Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-04@04:01:22 GMT

بیش از 10 تن فرآورده فاسد دامی در خراسان شمالی ضبط شد

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۶۱۶۳۵

بیش از 10 تن فرآورده فاسد دامی در خراسان شمالی ضبط شد

علی اکبر دلیرصحرایی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در طرح نوروزی، یکهزار و 287 مرکز عرضه فرآورده های خام دامی، فروشگاه ها و رستورانها در سه هزار و 678 نوبت مورد بازرسی قرار گرفت.
وی افزود: پس از بررسی 26 نمونه آزمایشگاهی، 10 هزار و 777 کیلوگرم فرآورده خام دامی ضبط و بخشی از آن، معدوم و بخشی در حال بررسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: در نوروز امسال 13 پرونده تخلف بهداشتی تشکیل و برای رسیدگی، به مراجع قضایی ارجاع شد.
رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره کل دامپزشکی خراسان شمالی گفت: در این مدت روزانه به طور میانگین 26 گروه بر نحوه عرضه فرآورده های خام دامی نظارت داشته اند.
طرح نوروزی دامپزشکی از اواخر اسفندماه پارسال آغاز شد که تا 18 فروردین ماه جاری ادامه داشت.
7185/5132
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 خراسان شمالی طرح نوروزی مواد غذایی نوروز دامی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۶۱۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۳ هزار لیتر چسب مایع بدون مجوز در خراسان شمالی کشف شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مهدی مهران‌فر صبح پنج شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهار کرد: مأموران یگان امداد فرماندهی انتظامی مانه و سملقان در حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودروی ایسوزو مشکوک و با هماهنگی لازم آن را متوقف کردند.

وی با اشاره به اینکه در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که این کامیونت حامل ۳ هزار و ۵۰۰ لیتر چسب مایع فاقد مجوز است، افزود: این خودرو برای بررسی بیشتر به مقر انتظامی منتقل و یک نفر متهم نیز دستگیر و بعد از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 6094942

دیگر خبرها

  • امحای ۲ تن مواد غذایی فاسد در میاندوآب
  • زلزله در خراسان شمالی ؛ شدت و مرکز زمین لرزه
  • زلزله ۴.۲ ریشتری تیتکانلو در خراسان شمالی را لرزاند
  • تیتکانلو خراسان شمالی لرزید
  • خراسان شمالی لرزید
  • بیش از ۳ هزار لیتر چسب مایع بدون مجوز در خراسان شمالی کشف شد
  • ۱۷۱ معتاد بهبود یافته شاغل شدند
  • اگر عرضه نظارت لیگ برتر را ندارند، شورای امنیت ملی و حفاظت اطلاعات وسط بیایند | بچه‌های علی پروین و ناصر حجازی فوتبالیست شدند، اما له‌شان کردند
  • مددجویان خراسان‌جنوبی هزار و ۳۶۲ متر مربع فرش به بازار عرضه کردند
  • راز صاحب سینما می‌شود