Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: عموبرقی و همدستانش در آبادان دست به سرقت کابل‌های برق فشارقوی می زدند.

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ سید محسن تقی‌زاده رییس پلیس آبادان با توجه به افزایش سرقت کابل فشارقوی هوایی دستور داد تا تیمی از ماموران برای دستگیری عامل این سرقت ها وارد عمل شوند.

بدین ترتیب ماموران کلانتری 15 آبادان گشت‌زنی‌های پلیسی را به صورت ویژه آغاز کردند تا اینکه مشاهده کردند مرد جوانی با در دست داشتن قیچی بزرگ در حال قطع کردن کابل‌های فشار قوی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم پلیسی در ادامه متوجه شدند که 2 خودروی پژو 405 و پراید و یک موتور سوار نیز در نزدیکی محل سرقت در حال زاغ زنی هستند که در همین صحنه متهمان با دیدن ماموران وضعیت را قرمز اعلام کرده و همگی سوار بر خودرو و موتور پا به فرار گذاشتند و مرد جوان نیز که در حال قطع کردن کابل‌های فشارقوی بود به سرعت پا به فرار گذاشت.

ماموران کلانتری در این مرحله به تعقیب دزد کابل‌های فشار قوی رفتند تا اینکه سارق جوان خود را در محاصره پلیس گرفتار دید و با در دست گرفتن چاقو به سمت ماموران حمله کرد که ماموران با شلیک چند تیرهوایی موفق به دستگیری متهم شدند.

ماموران در ادامه تحقیقات پی بردند که متهم با همدستی 5 تن از دوستانش که از دزدان سابقه‌دار هستند شب‌ها به خیابان‌ها رفته و اقدام به سرقت کابل‌های فشارقوی می کنند که در آخرین صحنه سرقت همدستانش پا به فرار گذاشتند.

بنا به این گزارش، متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران قرار گرفت و تجسس‌ها برای دستگیری دیگر اعضای این باند ادامه دارد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: اخبار حوادث برق حمله عکس آبادان سرقت کابل فیلم سیل عکس زن مرد خوزستان جوان پرونده زندگی تلگرام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۵۹۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۳ ماموریت پلیسی در استان سمنان/کلاهبردار به دام پلیس افتاد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جلیل موقوفه‌ای غروب شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه در روز شنبه سه مأموریت ویژه پلیسی در استان به وقوع پیوست، ابراز داشت: دستگیری کلاهبرداری فراری در سمنان، دستگیری عامل هنجار شکن فضای مجازی در شاهرود و دستگیری سارق سیم و کابل در محور دامغان_سمنان مهمترین این رویدادها است.

وی ضمن بیان اینکه عامل هنجار شکن فضای مجازی در شهرستان شاهرود دستگیر شد، افزود: متهمه اقدام به تهیه کلیپ تبلیغاتی بدون حجاب در یک فروشگاه زنجیره‌ای کرده بود.

فرمانده انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه کلاهبرداری ۱۳ سال قبل با قرض پنج میلیارد ریال متواری بود، به دام پلیس افتاد، ابراز داشت: این فرد از سال ۹۰ تحت تعقیب محاکم قضائی شهر سمنان بود که با عملکرد سریع به موقع پلیس در مخفیگاهش دستگیر شد.

موقوفه‌ای ضمن بیان اینکه مأموران پاسگاه انتظامی آبخوری سمنان صبح امروز شنبه هنگام گشت زنی متوجه وانت پیکان مشکوک شدند، تصریح کرد: در بازرسی از خودرو ضایعات در کیسه‌های سربسته کشف شد.

وی ضمن بیان اینکه راننده به مقر انتظامی انتقال و در بازجویی به انجام ۲۰ فقره سرقت سیم و کابل در شهرهای همجوار اعتراف کرده است، افزود: متهم برای ادامه سیر قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 6090230

دیگر خبرها

  • بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر
  • ایمن‌سازی ۷۰ کیلومتر از راه‌های روستایی در برابر سرقت کابل
  • انجام ۳ ماموریت پلیسی در استان سمنان/کلاهبردار به دام پلیس افتاد
  • دستگیری سارقان سیم و کابل در شاهرود
  • دستگیری باند سارقان سیم و کابل‌های برق در اسلامیه
  • زمان دیدار صنعت نفت - مس تغییر کرد
  • دستگیری سارقان در یزد
  • کشف ۴۲ فقره سرقت در آبادان
  • سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن