Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-28@05:18:21 GMT

انجام کارها منطبق بر علم و روحیه جهادی باشد

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۶۱۰۸۰

انجام کارها منطبق بر علم و روحیه جهادی باشد

به گزارش ایکنا از لرستان، سید علی‌نادر دهقانی‌الوار، رئیس جهاددانشگاهی لرستان عصر دوشنبه، نوزدهم فروردین در جلسه همکاران جهاددانشگاهی لرستان، اظهارکرد: سال 97 برای ما سال خوبی بود هرچند در آغاز آن سختی‌های زیادی داشتیم اما خوشبختانه برخی تلاش‌های ما به ثمر نشست و برخی از تلاش‌ها نیز امسال به نتیجه خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی که حرکت خیلی بزرگی بود را افتتاح و اعتماد دستگاه‌های حمایتی نظام ازجمله بنیاد برکت برای جهاد جلب شد.همچنین پروژه شهرک گلخانه‌ای کوهدشت با روحیه جهادی خوب پیش می‌رود و پیشرفت فیزیکی خوبی دارد و فاز نخست آن به زودی آماده کشت می‌شود.
دهقانی اضافه کرد: این شهرک گلخانه‌ای کاری بسیار مهم و ارزشمند است و در شان نظام و جهاد است و بدون شک درآمدهای آن می‌تواند به توسعه استان، شهرستان و جهاددانشگاهی کمک کند.

کاشت 100 هزار قلمه توسط جهادددانشگاهی  در بام لرستان

وی در ادامه گفت: همکاران حوزه پژوهشی در بام لرستان در کاری ارزشمند از اواخر اسفند تا امروز و در مدت زمان 20 روزه با ایجاد زیرساخت، حدود 100 هزار قلمه کشت کرده‌اند.
رئیس جهاد دانشگاهی واحد لرستان به اقدام مرکز رشد اشاره و تصریح کرد: مرکز شکوفایی و نوآوری بروجرد نیز در مسیر راه‌اندازی است و مقدمات آن فراهم شده است.
دهقانی به بازدید معاون علمی رئیس‌جمهور از جهاد دانشگاهی لرستان اشاره کرد و افزود: خوشبختانه نتیجه بازدید خوب بود و امیدواریم حمایت‌های مصوب انجام شود.
وی با اشاره به واگذاری چند پروژه در حوزه فرهنگی‌ ـ اجتماعی به جهاد ازجمله پروژه‌های مطالعاتی و تسهیل‌گری، گفت: زمینه برای انجام کارهای بزرگ در این حوزه انجام شده است.

آمادگی جهاددانشگاهی برای بازسازی بخش‌های سیل‌زده

رئیس جهاد دانشگاهی واحد لرستان در ادامه ضمن همدردی با مردم ایران که درگیر سیل بودند، اظهارکرد: حوادث ناراحت‌کننده‌ای را شاهد بودیم که بخشی از استان ما را نیز درگیر کرد. مردم ایران خوشبختانه یک‌بار دیگر نشان دادند فداکار و در نوع‌دوستی الگو هستند.
وی ادامه داد: جهاد دانشگاهی واحد لرستان در این سیل کمک‌هایی کرد از خبرگزاری‌های ایسنا و ایکنا گرفته که در بحث اطلاع‌رسانی و پوشش اخبار فعالیت‌های خوبی داشتند تا گروه‌هایی از همکاران که به مناطق سیل‌زده رفته و یا مکان‌هایی برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی ایجاد کردند و خوشبختانه کمک‌های خوبی هم حاصل شد.
دهقانی تأکید کرد: این سیل نشان داد عاقبت کارهای غیر کارشناسی و کار برای رفع تکلیف همین است. هر کاری که بدون اقدامات علمی و کارشناسی باشد منجر به شکست است و ضرر آن‌را مردم می‌بینند.
وی گفت: رمز موفقیت جهاد دانشگاهی در برنامه‌ریزی منسجم و سیستماتیک، ارزیابی دقیق، همراهی، همدلی، مشارکت و تلاش شبانه‌روزی است که باید این‌ها را در استان تکثیر کنیم. همیشه گفته‌ایم کار نباید برای رفع تکلیف باشد و باید منطبق بر علم و روحیه جهادی باشد.
رئیس جهاد دانشگاهی واحد لرستان بیان کرد: به مدیریت ارشد استان اعلام آمادگی کرده و می‌کنیم برای کمک به بازسازی و بهسازی بخش‌هایی که از سیل اخیر آسیب‌ دیده‌اند به‌ویژه در بخش ایستگاه‌های پمپاژ آب که ضرورت بیشتری دارد، تعمیر و بازسازی تجهیزات آبرسانی شهری یا روستایی، حوزه‌های مخابراتی و مسیریابی‌ و نقطه‌یابی که برای بازسازی لازم است.
دکتر دهقانی در پایان از همکاران خواست در سال 98 با توکل بر خداوند متعال، مشارکت، وفاق، برنامه‌ریزی و خودارزیابی تلاش کنند نقش موثر یک نیرو و عنصر شایسته این نهاد علمی را ایفا کنند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا لرستان فرهنگی سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۶۱۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛به مناسبت هفته سلامت، بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران با حضور پزشکان متخصص در رشته های قلب، چشم پزشکی، داخلی، اطفال، اورولوژی، پوست، مغز و اعصاب، روانپزشکی، زنان و زایمان، متخصص تغذیه، جراح عمومی، دندانپزشک و پزشک عمومی، با همکاری سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان، سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دلفان، دانشگاه علوم پزشکی لرستان، بسیج جامعه پزشکی استان، شبکه بهداشت و درمان، هلال احمر و بخشداری میربگ، برای ارائه ی خدمات تخصصی به مردم شریف این منطقه شد. 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان،با بیان اینکه ارائه ی خدمات تخصصی در مناطق محروم وظیفه ی همه ما است،گفت:این اقدام جهادی در راستای انتقال خدمات تخصصی از سطح شهرها و مراکز بیمارستانی استان به مناطق کم برخوردار روستایی وبرای گرامیداشت هفته سلامت انجام شد و ارائه ی اینگونه خدمات، نیز تداوم دارد.

 دکتر بهرام دلفان افزود:در این اقدام جهادی علاوه بر ارائه ی خدمات تخصصی و ویزیت رایگان، خدمات رادیولوژی، بینایی سنجی، تغذیه، روانشناسی، تزریقات، آزمایشگاه، مشاوره خانواده، مشاوره تخصصی جوانی جمعیت و خدمات داروخانه ای ارائه می شود. 

دیگر خبرها

  • دانشجویان خود را نسبت به مسائل روز دخیل بدانند
  • مسابقات ملی «سدید»‌ بستری برای رشد و تقویت مهارت‌های ارتباطی در دانشجویان است
  • تمدید مهلت ثبت‌نام دانشجویان دانشگاه‌های تهران برای شرکت در مسابقه ملی «سدید»
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان
  • معلم تراز در جمهوری اسلامی باید روحیه انقلابی و جهادی داشته باشد
  • اردوی جهادی دامپزشکی در شوراب خرم آباد
  • حضور بیش از ۶۰ پزشک در بیمارستان صحرایی شهرستان دلفان
  • تجلیل و تکریم خانواده شهدا باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود