Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@14:12:00 GMT

باند خریداران خودروهای لوکس در فضای مجازی دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۵۹۳۰۴

باند خریداران خودروهای لوکس در فضای مجازی دستگیر شدند

شهرکرد- ایرنا- رئیس پلیس فتا چهارمحال وبختیاری از شناسایی و دستگیری باند کلاهبرداری میلیاردی از فروشندگان خودروهای لوکس و گران قیمت در فضای مجازی خبر داد.

سرهنگ مرتضی عسگری روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: کلاهبرداران با شناسایی انتشار دهندگان آگهی فروش خودروهای لوکس در سایت دیوار و فریب کاربران و جعل مدارک هویتی و چک های تضمینی اقدام به خرید خودروی فروشندگان بصورت توافقی و بدون حضور در بنگاه های رسمی می کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: اعضای این باند که در چند استان دیگر نیز اقدام به فریب فروشندگان خودرو می کردند با برقراری تماس تلفنی با انتشار دهندگان آگهی در فضای مجازی و قرار ملاقات حضوری و با قیمت دلخواه فروشندگان اقدام به کلاهبرداری میلیاردی می کردند.
سرهنگ عسگری گفت: با وصول مرجوعه قضائی با عنوان کلاهبرداری از این طریق در بررسی های فنی کارشناسان پلیس فتا مشخص شد کلاهبرداران در یکی از استان های همجوار ساکن هستند و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات ضربتی متهمان را در مخفیگاهشان به همراه ابزار و لوازم جعل اسناد هویتی دستگیر کردند.
وی با بیان اینکه 2 نفر از اعضای این باند دستگیر و روانه زندان شدند، افزود: کار عملیاتی برای دستگیری دیگر اعضای این باند در دست انجام است.
سرهنگ عسگری افزود: این افراد به 40 فقره کلاهبرداری خودروهای لوکس در این استان و استان های همجوار اعتراف کردند.
بگفته وی، ارزش کلاهبرداری این افراد در چهارمحال و بختیاری بیش از 30 میلیارد ریال است.
7360/6021

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي پليس فتا كلاهبرداري كلاهبرداري اينترنتي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۵۹۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیپ خاص ناصر حجازی در فضای مجازی داغ شد!

تیپ خاص ناصر حجازی در فضای مجازی داغ شد!

دیگر خبرها

  • متهم کلاهبرداری ۳۰۰ میلیاردی در گلوگاه دستگیر شد
  • تیپ خاص ناصر حجازی در فضای مجازی داغ شد!
  • کلاهبرداری با رسید جعلی
  • کلاهبردار حرفه‌ای درکنگان دستگیر شد
  • سارقان ۴۰ فقره سرقت خودرو در مشهد دستگیر شدند
  • از انهدام ۲۰ باند جرایم سایبری تا درگیری منجر به قتل در مازندران
  • سه سارق خودرو در مشهد دستگیر شدند
  • انهدام باند سارقان موتورسیکلت در اهواز
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • دستگیری عامل انتشار محتوای نامتعارف در فضای مجازی در رشت