Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-07@11:48:18 GMT

شاخص بورس از مرز 190 هزار واحد عبور کرد

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۶۳۱۱۸

شاخص بورس از مرز 190 هزار واحد عبور کرد

خبرگزاري آريا - تهران- ايرنا- شاخص کل بورس در معاملات امروز (سه شنبه) يک هزار و 832 پله رشد کرد و در جايگاه 190 هزار و 425 واحدي ايستاد.

به گزارش ايرنا، در معاملات امروز سه ميليارد و 91 ميليون سهم، حق تقدم و اوراق بهادار به ارزش 9 هزار و 693 ميليارد ريال در 251 هزار نوبت داد و ستد شد.
همچنين شاخص کل (هم وزن) با 437 واحد افزايش به 37 هزار و 181 واحد و شاخص قيمت (هم وزن) با 305 واحد رشد به 25 هزار و 952 واحد رسيد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شاخص آزاد شناور نيز با يک هزار و 957 واحد ارتقا به رقم 214 هزار و 346 واحد رسيد، شاخص بازار اول يک هزار و 242 واحد و شاخص بازار دوم چهار هزار و 151 واحد افزايش داشت.
در معاملات امروز نمادهاي مخابرات ايران (اخابر) با 180 واحد، فولاد مبارکه اصفهان (فولاد) با 173 واحد، شرکت ارتباطات سيار ايران (همراه) با 146 واحد، گروه مپنا (رمپنا) با 142 واحد، ملي صنايع مس ايران (فملي) با 124 واحد، صنايع پتروشيمي خليج فارس (فارس) با 119 واحد و پالايش نفت بندرعباس (شبندر) با 105 واحد بيشترين تاثير مثبت را بر شاخص برجا گذاشتند.
گفتني است، امروز نمادهاي بانک ملت، ايران خودرو، سايپا، فولاد مبارکه اصفهان، ماشين سازي اراک، پارس خودرو و پتروشيمي شازند در گروه نمادهاي پربيننده قرار داشتند.
گروه شيميايي ها در معاملات امروز با حجم معاملات 331 ميليون و 259 هزار سهم به ارزش يک هزار و 172 ميليارد ريال صدرنشين شد.
** آخرين وضعيت شاخص فرابورس
شاخص فرابورس نيز امروز بيش از 17 واحد رشد کرد و به رقم 2 هزار و 430 واحد رسيد.
در اين بازار 969 ميليون و 159 هزار سهم به ارزش بيش از چهار هزار و 446 ميليارد ريال داد و ستد شد.
نمادهاي پتروشيمي مارون(مارون)، سرمايه گذاري مس سرچشمه (سرچشمه)، پالايش نفت لاوان (شاوان)، نيروگاه زاگرس کوثر (بزاگرس )، پتروشيمي زاگرس (زاگرس)، بيمه پاسارگاد (بپاس) و تجارت الکترونيک پارسيان کيش (تاپکيش) بيشترين تاثير مثبت را بر رشد اين شاخص داشتند.
اقتصام**9206**2022
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۶۳۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورس امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار

شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز با افت ۱۲۲۷۹ واحدی به ۲,۲۴۷,۴۶۵ واحد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ با افت ۱۲۲۷۹ واحدی به ۲,۲۴۷,۴۶۵ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به افت ۳۱۰۴.۷۹ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

حجم معاملات تاکنون ۱.۷۸۱ میلیارد سهم بود که طی ۱۰۵,۵۶۶ معامله دادوستد شده و ارزش کل این معاملات نیز به ۱۰,۱۱۳.۲۳۳ میلیارد ریال رسیده است.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۷,۶۱۴,۷۴۰.۹۴۴ میلیارد ریال شد.

کد خبر 750633

دیگر خبرها

  • گزارش روزانه بورس ۱۸ اردیبهشت؛ شاخص کل ۷ هزار واحد ریخت
  • کاهش ۷ هزار و ۶۴۸ واحدی شاخص کل بورس
  • شاخص بورس امروز ۱۷ اردیبهشت/افت ۲۰۶۴۷ واحدی
  • گزارش روزانه بورس ۱۷ اردیبهشت؛ شاخص کل ۲۰ هزار واحد ریخت
  • بورس امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • افت بیش از ۵ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • ریزش ۵ هزار واحدی شاخص بورس
  • گزارش روزانه بورس ۱۶ اردیبهشت؛ افت ۵ هزار واحدی شاخص کل
  • شاخص بورس امروز ۱۶ اردیبهشت/افت۵۱۸۲ واحدی
  • بورس امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار