Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام حدادیان گفت: پاسداران حامیان ولایت فقیه هستند که براساس قانون اساسی نگهبانی از انقلاب و دستاوردهای آن را در سرلوحه وظایف خود به عنوان خطیرترین مسئولیت ها دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در سمنان،حجت الاسلام «محمدرضا حدادیان» در نشست با جانشین فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن میلاد امام حسین (علیه السلام) و روز پاسدار، ولادت حضرت ابوالفضل(علیه السلام) و روز جانباز گفت: روز میلاد امام حسین (علیه السلام) سرور شهیدان که خود پاسدار و حافظ حدود الهی بود، به عنوان روز پاسدار نامیده شده و مایه افتخار برای پاسداران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان، حراست از ارزش ها و آرمان های اسلامی و انقلابی و ایستادگی در برابر توطئه های دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب، رسالت بزرگ پاسداران  دانست وگفت: رصد مشکلات جامعه و حضور فعال در عرصه های فرهنگی، اجتماعی و صحنه های بزرگ جامعه از دیگررسالت های مهم سپاه و پاسداران ولایتمدار نظام اسلامی است.

 

به گفته حدادیان سبز پوشان سپاه پاسداران در همه عرصه هایی که دشمنان انقلاب را تهدید کرده با تمام وجود از کیان اسلامی دفاع کردند و عزت و آبروی انقلاب را در بیرون از مرزهای جمهوری اسلامی برای ما به ارمغان آوردند.

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان، در ادامه با تاکیدبر خدمات رسانی به سبل زدگان کشور گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد این استان برای خدمت رسانی به سیل زدگان کشور اعلام آمادگی می کنند.

 

وی گفت: دین مبین اسلام همواره بر یاری رساندن و کمک به نوع بشر تاکیدات فراوانی دارد و در این حادثه نیز با توجه به گستردگی و نیاز مبرم مردم این مناطق، لازم است که مردم عزیز به یاری هموطنان سیل زده کشور بشتابند.

 

حدادیان دربخش دیگر سخنان خود بابیان اینکه کانون های فرهنگی هنری در طول سال برنامه های متعدد فرهنگی، مذهبی، هنری و ... در مساجد استان برگزار می کنند گفت: برگزاری برنامه های مناسبتی از مهمترین اقدامات اعضای کانون های فرهنگی هنری در مساجد استان است.

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان، با تاکید بر اینکه همکاری فی ما بین  کانون‌های فرهنگی مساجد و بسیج در  بهبود و ایجاد تحول فرهنگ عمومی نقش بسزایی دارد عنوان کرد: امروز مسئله فرهنگ یکی از دغدغه های مهم است.

 

وی با اشاره به سخنان گهربار رهبر معظم انقلاب(مد ظله العالی) در رابطه با تقویت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد با همکاری بسیج اشاره کرد و افزود: ارتباط کانون‌ها با بسیج موجب پرهیز از موازی‌کاری و بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و هم‌افزایی در اجرای برنامه‌ها می شود.

 

جانشین فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج الله تعالی فرجه و الشریف)استان سمنان، نیز دراین نشست گفت: سیجیان ایرانی، علوی و فاطمی هستند و امروز آماده‌تر از هر زمان دیگر برای خدمت به نظام اسلامی گوش به فرمان ولایت دارند.

 

«منصور شوقانی» بیان داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حافظ آرمان‌های والای انقلاب و مدافعان مظلومان و مستضعفان بوده و بزرگ‌ترین نیروی مردمی دنیا به شمار می‌رود.

 

وی با اشاره به حضور پاسداران و بسیجیان استان سمنان برای خدمت‌رسانی در مناطق سیل‌زده کشور گفت: با توجه به گل و لای شدید ناشی از سیل در شهرستان پلدختر، گروه های جهادی بسیج و سپاه استان سمنان برای خدمت رسانی به مردم این شهرستان حاضر شدند و مشغول خدمت رسانی هستند.

 

به گفته شوقانی خدمت‌رسانی بسیجیان و پاسداران استان سمنان در مناطق سیل‌زده تا زمان موردنیاز ادامه می‌یابد.

 

پایان پیام/276

منبع: شبستان

کلیدواژه: خسارت سیل سیل کمک به سیل زدگان بارندگی و سیلاب خسارت سیلاب لرستان مناطق سیل زده خبرگزاری شبستان سیل زدگان سیل لرستان روز پاسدار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۶۱۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛ نماینده ولی فقیه ئر استان لرستان گفت:مسجد پایگاه دین، اخلاق ،معنویت و بزرگترین مرکز  کسب آگاهی و والاترین کانون احیا و تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی است .
حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی با تاکید بر اینکه مسجد باید محور و کانون همه فعالیتهای فرهنکی ،سیاسی و اجتماعی در حامعه باشند، فزود:بهره گیری از همه ی ظرفیتهای استانی را برای رونق مساجد و جذب جوانان مومن، نخبه و انقلابی خواستار شد .
فرمانده سپاه حضرت ابالفضل(ع) لرستان هم به هجمه ی گستره فرهنگی دشمن علیه ملت ایران و ارزشهای اسلام و انقلاب اسشاره کرد و گفت: مساجد باید محل رجوع مردم و مرکر حل مشکلات آنان باشد .
 سردار باقری افزود: یک هزار و ۸۰۰ پایگاه بسیج در استان وجود دارد و برنامه ریزی شده همه آنان را به مساجد منتقل کنیم .
مدیر کل صداوسیمای استان لرستان هم گفت: هویت بخشی به مساجد و تولید برنامه های مختلف فرهنگی، سیاسی ،اجتماعی واقتصادی با محور مساجد و استودیو گریزی را از سیاست های رسانه ملی برای محور قرار گرفتن مساجد عنوان کرد و افزود: آماده ایم تا پایان سال هر هفته بخشی از برنامه های تولید محتوا در صداوسیمای لرستان را در یکی از مساجد برگزار کنیم .  

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



 

دیگر خبرها

  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • دشمنان، همواره در تلاش برای ایجاد نفاق برای منحرف کردن مسیر پیشرفت ایران هستند
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان
  • مدرسه ملی روایت در سمنان افتتاح شد
  • دهه کرامت فرصتی برای مقابله با توطئه دشمنان است
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • دانشجویان دانشگاه پیام‌نور شیراز هم به جرگه حامیان ضدصهیونیست‌ها پیوستند
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • نمایش محصولات فرهنگی کنگره ۳ هزار شهید سمنان در حضور رهبر انقلاب