Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - کرمانشاه- ايرنا- شوراي هماهنگي جبهه اصلاحات استان کرمانشاه در بيانيه اي، تروريستي خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامي از سوي دولت آمريکا را محکوم کرد.

به گزارش ايرنا، در اين بيانيه که نسخه اي از آن روز سه شنبه در اختيار ايرنا قرار گرفت؛ آمده است: يک بار ديگر دولت آمريکا دست به کاري احمقانه و ناسازگار با تمامي اصول، قواعد و روابط بين المللي زد و نيروي نظامي يک کشور را در فهرست گروه هاي تروريستي خارجي قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اين بيانيه مي افزايد: اگر چه اعمال و رفتار دولت آمريکا، هر روز صفحه اي تازه از شگفتي و نابخردي در پيشگاه جهانيان مي گشايد و به معرض نمايش مي گذارد، اما قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در فهرست گروه هاي تروريستي، باب تازه اي است که پيامدهاي خطرناک در پي داشته و نمايشي از جنگ افروزي دولت آمريکاست.
در ادامه اين بيانيه همچنين آمده است: شوراي هماهنگي جبهه اصلاحات استان کرمانشاه، جداي از هر پيش فرض و اختلاف نظري، قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در فهرست گروه هاي تروريستي توسط دولت آمريکا را محکوم نموده و دولت آمريکا را مسوول مستقيم هرگونه پيامد و عواقب خطرناکي مي داند که ممکن است چنين امر نابخردانه اي در پي داشته باشد.
اين بيانيه مي افزايد: دولت آمريکا، رژيم اسرائيل و دول ذليل و جنگ افروز منطقه، بايد بدانند مسائل، مشکلات و اختلاف نظرها در ايران براي پيشروي به سوي ايراني آباد و آزاد، امري دروني و داخلي است و به دست ايرانيان صلح جو، در داخل کشور قابل پيگيري و تحقق است و تجربه تاريخي ثابت کرده است، ايرانيان شريف و دلير، به دشمن و هيچ نيروي خارجي، اجازه دخالت و تعدي به کشور خود را نمي دهند.
**شوراي هماهنگي جبهه اصلاح کرمانشاه: مديران استان در سيل اخير نمره قبولي گرفتند
همچنين شوراي هماهنگي جبهه اصلاحات استان کرمانشاه در رابطه با `بحران سيل` نيز بيانيه اي صادر کرد که در آن آمده است: شوراي هماهنگي جبهه اصلاحات با ابراز تاسف و تاثر و اعلام همدردي با هم ميهنان آسيب ديده و عرض تسليت به پيشگاه خانواده هايي که عزيزي را از دست داده، لازم مي بيند در اين خصوص مواردي را بيان نمايد:
اول. سيل همچون زلزله و ديگر بلاياي طبيعي، با همه ويرانگري و بي رحمي خويش، يک بار ديگر از يک سو واقعياتي را روشن نمود و از سوي ديگر تجربياتي را براي آموختن در اختيار زمامداران و دست اندرکاران و البته ما قرار داد. باشد که در مملکت داري و مسئوليت پذيري، تدبير پيشه شود و عقل، علم، تخصص و تعهد، معيار حرکت قرار گيرد.
اگرچه بلاياي طبيعي درهر کشور پيامدهاي خويش را بدنبال دارد و زيان به بار مي آورد و خسارت مي زند، اما بسياري از آسيب هاي به بار آمده ازاين حادثه، حکايتي تلخ از بي تدبيري، سهل انگاري و زياده خواهي هايي بوده که از گذشته تاکنون به ارث رسيده است. در نظر نگرفتن اصول و قواعد علمي و عقلي! براي ساخت و سازها، بستن مسيل ها و رعايت نکردن حريم ها، واگذار نمودن اجرا و انجام بسياري از پروژه هاي عمراني و ارتباطي به کساني که صلاحيت، تخصص و تعهد لازم را نداشته اند و بسياري از عواملي ديگر، در افزودن و يا در برخي موارد، به بار آوردن خسارت و آسيب، موثر بوده اند.
