Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@16:18:21 GMT

تسهیل فرآیند تحویل سوخت به استان‌های سیل‌زده

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۶۱۱۸۰

تسهیل فرآیند تحویل سوخت به استان‌های سیل‌زده

در شانزدهمین نشست کمیته بحران شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، هماهنگی‌های لازم برای تسهیل و تسریع در فرآیند تحویل سوخت از طریق سامانه تجارت آسان و با روش ایجاد «کد مشتری ویژه» به نهادهای امدادی و ستاد مدیریت بحران استان‌های سیل‌زده انجام شد.

به گزارش ایسنا، در این نشست که با حضور مدیرعامل و اعضای کمیته بحران شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران تشکیل شد، ضمن بررسی وضع توزیع سوخت در مناطق سیل‌زده، تمهیدات لازم برای تاب‌آوری تأسیسات و انبارهای نفتی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی پیش‌بینی و بر مقاوم‌سازی سیل‌بندهای اطراف این تأسیسات تاکید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توزیع رایگان گاز مایع در پلدختر و معمولان

با توجه به سخت‌گذر بودن برخی مناطق پلدختر و معمولان، برنامه‌ریزی‌های لازم برای توزیع نفت سفید و گاز مایع در روستاهای آن مناطق انجام شد. همچنین در این نشست بر توزیع رایگان گاز مایع در منطقه پل دختر و معمولان و همچنین تأمین سوخت موکب‌هایی که در حال خدمت‌رسانی به هموطنان سیل‌زده هستند مورد تاکید شد.

در ادامه نشست، مدیران مناطق لرستان، ایلام، همدان، اصفهان، فارس، بوشهر، یاسوج و شهرکرد از طریق سامانه ویدئوکنفرانس، آمادگی خود را برای کمک به مناطق سیل‌زده خوزستان اعلام کردند و مقرر شد که از آسیب‌های وارد شده به تأسیسات و انبارهای نفتی در مناطق سیل‌زده، گزارشی تهیه و به این کمیته اعلام شود.

بنا بر اعلام، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، همچنین به دستور مدیرعامل شرکت بر استمرار انتقال نفت خام به پالایشگاه کرمانشاه از طریق نفتکش‌های شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران تاکید شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سیل سیلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۶۱۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌فرایند سرمایه‌گذاری در فارس تسهیل شود

ایسنا/فارس استاندار فارس خواستار تسهیل فرایند سرمایه‌گذاری در استان به خصوص از طریق برپایی پنجره‌ واحد الکترونیک شد.

محمدهادی ایمانیه امروز، ۶ اردیبهشت در نشست پایانی هماهنگی میان مدیران دستگاه‌هایی اجرای فارس برای شرکت در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران با نام اکسپو ۲۰۲۴ که در محل نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار خواهد شد، پیشنهاد داد تا پنجره واحد الکترونیک طی ۵ روز برگزاری نمایشگاه در محل اجرا برپا شود و فرایند سرمایه‌گذاری در استان نیز تسهیل شود.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده برای معرفی ظرفیت‌های استان فارس به ویژه در حوزه‌های زنجیره ارزش، گفت: در این نمایشگاه هر تعداد زنجیره‌های ارزش در استان وجود دارد باید ارائه شود. ایجاد زنجیره‌های ارزش جدید با مشارکت سایر استان‌ها نیز با هدف وحدت و هم افزایی در دستور کار قرار گیرد.

استاندار فارس با بیان اینکه برای شرکت در این نمایشگاه دو هدف را دنبال می‌کنیم، گفت: اولین هدف شرکت در اکسپو ۱۴۰۳، استفاده غیر فارسی‌ها از تولیدات و محصولات استان ‌ و در مرحله بعد افزایش میزان سرمایه‌گذاری‌هایی است که در فارس پس از برگزاری این رویداد بین‌المللی انجام می‌شود.

وی، ارائه ظرفیت‌های مختلف و متنوع استان به صورت رودررو و چهره به چهره را موثر دانست و افزود: طبیعتاً به ازای هر جذب سرمایه‌گذاری که منجر به عقد قرارداد و نتیجه نهایی شود باید مشوق‌هایی در نظر گرفت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اجرای رسمی طرح باک پُر از روز شنبه در مرز رسمی پرویزخان
  • طرح باک پُر در مرز پرویزخان به صورت رسمی از روز شنبه اجرا می شود
  • روند سرمایه‌گذاری در سیستان‌وبلوچستان تسهیل شود
  • ‌فرایند سرمایه‌گذاری در فارس تسهیل شود
  • واریز ۷۰۰۰ میلیارد ریال به خزانه از محل فروش مرزی فرآورده‌های سوختی در خراسان جنوبی
  • تامین نفت سفید ۱۱ هزار خانوار گیلانی فاقد گاز طبیعی
  • انسیه خزعلی: فرآیند فرزندخواندگی تسهیل شد
  • فروش ۷ هزار میلیارد ریالی فرآورده‌های نفتی در خراسان جنوبی
  • اجرای طرح کدینگ نباید به صنعت گردشگری و جذب مسافر لطمه وارد کند
  • قهر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی سبزوار به ضرر بردسکن است