Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@14:26:55 GMT

لرستان| گاز سی ان جی و صنایع پلدختر وصل می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۵۹۴۶۲

لرستان| گاز سی ان جی و صنایع پلدختر وصل می‌شود

مدیرعامل شرکت گاز لرستان گفت: خط تقویتی بدون قطع گاز در پلدختر انجام خواهد شد که گاز سی ان جی و صنایع این شهرستان نیز وصل شود. ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۲ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، غلامرضا لطفعلیان در جلسه  ستاد مدیریت بحران که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد با اشاره به گازرسانی در شهرستان دوره و چگنی اظهار داشت: در دوره و چگنی سه روستای بدون گاز داشتیم که گازشان وصل شده و همچنین در شهرستان پل‌دختر خط تقویتی بدون قطع گاز انجام خواهد شد که گاز سی ان جی و صنایع پل‌دختر نیز وصل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متأسفانه از روستای کافر مسلمان به سمت حیات الغیب کوه ریزش کرده و پل هرلحظه ممکن است تخریب شود بر همین اساس با توجه به اینکه خط تقویتی معمولان از این مسیر می‌گذرد، پیشنهاد می‌کنیم اگر فردا به آنجا نرسیم به‌طور یقین خط انتقال گاز قطع خواهد شد.

خط لوله جدید گاز در پلدختر احداث می‌شوداحداث پل هفت تیر پلدختر طی 48 ساعت توسط ارتش«پلدختر» شهری مانده به گِل+ تصاویر

مدیرعامل شرکت گاز لرستان عنوان کرد: راهداری چنانچه در کنار پل که دستک‌های آن‌ها رفته خاک‌ریزی کند مشکل تا حدود زیادی حل می‌شود و حداقل سنگ‌هایی که از بالا ریزش می‌کند اگر خاک‌ریزی شود جلوی ضربه‌ها را می‌گیرد و صدمه‌ای به خط لوله گاز وارد نمی‌شود.

وی در رابطه با رانش زمین در بعضی نقاط استان گفت: وضع خیلی خوب نیست و رانش در رباط نمکی و رباط دولتشاه در حدی است که سایز لوله را تغییر می‌دهد ولوله 110 میلی‌متری به 63 میلی‌متر و رسیده که به‌ناچار کاهش فشار خواهیم داشت و جهت کنترل اوضاع  نیروهایی را  24 ساعته  در محل مستقرشده است.

لطفعلیان تصریح کرد: چنانچه به این تصمیم برسیم که قطع گاز انجام دهیم ازنظر سفتی و ایمنی می‌توانیم کار بزرگی را انجام بدهیم و در عوض  شرکت نفت می‌تواند سوخت را تأمین کند تا زمانی که تعمیرات روی خط لوله انجام شود که این تعمیرات ممکن است یک هفته طول بکشد.

انتهای پیام/ن

R41450/P/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۵۹۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبدیل ۳۲ درصد مجوزهای کاغذی به الکترونیکی در لرستان

ایسنا/لرستان مدیرکل امور اقتصاد و دارایی لرستان گفت: ۳۲ درصد از مجوزهای قدیمی کاغذی استان با کمک دستگاه‌ها تبدیل به مجوز الکترونیکی شده‌اند.

علی محمدی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: فعالان اقتصادی لرستان که جواز کسب یا هرگونه مدرک قدیمی و کاغذی دارند تا ۲۶ اردیبهشت فرصت دارند آن را به الکترونیکی تبدیل کرده و شناسه یکتا دریافت کنند.

وی با بیان اینکه ۶۶ هزار و ۵۲۵ مورد مجوز کاغذی در لرستان صادر شده است، خاطرنشان کرد: در صورتی‌که مجوزها الکترونیکی نشوند باطل می شوند و فرد فاقد مجوز لازم برای ادامه فعالیت شناخته می‌شود.

محمدی بیان کرد: بعد از این مهلت مجوزی قانونی است که دارای شناسه یکتا باشد و ارائه خدمات دولتی هم منوط به داشتن مجوز الکترونیکی است و هرگونه تمدید، توسعه و تبدیل مجوزها به صورت الکترونیکی خواهد بود.

او با بیان اینکه از آبان ۱۴۰۲ حدود ۲۱ هزار مجوز کسب و کار کاغذی در لرستان شناسه یکتا گرفته‌اند، افزود: کسانی که نمی‌توانند این کار را خود انجام دهند میز خدمت مرکز ملی کسب و کار در اصناف برقرار است.

مدیرکل اقتصاد و دارایی لرستان ادامه داد: ۳۲ درصد مجوزهای قدیمی و کاغذی استان با کمک دستگاه‌های اجرایی که پای کار آمده‌اند به الکترونیکی تبدیل شده‌اند.

محمدی اضافه کرد: هدف از ایجاد درگاه ملی مجوزها ایجاد شرایط مساوی برای همه هموطنان و فعالان اقتصادی و حذف امضاهای طلایی است.

وی ادامه داد: شفاف سازی در انجام فرآیندها و صرفه‌جویی در زمان وهزینه‌ها ، تسهیل مدارک مورد نیاز و تسریع در صدور مجوزهای کسب و کار از دیگر مزایای این درگاه است.

این مسئول یادآور شد: صاحبان کسب و کار برای انجام این کار باید به درگاه ملی مجوز ها به نشانیhttp://mojavez.ir  مراجعه کنند، ضمن این که داشتن شماره پشت کارت ملی، شماره جواز کسب و کار و کد پستی محل کسب و کار برای فرایند الکترونیکی شدن الزامی است و این فرآیند در کوتاه‌ترین زمان ممکن و به صورت رایگان قابل انجام است. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشف جسد جوان ۲۸ ساله پلدختری در دره‌شهر
  • ۲ کارگر حین عملیات لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی شیراز جان باختند
  • فوت دو کارگر حین اجرای عملیات لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی در شیراز
  • مرگ تلخ ۲ کارگر در حادثه عملیات لوله‌گذاری در شیراز
  • مرگ ۲ کارگر شهرداری شیراز حین عملیات لوله گذاری
  • مرگ ۲ کارگر پیمانکاری شهرداری شیراز حین کار
  • ‌فوت ۲ کارگر در حادثه عملیات لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی در شیراز
  • تبدیل ۳۲ درصد مجوزهای کاغذی به الکترونیکی در لرستان
  • تسریع در تکمیل جاده پلدختر - خرم‌آباد مطالبه مردم است
  • صنایع نفت و گازوپتروشیمی به مسئولیت اجتماعی خود عمل کنند