تهران
  • جلسه هماهنگی مسابقات تور بین المللی دوچرخه سواری خزر
  • برنامه امسال شهرداری تهران برای مترو چیست؟
  • پاسخ به یک ابهام بزرگ درباره فصل جدید «پایتخت»
  • ملی پوشان دوچرخه سواری کوهستان ایران بدرقه شدند
  • عبور از رودخانه با طناب
  • انشعاب برق ۱۶۰ مرکز تجاری در محدوده بازار تهران ایمن سازی شدند
  • دوچرخه سواران قزوینی راهی مسابقات قهرمانی آسیا می‌شوند