Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین از پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا، سرهنگ مرتضی عسگری در تشریح این خبر بیان کرد: کلاهبرداران با نشان کردن انتشار دهندگان آگهی فروش خودروهای لوکس در سایت دیوار با فریب کاربران و جعل مدارک هویتی و چک‌های تضمینی، اقدام به خرید خودروهای فروشندگان بدون حضور در بنگاه‌های رسمی خرید و فروش خودرو به صورت توافقی می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اعضای این باند کلاهبرداری که در چند استان دیگر نیز اقدام به فریب مردم می‌کردند با برقراری تماس تلفنی با انتشار دهندگان آگهی سایت دیوار و سپس قرار ملاقات حضوری و البته قیمت باب میل فروشنده طوری وانمود می‌کردند که مشتری واقعی هستند.

سرهنگ عسگری ادامه داد: با وصول مرجوعه قضائی با عنوان کلاهبرداری از این طریق، طی بررسی‌های فنی و شبانه‎‌روزی کارشناسان پلیس فتا مشخص شد که افراد کلاهبردار در یکی از استان‌های هم‌جوار ساکن هستند که با هماهنگی مقام قضائی طی یک عملیات ضربتی، متهمان در مخفیگاه شأن به همراه ابزار و لوازم جعل اسناد و مدارک هویتی جعلی دستگیر شدند.

رئیس پلیس فتا استان چهارمحال و بختیاری هشدار داد: کاربران به ویژه فروشندگان و خریداران خودرو که درسایت‌های اینترنتی اقدام به انتشار اگهی خرید یا فروش خودرو می‌کنند هوشیاری لازم را داشته باشند و فرآیند خرید و فروش خودرو را از طریق قانونی و در بنگاه‌های معاملاتی رسمی انجام دهند.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مواجهه با هرگونه مشکل و یا درخواست مشاوره در فضای مجازی ضمن مراجعه به سایت پلیس فتا به نشان www.cyberpolice.ir ، با کارشناشان پلیس فتا در ارتباط باشند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: دستگیری کلاهبرداران میلیاردی خودروهای لوکس سایت دیوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۶۰۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودروهای زرهی لوکس؛ کدام یک را انتخاب می کنید؟ (عکس)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اروز: اخبار فروش حواله خوردو جانبازان از اساس دروغ است!
  • حضور پررنگ چری در نمایشگاه خودرو پکن (فیلم)
  • خودروهای مشهور با فروش غافلگیرکننده، از بیتل تا ماتیز و پژو 206 (+عکس)
  • دستگیری عامل کلاهبرداری سرمایه گذاری اکسیر فارابی
  • خودروی برقی پریمیوم «اکسید»، لوکس‌تر و پیشرفته‌تر از تسلا
  • کلاهبرداری از دانش آموزان در پوشش فروش سئوالات کنکور 
  • خودروهای زرهی لوکس؛ کدام یک را انتخاب می کنید؟ (عکس)
  • دستگیری سارقان لوازم خودرو در چیتگر
  • کلاهبرداری از دانش آموزان در پوشش فروش سوالات کنکور
  • دستگیری عامل کلاهبرداری ۲۰۰ میلیاردی در گرگان