Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: دراگوویچ امروز با ما تمرین می‌کند و قطعا از بازیکن صربستانی خود برابر شمیدر تهران استفاده خواهیم کرد.

حمیدرضا کلاسنگیانی در گفت و گو با ایسنا، در مورد پیروزی قاطع تیمش برابر آویژه صنعت مشهد در بازی دوم مرحله نخست پلی‌آف لیگ‌برتر بسکتبال، توضیح داد: ما در این فصل چهار بار با تیم مشهد بازی کرده‌ایم که خوشبختانه با کسب این پیروزی هر چهار دیدار را با پیروزی به پایان رساندیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بازی روز گذشته هم بازیکنان ما با هماهنگی و انسجام خوبی پا به میدان گذشتند که در پایان با یک نتیجه خوب به برتری رسیدیم.

او در مورد روند رو به رشد تیم شهرداری گرگان در هفته‌های پایانی لیگ‌برتر بسکتبال نیز گفت: به هر حال شرایط بازی به بازی برای تیم ما و همه تیم‌ها متفاوت است. خوشبختانه روند خوبی را در پیش گرفته‌ایم و در بازی روز گذشته هم به دلیل اختلاف زیاد در جریان مسابقات بیشتر از بازیکنان ذخیره استفاده کردیم تا نفرات اصلی خود را برای بازی روز شنبه مقابل شیمیدر حفظ کنیم. نیمکت‌نشین‌های ما نیز خوب بازی کردند که این موضوع برای ما خوشحال کننده است.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در پاسخ به این سوال که آیا "نیکولا دراگوویچ" در بازی مقابل شیمیدر به میدان می‌رود؟ گفت: بله او امروز هم در تمرینات ما حضور یافته و شرکت می‌کند تا خود را برای بازی روز شنبه آماده کند. دراگوویچ صد در صد با ما به تهران رفته و مقابل شیمیدر بازی می‌کند.

او در خصوص بازی برابر شیمیدر نیز توضیح داد: ما در همه بازی‌ها برای برد به میدان می‌رویم و میدانیم که شیمیدر تیم بسیار قدرتمندی است اما مطمئناً تنها برای برد به میدان می‌رویم. ما همیشه با ذهنیت برنده شدن پا به میدان می‌گذاریم و این بازی هم برای ما مانند سایر بازی‌ها بسیار مهم است که به برتری برسیم. خدا را شکر مصدومی هم برای این بازی نداریم و با همه توان به تهران خواهیم رفت.

کلاسنگیانی با بیان اینکه بازیکنانش ارزش هواداران خود را می‌دانند، توضیح داد: از مسئولان شهر گرگان تشکر می‌کنم که ۱۰ اتوبوس را در اختیار هواداران ما قرار داده‌اند که به همراه تیم به تهران سفر کنند تا ما در تهران هم غریبه نباشیم. حمایت هوادارن را در سالن آزادی خواهیم داشت و برا ی خوشحالی آن‌ها پا به میدان خواهیم گذاشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بسكتبال لیگ برتر بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۶۳۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غایبان پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک مشخص شدند

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، سرخپوشان پایتخت امروز بعدازظهر در ورزشگاه کاظمی آخرین تمرین خود را پیش از سفر به اراک برگزار کردند. راندو در قالب سه گروه بخش نخست تمرین بود که با حضور اوسمار و سیدجلال حسینی در کنار سایر بازیکنان دنبال شد.

بیشتر بخوانید: ستاره پرسپولیس لیگ را از دست داد

مرور برنامه‌های تاکتیکی و فوتبال هدفمند نیز بخشهای بعدی این تمرین بود که یک ساعت به طول انجامید. امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند کماکان مصدومان اردوی پرسپولیس هستند که زیر نظر کادر پزشکی بودند و سایر بازیکنان با روحیه بالا در تمرین شرکت داشتند.

سرخپوشان بعد از پایان تمرین و پس از یک وقفه کوتاه، با دو دستگاه اتوبوس راهی اراک شدند. پرسپولیس فردا در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در اراک به مصاف آلومینیوم می‌رود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228424 برچسب‌ها پرسپولیس تهران

دیگر خبرها

  • نقی معمولی، ستاره میدان اراک!
  • سون هیونگ مین: مقابل آرسنال همان تاتنهام خواهیم شد
  • تمرین اختصاصی بیرانوند برای بازی سپاهان
  • غایبان پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک مشخص شدند
  • پرسپولیس با دو مصدوم مهم مقابل آلومینیوم
  • سرمربی ازبکستان: می‌خواهیم مقابل ایران به هدف خود برسیم
  • سرمربی تیم ملی فوتسال ازبکستان: مقابل ایران به هدف خود می‌رسیم
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی (عکس)
  • علوان‌زاده: برای اعتبار فوتبال خوزستان با قدرت به مصاف سپاهان می‌رویم