Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@11:00:04 GMT

ایرنا بازوی ناجا در تحقق برنامه های فرهنگی و اجتماعی است

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۶۱۳۸۱

ایرنا بازوی ناجا در تحقق برنامه های فرهنگی و اجتماعی است

اراک - ایرنا - معاون عقیدتی، سیاسی و تبلیغات فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: قدرت رسانه به ویژه خبرگزاری ایرنا نقش مهمی در تحقق برنامه های مختلف فرهنگی و اجتماعی دارد.

سرهنگ «محسن همتی هزاوه » روز سه شنبه در دیدار با رئیس خبرگزاری ایرنا استان مرکزی افزود: نقد منصفانه نیروی انتظامی توسط رسانه ها، مطبوعات و خبرگزاری ها و بهره گیری از قدرت نرم این نهاد ها در معرفی و ارایه خدمات پلیس، کلید مقابله با توطئه های دشمنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: رسانه های جمعی با کارکردهای تعیین شده خود به عنوان اثرگذارترین عامل نظم، امنیت اجتماعی، وفاق، همبستگی و مشارکت مردمی محسوب می شوند و نیروی انتظامی نیز در جهت استفاده از این ظرفیت همواره تعاملات هدفمند و اثربخشی را در عرصه های مختلف با اصحاب رسانه داشته است.
معاون عقیدتی، سیاسی و تبلیغات فرماندهی انتظامی استان مرکزی بیان کرد: رسانه گسترده ترین سطح تماس با مردم و نخبگان جامعه را دارد و استفاده از این توان در جلب مشارکت مردم و نخبگان از جمله مهمترین ماموریت های نیروی انتظامی است.
سرهنگ همتی، تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص تقویت رفتارهای حکیمانه پلیس با مردم را از برنامه های اولویت دار فرماندهی انتظامی استان مرکزی عنوان کرد و ادامه داد: تقویت رفتارهای حکیمانه پلیس در جامعه با افزایش مهارت ها و آموزش هرچه بیشتر کارکنان نیروی انتظامی محقق شده و معاونت عقیدتی، سیاسی و تبلیغات فرماندهی انتظامی آموزش به کارکنان را در دستور کارخود قرار داده است.
وی از انعقاد تفاهمنامه همکاری با خبرگزاری ایرنا استان مرکزی خبر داد و گفت: این تفاهمنامه در راستای افزایش هرچه بیشتر اطلاع رسانی از فعالیت های و اقدامات پلیس در جامعه، مقابله با توطئه های و جنگ نرم دشمنان علیه نیروی انتظامی و بهره گیری از تجربه ایرنا در آموزش رفتار کارکنان پلیس در فضای مجازی، تقویت رفتارهای حکیمانه پلیس در جامعه انجام می شود.
استان مرکزی با دار بودن 12 شهرستان دارای بیش از یک میلیون و 400 هزار نفر جمعیت است.
1955/3075

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي نيروي انتظامي بازديد از خبرگزاري ايرنا استان مركزي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۶۱۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح نور طرحی برای صیانت از عفاف و حجاب دختران ایران

فرمانده نیروی انتظامی گفت: در اجرای وظایف انتظامی و انقلابی کم نمی‌گذاریم، اگر در طرح نور به دنبال صیانت از دخترانمان هستیم، علیه برهم‌زنندگان نظم و امنیت جامعه هم تلاش می‌کنیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سردار احمد رضا رادان در همایش بزرگ مردم قم در حمایت از "طرح نور" که در حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها برگزار شد اظهار داشت: دشمن تلاش فراوان کرد که جلوه بدهد، پلیس تنهاست، ولی مردم در کنار پلیس و همراه و همگام پلیس هستند.

وی افزود: در معرکه‌های مختلف دشمن به این نتیجه رسید در نبرد با ایران جز شکست چیزی در برندارد، دشمن در برابر عزم و اراده، تقوا و ایمان و جهاد رزمندگان اسلام در حقیقت ره به جایی نخواهد برد.

فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: در هشت سال دفاع مقدس، مردم ما ثابت کردند که تا پای جان برای اسلام هستند،  مادری، خواهری، پدری، نبود که مشوق رزمنده نباشد و بعد از شهادتِ فرزند سجده شکر می‌کردند از این موهبت الهی.

این خبر در حال تکمیل است...

 

دیگر خبرها

  • مردم قدردان فراجا و «طرح نور»/ سهل انگاری‌ها جبران شود
  • طرح نور طرحی برای صیانت از عفاف و حجاب دختران ایران
  • تأکید بر ارتقای فعالیت‌های فرهنگی در حوزه زنان و رسانه
  • طرح‌های اجرا شده در حوزه عفاف و حجاب در چارچوب قانون است
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • دیدار معاون فرهنگی اجتماعی انتظامی استان با رییس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • اعلام حمایت طلاب حوزه علمیه خواهران استان آذربایجان شرقی از طرح نور فراجا
  • جامعه المصطفی، بازوی صادرکننده گفتمان انقلاب است
  • شورای آموزش و پرورش بازوی اصلی دستگاه تعلیم و تربیت است
  • باشگاه دانش آموزی خبرنگار پلیس، پیشگام در حوزه‌های انتظامی و انضباط اجتماعی است