دوم. اما در کرمانشاه، جداي از نقاط ضعف و ايرادات ساختاري، مديران استان غالباً با هدايت و تدبير مديريت ارشد، نمره قبولي گرفتند و تلاشي تحسين برانگيز و قابل ستايش از خويش به يادگار گذاشتند. شوراي هماهنگي جبهه اصلاحات کرمانشاه بر خويش لازم مي داند، از تمامي مديران، مسئولين، نهادها و ارگان ها نظامي، امنيتي و انتظامي فعال در حادثه سيل، در تمامي شهرها و روستاهاي استان قدرداني به عمل آورده و در کنار برخي ايرادات و انتقادات، تلاش خالصانه و زحمات شبانه روزي آنان را ستايش نمايد. به ويژه از استاندار تلاشگر، معاون عمراني و ديگر معاونين استاندار، فرماندار زحمتکش و مردمي کرمانشاه، رييس دلسوز سازمان هلال احمر استان، مدير کل آموزش و پرورش و کليه مديران و فرهنگيان عزيز، کليه شهرداران و پرسنل خدوم و تلاشگر که در اين حادثه با حضور مستمر و کمک هاي موثر در تمامي نقاط شهرها به ويژه در شهر کرمانشاه، ميزان تعهد و دلسوزي خويش را به نمايش گذاشتند، اعلام نمايد. اما بي ترديد و فراتر از هر چيز و هر کس، به ملتي بايد دست مريزاد گفت که همواره در تمامي سختي ها و مصيبت ها، در کنار يکديگر و همراه و هم قدمند و اينگونه است که در هر حادثه و سختي افتخار واقعي نصيب آنان مي شود.
سوم. شوراي هماهنگي جبهه اصلاحات استان کرمانشاه، همانگونه که نقد و گوشزد نمودن ايرادات به مديران و زمامداران را حق خويش برمي شمرد، تقدير و تشکر از آنان را نيز آنگاه که عملکردي قابل قبول از خويش نشان دهند، وظيفه اخلاقي و تشکيلاتي خويش مي داند و اين امر به هيچ وجه نافي و يا در تناقض با انتقادات و برشمردن ايراداتي که ممکن است بر پاره اي از عملکردهاي آنان وارد باشد، نيست. قطعاً عملکرد و تصميمات مديريت استان در حوادث اخير نيز بي نقص و خالي از ايراد نبوده و نيست، که برشمردن آنان در جاي خود و در شرايط مقتضي ضروري است. اما اگر بخواهيم منصفانه در خصوص عملکرد مديران استان به قضاوت بنشينيم، حتي با فرض صحت انتقاد برخي منتقدين، مبني بر نمايشي بودن فعاليت ها و بزرگ جلوه دادن حادثه، باز هم هر انسان منصفي را که شاهد حضور مستمر و تلاش هاي آنان بوده را به تحسين و تقدير وا مي دارد. بنابراين ضمن احترام به منتقدين و لازم شمردن انتقاد و براي افزايش اثر بخشي انتقادات که متاسفانه به علت پاره اي از رفتارها، اين روزها از تاثير آن کاسته شده، توصيه مي شود، هر موضوعي به جاي خويش مورد نقد قرار گيرد.
در پايان شوراي هماهنگي جبهه اصلاحات کرمانشاه، ضمن اعلام آمادگي به منظور کمک و خدمت رساني به هم وطنان آسيب ديده، از دولت و ارگان هاي ذيربط مي خواهد، در اسرع وقت به نابساماني هاي ناشي از سيل، پايان داده و تمامي خسارات و زيان هاي ناشي از اين حادثه طبيعي را جبران نموده و با عدول از وعده ها و شعارها، بيش از اين به نوميدي و بي اعتمادي مردم دامن نزنند. بدون ترديد بسياري از هم وطنان ما اکنون در وضعيتي بسيار ناخوشايند به سر مي برند. بيش از هر کس اين وظيفه زمامداران است که از اکنون تا پايان، رسيدگي به امور آسيب ديدگان و رفع کامل مشکلات، آنان را در اولويت قرار داده و بر هر موضوعي ارجح بدانند.
3033/8066
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۶۲۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست اتحادیه عرب برای اجرای قطعنامه آتش‌بس غزه

