Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج سازندگی سپاه امام رضا(ع) گفت: ۲۶۰۰ ویزیت رایگان توسط سپاه امام رضا(ع) در مناطق سیل‌زده استان گلستان صورت گرفت. ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۹ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

سرهنگ محمد روحانی در گفت‌‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس با اشاره به آخرین اقدامات این استان در امدادرسانی به مناطق سیل‌زده گلستان اظهار داشت: بعد از شدت گرفتن سیل و گستردگی ابعاد آن به لحاظ جغرافیایی، حجم آب و خسارات بسیار وارده در روستا‌ها و شهر‌های کوچک و بزرگ، با تدبیر فرمانده کل سپاه، علاوه بر سپاه دو استان گلستان و مازندران، استان خراسان رضوی معین سه شهر گنبد کاووس، کلاله و مراوه تپه معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: به محض صدور این دستور، قرارگاه خدمات‌رسانی در استان گلستان و مناطق سیل‌زده مستقر شد و از همان ساعات ابتدایی بازگشایی 50 کیلومتر راه روستایی، شهری و عشایری مناطق سیل‌زده استان گلستان جهت رساندن سوخت و کمک‌های مردمی، با کمک ماشین آلات و نیروهای جهادی انجام شد.

رئیس بسیج سازندگی خراسان‌رضوی بیان کرد: تقویت دیواره بندهای وسیع منطقه و دیواره‌های تخریب شده رودخانه‌ها و همچنین لایروبی رودخانه‌ها و زهکشی زمین‌های کشاورزی منطقه که تحت خطر سیلاب مجدد بودند آغاز شد.

تداوم فعالیت‌های پزشکی بسیج سازندگی سپاه امام رضا(ع) در مناطق سیل‌زدهآخرین اقدامات بسیج سازندگی اصفهان در گلستان؛ پاکسازی روستاهای سیل‌زده رو به اتمام استبرخی رودخانه‌های گلستان توسط بسیج سازندگی سپاه امام رضا(ع) لایروبی شد

روحانی اضافه کرد: تاکنون در این مناطق دستگاه‌ها و ماشین‌آلات مختلف شامل لودر، بیل بکهو، تراکتور، کمرشکن، جهت بازگشایی راه و لایروبی معابر و لجن‌کش جهت تخلیه آب‌های سیلابی و فاضلاب در منازل سیل زده‌ها، دو دستگاه کف‌کش برای تخلیه آب و بیل زنجیری با کمک آستان قدس رضوی به کارگیری شده است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی همچنین از اعزام 20 تیم تخصصی و عمومی جهادی تاکنون به مناطق سیل زده خبر داد و گفت: این تیم‌ها شامل تیم پزشکی، گروه طلاب و فرهنگی، تیم‌های تعمیرکار وسایل خانگی و تاسیسات منازل و همچنین تیم‌های عمومی خدمات‌رسان در پاکسازی مناطق سیل زده بودند.

وی در تشریح فعالیت‌های این گروه‌ها نیز گفت: توسط تیم پزشکی تاکنون بیش از 2600 ویزیت انجام شده و 600 پک بهداشتی و 50 میلیون دارو رایگان ارائه شد. در بحث فرهنگی نیز از جهادگران طلبه برای انجام مراسمات مختلف برای ایجاد نشاط در کودکان و نوجوانان استفاده شده است.

روحانی ادامه داد: تیم استادکاران تعمیرات لوازم منزل نیز در تخصص‌های خود در این مناطق به کار گرفته شدند و تیم‌های عمومی نیز در لایروبی معابر و منازل، تعمیرات ساختمانی، پاک‌سازی و شستشو منازل از اثرات سیل برای رفع و کاهش خسارات سیل زدگان به کمک سیل‌زدگان آمدند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی یادآور شد: تاکنون اقلامی شامل 50 دستگاه یخچال، 50 تخته فرش، 50 هزار بطری آب معدنی، 20 هزار کنسرویجات و بسته‌های مواد غذایی مختلف، 15 هزار قرص نان، 9 هزار پتو و اقلام مختلف دیگر نیز در بین سیل‌زدگان گلستان توزیع شده است.

انتهای پیام/ز

R41347/P/S6,1188/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۵۹۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی نمایشگاه و جشنواره سلامت از شهروندان

ایسنا/هرمزگان نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس با ۳۰ غرفه امروز میزبان شهروندان است.

به گزارش خبرنگار ایسنا، نمایشگاه سلامت در ۳۰ غرفه شامل؛ بهداشت، درمان، اورژانس، مشاوره و حوزه‌های مختلف درمانی برپا شده است.

در این نمایشگاه خدمات سلامت محور از جمله ویزیت و معاینه پزشک، کنترل فشار و قند خون، مشاوره تغذیه و روانشناسی ویزیت دندانپزشکی به صورت رایگان صورت می‌گیرد.

این نمایشگاه امروز هفتم اردیبهشت در بلوار ساحلی بوستان غدیر (زیر پرچم ) از ساعت ۱۷ تا ۲۲ جهت بازدید عموم مردم دایر است. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • هیچ موردی از بیماری مالاریا در غرب خراسان ثبت نشده است
  • گزارش تصویری از نمایشگاه وجشنواره سلامت در بندرعباس
  • میزبانی نمایشگاه و جشنواره سلامت از شهروندان
  • بررسی رونداجرا وبرنامه های محرومت زدایی در نقده
  • ویزیت رایگان ۷۴ سالمند ساکن در سرای سالمندان تربت حیدریه
  • کاشت ۸۰ هکتار باغ زیتون در لرستان
  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز
  • بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده
  • اشتغال‌زایی ۳۵۰ میلیاردی بسیج سازندگی در لرستان