Web Analytics Made Easy - Statcounter

بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در بیانیه‌ای با گرامیداشت میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار، اقدام غیرقانونی آمریکا در قرار دادن سپاه در فهرست سازمان‌های تروریستی را نشانه بن بست راهبردی و ماجراجویی شکست خورده دولتمردان کاخ‌ سفید دانست. ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۳ فرهنگی فرهنگ حماسه و مقاومت نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا, بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در بیانیه‌ای، با گرامیداشت سوم شعبان فرخنده میلاد حضرت امام حسین (علیه السلام) و روز پاسدار ، اقدام غیرقانونی و خصمانه آمریکا در قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست سازمان‌های تروریستی را نشانه بن بست راهبردی و ماجراجویی شکست خورده دولتمردان کاخ‌ سفید دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درابتدای این بیانیه آمده است: با گذشت چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی و ابتکار فرخنده، تاریخی و معجزگون حضرت امام خمینی (رحمة الله علیه) در تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،حافظه تاریخی ملت ایران گواهی می دهد این نهاد مردمی و برخاسته از متن انقلاب با اقتدا به حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) و تمسک به فرهنگ و ارزش‌های عاشورا، چگونه پیشتازانه، مشتاقانه، فداکارانه و مجاهدانه با هوشمندی و زمان شناسی در همه عرصه های نیاز انقلاب و کشور افتخارات بزرگی را برای ایرانیان عزیز رقم زده است به گونه ای که به اعتراف دوست و دشمن اگر تلاش‌های ممتاز پاسداران انقلاب اسلامی نبود چه بسا سرنوشت انقلاب و نظام اسلامی ‌ه گونه ای دیگر رقم  می خورد.

این بیانیه می افزاید: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علاوه بر دستاوردها و نقش آفرینی های داخلی به ویژه در عرصه مقابله با ضدانقلاب و توطئه های امنیتی و تروریستی در ماه‌ها و سال‌های اولیه انقلاب و در ادامه، درخشش در هشت سال دفاع مقدس و مصاف با فتنه ها و چالش سازی های نظام سلطه و مزدوران داخلی آن و حماسه سازی های حیرت آور در حوزه سازندگی و محرومیت زدایی و مردم یاری در مناطق کم‌برخوردار؛ به اقتضای آرمان‌های انقلاب و الزامات فراروی کشور در شرایط پرخطر و پرتهدید معاصر، طرح پلید نظام سلطه و صهیونیسم و ارتجاع  منطقه در پیگیری جنگ های نیابتی و تروریستی در سوریه و عراق و توهم دسترسی به ایران اسلامی را با شکست خفت باری مواجه ساخته است.

این بیانیه، امنیت و آرامش تدریجی در نقاط پیرامونی کشور در ماه ها و یکی ـ دو سال اخیر را محصول نقش و اقدام راهبردی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمایت و همراهی با جبهه مقاومت اسلامی منطقه قلمداد و با یادآوری کلام جاودانه حضرت امام خمینی (رحمة الله علیه) که "اگر سپاه نبود کشور هم نبود" و "ای کاش من هم یک پاسدار بودم" تصریح کرده است: امروز هم مشارکت و حضور باشکوه، مجاهدانه و صادقانه پاسداران انقلاب با همراهی سایر نیروهای مسلح، مردمی، جهادی و دولتی در صحنه امداد و خدمت‌رسانی به مردم عزیز سیل زده استان‌های خوزستان، لرستان، کرمانشاه و گلستان، نماد معنادار و الهام بخشی از تکلیف محوری و مردمی بودن  این نهاد مقدس و سرداران غیرتمند، انقلابی و ولایی آن که همواره در زمره اهداف ترور دشمن و سرویس های جاسوسی بیگانه و ضد انقلاب کوردل بوده است را در معرض دوستان و دشمنان انقلاب و میهن اسلامی قرار داده است.