شورای اتحادیه عرب در پایان نشست اضطراری خود درباره غزه، تداوم جنایات وحشیانه رژیم اشغالگر علیه مردم فلسطین را محکوم کرده و خواستار تصویب قطعنامه‌ آتش‌بس و همچنین توقف صادرات سلاح‌های آمریکا و اروپا به رژیم صهیونیستی شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، شورای اتحادیه عرب در پایان نشست اضطراری خود در سطح نمایندگان دائمی، ادامه تجاوزات رژیم اشغالگر علیه مردم فلسطین در نوار غزه و نابودی سیستماتیک همه نشانه‌های زندگی در این منطقه را به شدت محکوم کرد.

در این نشست که روز گذشته برگزار شد حاضران به بررسی تحولات اخیر غزه و تداوم جنایات رژیم اشغالگر در این منطقه و همچنین پیامدهای اقدام آمریکا در وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل پرداختند.

شورای اتحادیه عرب در این نشست استفاده آمریکا از حق وتوی خود در شورای امنیت علیه قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل را محکوم و اعلام کرد که این اقدام ایالات متحده در جهت خلاف مسئولیت سازمان ملل در قبال مسئله فلسطین و بیانگر شکست آمریکا در رعایت تعهدات و مبانی صلح و امنیت و ثبات در منطقه بوده و نیز نقض قوانین بین‌المللی و قطعنامه‌های مربوطه شورای امنیت است.

اتحادیه عرب بار دیگر از شورای امنیت سازمان ملل خواست تا براساس فصل هفتم منشور سازمان ملل تصمیمی اتخاذ کند که رژیم اشغالگر را مجبور به آتش بس در نوار غزه و ورود کمک‌های بشردوستانه به این منطقه کند.

شورای اتحادیه عرب در ادامه بیانیه خود از آمریکا و کشورهای اتحادیه اروپا خواست تا صادرات سلاح و مهمات را برای رژیم صهیونیستی متوقف کنند و به تولید پهپادهایی که رژیم اشغالگر در جنایت نسل کشی علیه مردم فلسطین و کشتار ده‌ها هزار غیرنظامی فلسطینی که بیشتر آنها زن و کودک هستند و نیز برای تخریب خانه‌ها، بیمارستان‌ها، مدارس، دانشگاه‌ها، مساجد و کلیساها و همه زیرساخت‌های غیرنظامی استفاده می‌کند پایان دهند.

ابراز تاسف عربستان از وتوی آمریکا علیه قطعنامه فلسطینواکنش مقاومت فلسطین به وتوی آمریکا به قطعنامه فلسطین

این شورا از جامعه بین المللی خواست تا تحقیقات مستقلی درباره گورهای دسته جمعی کشف شده در مجتمع پزشکی شفا و ناصر در نوار غزه و همچنین حملات عامدانه رژیم صهیونیستی به گروه‌های غیرنظامی همچون تیم‌های پزشکی، روزنامه نگاران، اساتید دانشگاه، فعالان و کودکان و زنان در غزه انجام دهند.

شورای اتحادیه عرب همچنین در این نشست خواستار حمایت از آژانس امداد و کار سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی (آنروا) در برابر توطئه های رژیم صهیونیستی برای انحلال این آژانس شده و تاکید کرد که کشورهایی که آژانس آنروا را تحریم کرده‌اند باید کمک‌های خود را به آن از سر بگیرند؛ به ویژه بعد از نتایج تحقیقات مستقل که نشان داد ادعاهای اسرائیل علیه آنروا دروغ بوده است.

این شورا همچنین از دبیرکل اتحادیه عرب خواست تا تصمیمات صادر شده در نشست را پیگیری کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خیزش سراسری دانشگاه‌های آمریکا علیه صهیونیست‌ها/گزارش ویژه
  • بیانیه ستاد حقوق بشر در واکنش به اقدام متزورانه آمریکا
  • بیانیه ستاد حقوق بشر در واکنش به اقدام متزورانه آمریکا در انتشار گزارش موهوم وضعیت حقوق بشر
  • سردار فدوی: دانشجویان در دل آمریکا علیه شیطان بزرگ آمریکا و اسرائیل شعار می‌دهند
  • جهاد اسلامی کمک‌های آمریکا به اشغالگران را محکوم کرد
  • درخواست اتحادیه عرب برای اجرای قطعنامه آتش‌بس غزه
  • با انجام عملیات وعده صادق همه دنیا به قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی پی برد
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
  • کنعانی ادعا‌های بی‌اساس دولت آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی را محکوم کرد
  • تبلیغ نافرمانی مدنی توسط رئیس جبهه اصلاحات