Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده تیپ ۵۵ هوابرد شیراز گفت‌: این تیپ به عنوان یگان واکنش سریع ارتش ‌در کنار سایر نهادهای دولتی و مردمی با توزیع اقلام اهدایی فرماندهی نزاجا در مناطق صعب‌العبور و عملیات‌های امداد و نجات  به یاری مردم سیل زده جنوب کشور شتافت. ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۳ استانها فارس نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، سرتیپ دوم ستاد ذبیح الله بهمن زیاری امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به امداد رسانی تیپ 55هوابرد به سیل زدگان جنوب کشور اظهار داشت: تیپ 55 هوابرد  همواره در تمامی ماموریت‌های سازمانی و ماموریت های واگذاری از طریق سلسله مراتب فرماندهی به نحو احسن وارد عمل شده و سبقه این تیپ نشان از رشادتها و دلاوری های تکاوران این تیپ دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فعالیت 1000 دستگاه‌ ماشین‌ سنگین برای کنترل سیل خوزستان/ راه ارتباطی 120 روستا زیر آب رفت و تخریب شدسرلشکر باقری: گزارش سیل خوزستان ‌روزانه به محضر مقام معظم رهبری ‌ارائه ‌می‌شود / نیروهای مسلح تا پایان بحران در کنار مردم ‌خواهند بود‌سیل خوزستان تعدای از مدارس و دانشگاه‌های سراسر استان را به تعطیلی کشاند

امیر بهمن زیاری گفت: متاسفانه بحران اخیر که اکثر مناطق کشور را تحت تاثیر خود داشت خسارات و مشکلاتی را برای مردم عزیز بi وجود آورد و بار دیگر غیرت،تعصب وهمبستگی ملی را در سراسر میهن عزیزمان شاهد بودیم و این وفاق به حمد الهی بسیاری از مشکلات را برطرف کرده است.

فرمانده تیپ 55 هوابرد با اشاره به حادثه غم انگیز در شیراز در ابتدا سال 98 افزود: تیپ 55 هوابرد دوشادوش سایر یگان‌های ارتش  و سایر نهاد های دولتی و مردمی  از همان لحظات ابتدایی بحران به یاری سیل زدگان و مسافران شیراز شتافت و اقدامات موثری نیز صورت گرفت همچنین تعدادی از تکاوران در غالب تیم امداد و نجات به همراه تجهیزات و ملزومات مربوطه با فرماندهی امیر سرتیپ دوم ستاد وجیه الله جمشیدی فرمانده ارشد نظامی آجا در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد به مناطق سیل زده در استان لرستان اعزام شدند که درحال حاضر نیز مشغول امدادرسانی و خدمات به هموطنان عزیزمان هستند..

وی گفت: تیم امدادو نجات تیپ 55 همیشه قهرمان هوابرد در کنار دیگر نهادهای دولتی و مردمی با توزیع اقلام اهدایی امیرفرماندهی نزاجا در مناطق صعب‌العبور و عملیات‌های امداد و نجات  به یاری مردم گرفتار در حادثه شتافت و با نهایت آمادگی منتظر دستور سلسله مراتب جهت ماموریت‌های سازمانی و احتمالی پیش رو است.

انتهای پیام/ش

R41382/P/S6,61/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۶۲۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متاثر از سیل

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از ادامه عملیات امدادرسانی امدادگران و نجاتگران این جمعیت در ۱۱ استان متاثر از سیل و آبگرفتگی خبر داد.

به گزارش ایسنا و بنابر اعلام پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ محمودی رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر درباره آخرین وضعیت امدادرسانی در سیل و آبگرفتگی و در استان‌های متاثر از این پدیده گفت: از چهارم تا هفتم اردیبهشت ماه ١٤٠٣ و تا ساعت ٠٥:٠٠ امروز جمعه، ١١ استان شامل اصفهان، تهران، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قم، گلستان، مازندران، کرمان و یزد و ۵۴ شهرستان درگیر سیل و آبگرفتگی بوده‌اند.

وی ادامه داد: در این مدت ۸۱ مورد عملیات انجام و به ۲۶۵۶ نفر امدادرسانی شده، ۱۵۹ نفر اسکان اضطراری یافته اند، ۱۱۸ نفر به مناطق امن منتقل شده و آب تجمیع شده در ۲۸۱ منزل مسکونی تخلیه شده است.

وی با بیان اینکه در این امدادرسانی‌ها ۱۶۰ تیم عملیاتی شامل (۶۱۵ نفر) مشغول امدادرسانی بوده‌اند، گفت: ۹ دستگاه چادر، ۳۴۹ تخته پتو، ۱۹۷ تخته موکت، ۴۶۸ کیلوگرم نایلون، ۱۵۵ بسته غذایی بین متاثرین از سیل در این ۱۱ استان توزیع شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • لحظه غرق شدن یک کودک در سیلاب رودخانه‌ای در بم + ویدئو | واکنش مردم برای نجات او را ببینید
  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متأثر از سیل
  • تداوم امدادرسانی هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متاثر از سیل
  • تداوم امدادرسانی نیرو‌های هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • امدادرسانی‌ نیروهای هلال احمر به ۱۱ استان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی
  • رزمایش طرح سپاس با همکاری تیپ ۵۵ هوابرد برگزار شد
  • سیلاب در خیابان‌های شیراز و غافلگیری مردم + فیلم
  • لزوم بسترسازی برای حضور حداکثری نوجوانان در دوره‌های امدادگری
  • کشف چسب مايع غيرمجاز در مانه و سملقان