Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@12:14:16 GMT

لرستان| خسارت سیل به شهر معمولان به‌روایت تصویر

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۶۱۰۲۱

لرستان| خسارت سیل به شهر معمولان به‌روایت تصویر

وقوع سیلاب خسارات زیادی را به زیرساخت‌های شهری و راه‌های مواصلاتی شهر معمولان وارد کرده‌است. ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۳ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از معمولان، پس از گذشت 9روز از سیلاب ویرانگر و خسارات بی‌شمار آن به راه‌های مواصلاتی، ابنیه، خطوط آب، برق، گاز و تلفن، منازل، پل‌ها و زیرساخت‌های شهری معمولان، هم‌چنان انبوه گل‌ولای در  این شهر پابرجاست و نیروهای جهادی در حال لایروبی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عکس از حبیب الله بیاتی

انتهای پیام/ن

R41450/P/S6,72/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۶۱۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارات سنگین طوفان به ۱۰۰ هزار هکتار از گندم‌زارهای خوزستان

رئیس انجمن صنفی کشاورزان خوزستان گفت: طوفان و بارندگی‌های اخیر که می توان گفت در تاریخ خوزستان بی سابقه بوده، خسارات سنگینی به بخش کشاورزی استان وارد کرده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، مسعود اسدی  اظهار کرد: به بیش از 100 هزار هکتار از گندم‌زارهای آماده برداشت استان تا 50 درصد خسارت وارد شده و در خوشبینانه‌ترین حالت 200 هزار تن از گندم‌های آماده برداشت از دست رفته است.

وی ادامه داد: علاوه بر خسارات به مزارع گندم، به تأسیسات، باغات، گلخانه‌ها و دامداری‌های بسیاری از کشاورزان خسارت جدی وارد شده است.

وی گفت: امیدواریم سازمان جهاد کشاورزی به فوریت خسارات را به دقت برآورد و اعلام کند.

رئیس انجمن صنفی کشاورزان خوزستان گفت: همچنین انتظار داریم صندوق بیمه محصولات کشاورزی بدون فوت وقت، تعلل و مضایقه به وظیفه قانونی خود عمل کرده و طبق قانون خسارات وارده به بیمه شدگان را جبران کند.

اسدی همچنین گفت: از دولت و سازمان مدیریت بحران کشور انتظار داریم با توجه به اینکه امکان جبران خسارات وارده از طریق صندوق بیمه محصولات کشاورزی قطعاً وجود ندارد نسبت به بررسی، برآورد و کمک به کشاورزان خسارت دیده استان که خساراتشان مشمول حمایت‌های صندوق بیمه محصولات کشاورزی نیست اقدام عاجل کنند تا در سال جهش تولید با مشارکت مردم، کشاورزان خسارت دیده بار دیگر با امید به سنگر تولید برگردند. 

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • ۲۰۰ هزار تن از گندم‌های آماده برداشت خوزستان از دست رفت
  • طوفان ۲۰۰ هزار تن گندم این استان را از بین برد !
  • (ویدیو) طوفان مهیب در کهگیلویه و بویراحمد؛ خسارت به کشاورزی
  • خسارت به کشاورزان در پی طوفان مهیب در کهگیلویه و بویراحمد
  • خسارت بارندگی به گندمزارهای آماده برداشت در خوزستان
  • خسارت سیلاب به خط انتقال آب ۳ روستای دزفول
  • خسارات سنگین طوفان به ۱۰۰ هزار هکتار از گندم‌زارهای خوزستان
  • طوفان مهیب در کهگیلویه و بویراحمد/ خسارت به کشاورزی + فیلم
  • سیلاب در غور خسارات مالی برجای گذاشت
  • همه محور‌های مواصلاتی لرستان باز هستند