سردار رودکی: تروریست نامیدن سپاه حاصل شکست آمریکا در منطقه است

این بیانیه اقتدار، صلابت، قاطعیت و موفقیت های سرنوشت ساز و تعیین کننده سپاه و محبوبیت ملی آن  به رغم هجمه‌های ناجوانمردانه جبهه دشمن  برای تخریب این نهاد و ایجاد شکاف و فاصله بین مردم با آن را عامل عصبانیت اردوگاه سلطه و استکبار و در رأس آن آمریکا و روسای منفور و پلید کاخ‌سفید از پاسداران انقلاب اسلامی، قلمداد و با اشاره به اقدام غیرقانونی و خصمانه ایالت متحده آمریکا در قرار دادن نام سپاه در فهرست سازمان‌های تروریستی؛ تصریح کرده است: حقایق و واقعیات تاریخ معاصر نشان می‌دهد برخلاف آمال  و دروغ پروازی های آمریکا و حاکمان خبیث واشنگتن که پدیدآورندگان تروریسم و گروه‌های تکفیری هستند، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نه تنها همواره در خط مقدم مقابله با تروریسم در منطقه بوده و نقش آفرینی آن در عرصه مقابله داعش و دیگر گروه های تروریستی مورد تقدیر و تجلیل دولت ها وملت های منطقه غرب آسیا واقع شده است، بلکه در این راه خطیر شهدای گرانقدر و فراوانی را تقدیم امنیت و آرامش غرب آسیا و ملت های مستقل و آزادی خواه منطقه کرده است.

این بیانیه در پایان با تبریک این روز خجسته به پاسداران انقلاب اسلامی و خانواده بزرگ سپاه و تعظیم به مقام  شامخ شهیدان این نهاد انقلابی و مردمی و با محکومیت شدید اقدام شیطانی ترامپ و کاخ سفید برضد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تأکید کرده است: تردیدی نیست که پاسداران انقلاب اسلامی به اقتضای رسالت و ماموریت های خطیر ذاتی و فلسفه وجودی خود، تحت تدابیر، توصیه ها و رهنمودهای امامین انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (رحمة الله علیه) و حضرت امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی)، دفاع غیرمحافظه کارانه از انقلاب و حمایت ازمقاومت اسلامی و ملت‌های حق‌طلب و مقابله با دشمنان امت اسلامی را راهبرد مسلم و خدشه‌ناپذیر خود تلقی و حماقت و اقدام سخیف اخیر آمریکایی‌ها که نشان از بن‌بست راهبردی و ماجراجویی مفتضحانه و از پیش شکست خورده کاخ سفید دارد را با قاطعیت در خور مواجه و متناسب با سیاست های نظام و ابزارهای در اختیار، در زمان و مکان دلخواه به آنان خواهد فهماند که دیگر در منطقه غرب آسیا امنیت و آرامشی نخواهند داشت.

انتهای پیام/

R1405/P/S4,38/CT12 واژه های کاربردی مرتبط بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۶۱۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زن و خانواده مرز مواجهه جمهوری اسلامی با غرب است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله علیرضا اعرافی بعدازظهرشنبه در دیدار با اعضای هیات علمی دانشگاه حضرت معصومه (س) که در سالن جلسات این دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: فلسفه، اخلاق و فقه سه عامل تحول آفرین در علم و دانش هستند و تحقق آنها مسلتزم اهتمام به لایه‌های عملیاتی می‌باشد.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور بیان کرد: امروز متاسفانه در برخی از حوزه‌ها از جمله معماری و شهرسازی اسلامی از الگوی اسلامی علی رغم وجود افراد فرهیخته در تاریخ همچون شیخ بهایی بی بهره هستیم.

امام جمعه قم ابراز کرد: زن و خانواده را مرز مواجهه جمهوری اسلامی با غرب است ضمن اینکه انقلاب اسلامی منطق قابل اجرایی در جهان دارد.

این عضو شورای نگهبان تصریح کرد: انقلاب اسلامی الگوهایی را در موضوع زن خلق کرده و دشمنان نیز با تمرکز به این مسائل قصد کمرنگ نمودن یکسری دستاورها را دارد.

آیت الله اعرافی عنوان کرد: تعهد به ارزش‌ها و الگوهای مبنی بر اسلام و انقلاب منطق یک زن مسلمان می‌باشد و این الگوها باید در جامعه نهادینه شوند.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور اذعان کرد: دانش فنی و بنیه علمی باید در دانشگاه حضرت معصومه (س) و سایر دانشگاه‌ها تقویت بشود ضمن اینکه حضور موثر حوزه علمیه و دانشگاه در عرصه‌های فرهنگی بسیار حائز اهمیت است.

کد خبر 6090460

دیگر خبرها

  • نقش‌آفرینی تحسین‌برانگیز صداوسیما در انعکاس اقدام حماسی «وعده صادق»
  • وزیر دفاع یک پیام صادر کرد +جزئیات
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند
  • بیانیه شورای عالی انقلاب فرهنگی درحمایت از دانشجویان آمریکایی
  • زن و خانواده مرز مواجهه جمهوری اسلامی با غرب است
  • سپاه نزدیکترین نهاد به مواضع رهبری است
  • دانشگاه حضرت معصومه(س) باید به عنوان یک هویت مستقل بماند
  • پاسداران باید قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند
  • سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است
  • آیت‌الله مطهری فیلسوف زمان و یکی از متفکرین انقلاب بود