Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - وزير امور اقتصادي و دارايي با بيان اينکه اين معاونت، جايگاه ويژه و راهبردي دارد، تاکيد کرد: انتظار مي رود ضمن تداوم مسير گذشته شاهد ارتقا نقش سياستگذاري و راهبري معاونت امور اقتصادي در مجموعه وزارت اقتصاد باشيم.
به گزارش خبرگزاري آريا، فرهاد دژپسند طي سخناني در اين مراسم، با بيان اين مطلب اظهار داشت: معاونت اقتصادي ابزار همه فعاليت هاي اين وزارتخانه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با اشاره به اينکه معاونت امور اقتصادي بايد براي همه موضوعات يک بسته پيشنهادي داشته باشد تاکيد کرد: در بحث اهرم کردن دارايي هاي دولت، اين معاونت بايد تحقيق و مطالعه کند و پيشنهادات اجرايي ارائه کند.
وزير اقتصاد همچنين به بهره گيري از ظرفيت پژوهشکده امور اقتصادي اشاره کرد و گفت: معاونت امور اقتصادي مي تواند از دو ظرفيت پژوهشکده امور اقتصادي و تجربيات دکتر ميرشجاعيان بعنوان مکمل استفاده کند.
دژپسند در ادامه با اشاره به سوابق علمي "دهقان"، معاون جديد امور اقتصادي وزارت اقتصاد اظهار داشت: نسبت به آقاي دهقان، از زمان تحصيل وي در مقطع کارشناسي آشنايي دارم و در جريان سوابق ارزشمند وي در زمينه پژوهشي و سياستگذاري اقتصادي هستم.
وي افزود: دهقان، هم تحصيلات مرتبط با اقتصاد دارد و هم اقتصاد ايران را بخوبي مي شناسد و پويايي خود را در طول ايام از دست نداده است.
وزير اقتصاد دهقان را فعال، با انگيزه و فردي با دغدغه سياست سازي معرفي کرد که مي تواند با استمرار برنامه هاي گذشته، تحولات خوبي نيز در معاونت امور اقتصادي ايجاد نمايد.
دژپسند همچنين با تشکر از تلاش ها و عملکرد سيد حسين ميرشجاعيان حسيني، معاون سابق امور اقتصادي وزارت اقتصاد ، براي وي در مسئوليت هاي آينده آرزوي موفقيت روزافزون کرد.
در ادامه معاون امور اقتصادي وزارت اقتصاد ضمن تشريح برنامه هاي خود، تعامل سازنده با ساير واحدهاي مجموعه وزارت امور اقتصادي و دارايي را از جمله اولويت هاي کاري خود برشمرد.
به گزارش شادا، همچنين ميرشجاعيان، معاون سابق امور اقتصادي وزارت متبوع گزارشي از عملکرد دوران مسئوليت خود ارائه کرد.
گفتني است، وزير اقتصاد، طي حکمي، سيدحسين ميرشجاعيان حسيني، معاون سابق امور اقتصادي اين وزارتخانه را به سمت مشاور خود منصوب کرد.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۶۰۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی در ادامه بازدید‌های میدانی خود از واحد‌های تولیدی، امروز با همراهی جمعی از اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، از طرح احداث سردخانه و تولید نشاء توت‌فرنگی و واحد تولیدی رخش تریلر بازدید کرده و از نزدیک پیگیر رفع مسائل و مشکلات تکمیل و توسعه این طرح‌ها شد.

جواد کرمی در حاشیه این بازدید‌ها در گفتگو با خبرنگاران گفت: در راستای تحقق شعار سال و حسب تاکیدات مقام عالی استان در خصوص پیگیری مسائل و مشکلات طرح‌های نیمه‌تمام اقتصادی و حل و فصل آنها، امروز از طرح احداث سردخانه و تولید نشاء توت‌فرنگی و واحد تولیدی رخش تریلر جهت اجرای طرح توسعه واحد بازدید کرده و برای حل مشکلات مربوطه با ارائه راهکار، تصمیماتی اتخاذ و به دستگاه‌های ذیربط جهت اقدام ابلاغ شد.

دیگر خبرها

  • خزعلی ابعاد «طرح زیست عفیفانه» را تشریح کرد
  • آشنایی کارشناسان اقتصادی وزارت امور خارجه با توانمندی‌های صادراتی دانش‌بنیان‌ها
  • بازدید معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی از پروژه جداره‌سازی خانه گردشگری ارومیه
  • رئیس جدید اداره امور شعب استان گلستان معرفی شد
  • استقبال فرمانده‌ی قرارگاه اقتصادی وزارت دفاع از مدل اقتصاد تعاونی پیشگامان
  • استقبال فرمانده قرارگاه اقتصادی وزارت دفاع از مدل اقتصاد تعاونی پیشگامان یزد
  • بازدید معاون امور مجلس وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از قلعه بدلبو ارومیه
  • رونمایی از برات الکترونیک بانک صادرات ایران در وزارت اقتصاد؛
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه
  • موافقت وزیر اقتصاد عربستان با 5 پیشنهاد ایران