Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - ايلام- ايرنا- استاندار ايلام گفت: تسهيلات اشتغال روستايي بايد منجر به ايجاد شغل دائمي شود و شخص داراي بيمه باشد تا شغل پايدار در استان ايجاد شود.

به گزارش خبرنگار ايرنا، قاسم سليماني دشتکي روز سه شنبه در نشست کارگروه اشتغال استان اظهار داشت: شرط پرداخت تسهيلات بايد بيمه تامين اجتماعي باشد تا از آمار بيکاران بکاهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ادامه داد: پروژه هايي که اجرا مي شود بايد پيوست اجتماعي و زيست محيطي داشته باشد تا با مشکلي مواجه نشوند.
استاندار ايلام افزود: تنها با پرداخت تسهيلات شغل ايجاد نمي شود، هرچند کار ارزشمندي است و کمک به ميزان درآمد خانوار و توانمندسازي اقتصادي است اما ايجاد اشتغال صورت نگرفته است.
سليماني دشتکي تاکيد کرد: در توجيه پذيري طرح ها بايد بانک ها بسيار دقت کنند و دستگاه هاي حمايتي اعتبار را در مسير اشتغال پايدار جذب کنند در غير اين صورت يک توانمندسازي موقت مي شود.
وي يادآور شد: پاشنه آشيل کشور اشتغال است و اعتبارات امسال بسيار محدود است که بايد بالاترين بهره وري را داشته باشد.
استاندار ايلام با تقدير از عملکرد خوب بانک ها و کارگروه اقتصادي و ستاد تسهيل و اشتغال گفت: عملکرد خوبي سال گذشته در جذب تسهيلات اشتغال داشته و جز پنج استان برتر بوديم.
سليماني دشتکي ادامه داد: ابهام و اشکال اشتغال سال قبل عدم پرداخت به موقع اعتبارات بود که فرصت کمي براي جذب آن داشتيم.
وي با انتقاد از بي تدبيري برخي دستگاه ها از جمله وزارت نيرو گفت: متاسفانه لحاظ نکردن مسايل ايمني موجب بروز فاجعه و به بار آمدن خسارت مي شود.
سليماني دشتکي گفت: مسوولان وزارت نيرو بايد اول اراضي مورد نياز را تملک بکنند بعد به سراغ ساخت و ساز بروند تا فاجعه امسال رخ ندهد.
وي در ادامه با محکوم کردن حرکت ترامپ در تروريست خواندن سپاه گفت: ترامپ غلط کرده و همه بايد از سپاه حمايت کنيم.
استاندار ايلام ادامه داد: هدف نهايي آمريکا تجزيه نظام و تقسيم کشور است که بايد همه مواظب اين اهداف خبيثانه باشيم، ما همه پاسداريم و اين حرکت را محکوم مي کنيم.
به گزارش خبرنگار ايرنا، در ادامه اين جلسه دستگاه کميته امداد و تعاون کار و رفاه اجتماعي به تشريح وضعيت عملکرد خود در حوزه اشتغال نهادهاي حمايتي پرداختند.
7177/6119
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۶۰۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای تسهیلات نوسازی به واحدهای فرسوده روستایی کرمانشاه

محمدرضا آمویی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از نوسازی و درجاسازی واحدهای فرسوده واقع در حریم ممنوعه میراث فرهنگی روستاهای تابعه بر اساس مصوبات شورای مسکن استان در بخش‌های روستایی از جمله بیلوار، کوزران، ماهیدشت و فیروزآباد خبر داد و اظهار کرد: واحدهای فرسوده این مناطق می‌توانند صرف رعایت درجاسازی و نوسازی برای دریافت تسهیلات به بنیاد مسکن شهرستان مراجعه کنند.

وی ادامه داد: دهیاران و شورای اسلامی مربوطه می‌توانند به واحدهای واقع در محدوده‌های مورد نظر در روستاهای خود و ابلاغ لازم به مالکان به منظور مراجعه به بنیاد مسکن شهرستان و اخذ تسهیلات بازسازی و احداث واحد نوسازی عمل کنند.

فرماندار کرمانشاه تصریح کرد: در صورت بروز هرگونه حوادث غیرمترقبه مسئولیت هرگونه خسارت بر عهده مالکان مورد نظر خواهد بود.

وی ادامه داد: مالکان با استفاده از این فرصت ایجادی می‌توانند در راستای بازسازی واحدهای فرسوده این مناطق اقدام لازم را انجام دهند.

کد خبر 6092110

دیگر خبرها

  • ایجاد درآمد پایدار اولویت اساسی شهرداری‌ها باشد+فیلم
  • آبرسانی سپاه به ۲۰۵ روستای کردستان
  • مشکلات مالکیت اراضی آبپخش حل شود
  • پرداخت تسهیلات مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد به ۶۲ درصد رسید
  • قدرت پایدار در جامعه فقط با علم ایجاد نمی‌شود
  • قانون حمایت از صنایع پایین‌دستی نفت خام و میعانات گازی به تولید و اشتغال منجر می‌شود
  • عزم دولت برای تأمین مسکن جدی است
  • آموزش‌های مهارتی کلید توسعه اشتغال پایدار در جامعه است
  • تعهد اشتغال برای هزار و ۵۵۸ نفر در سمیرم
  • اهدای تسهیلات نوسازی به واحدهای فرسوده روستایی کرمانشاه