Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج سازندگی سپاه امام رضا ( ع) خراسان رضوی گفت: برای ارائه خدمت به مناطق سیل‌زده استان گلستان،۵۰ کیلومتر از راه‌های روستایی و شهری به دست بسیج سازندگی سپاه امام رضا( ع)  خراسان رضوی بازگشایی شد. ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۳ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گنبدکاووس، سرهنگ محمد روحانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: استان خراسان رضوی به عنوان استان معین سه شهر گنبدکاووس، کلاله و مراوه‌تپه معرفی شده است و نیروهای بسیج سازندگی از همان زمان در این سه شهر برای امدادرسانی مستقر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: 20 تیم مختلف تخصصی و عمومی شامل جهادگران طلبه، پزشکی، استادکاران، تیم‌های تعمیرکار و تاسیسات منازل و غیره در این سه شهر مستقر شدند تا بتوانند خدمات مختلفی را به مردم مناطق سیل‌زده ارائه دهند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه امام رضا( ع) خراسان رضوی بیان داشت: علاوه بر تیم‌های تخصصی و عمومی در سه شهر گنبدکاووس، کلاله و مراوه‌تپه ماشین‌آلات مختلف مانند بیل بکهو، تراکتور، کمرشکن، لودر و غیره برای امدادرسانی بکارگیری شده است.

تداوم فعالیت‌های پزشکی بسیج سازندگی سپاه امام رضا(ع) در مناطق سیل‌زدهآخرین اقدامات بسیج سازندگی اصفهان در گلستان؛ پاکسازی روستاهای سیل‌زده رو به اتمام استبرخی رودخانه‌های گلستان توسط بسیج سازندگی سپاه امام رضا(ع) لایروبی شد

وی ادامه داد: تیم پزشکی در این مدت 2 هزار و 600 ویزیت  و 50 میلیون تومان دارو را به صورت رایگان به مردم آسیب دیده ارائه  و 600 بسته بهداشتی بین مردم این مناطق توزیع کرده است.

سرهنگ روحانی گفت: تیم عمومی و تعمیرکاران نیز در مناطق مختلف سیل زده به پاکسازی، شست و شو و تعمیرات لوازم منزل و تاسیسات مختلف به ارائه خدمات پرداختند.

وی با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی گروه طلاب و جهادگران طلبه در محل کمپ‌های اسکان موقت و مناطق سیل‌زده خاطرنشان کرد: این گروه در این مناطق حضور یافته و به برنامه های فرهنگی و اجتماعی شاد پرداختند تا بخشی از آلام مردم کاهش یابد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه امام رضا ( ع)خراسان رضوی بیان داشت: بسیج سازندگی سپاه امام رضا ( ع)  تاکنون 50 دستگاه یخچال،50 تخته فرش،50 هزار بطری آب،20 هزار قوطی کنسرو، 15 هزار قرص نان  و 9 هزار پتو را بین مردم مناطق سیل زده توزیع کرده است.

انتهای پیام/ ع

R41471/P1494/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۶۳۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتراک‌پذیری بیش از ۱۰ هزار مشترک جدید در مناطق شهری و روستایی ایلام

ایسنا/ایلام مدیر بهره‌برداری شرکت گاز استان ایلام از اشتراک پذیری ۱۰ هزار و  ۲۳۶ مشترک جدید در طول سال ۱۴۰۲ در مناطق شهری و روستایی ایلام خبر داد.

 «مجتبی بهادری» در گفت‌وگو با ایسنا ، با اعلام این خبر اظهار کرد: از این تعداد ۴ هزارو ۲۰۸ مورد در ایلام، ۲۰۵ مورد در چوار، ۵۲۴ مورد در ایوان، ۴۳۰ مورد در دره شهر، ۵۶۵ مورد در آبدانان، ۸۴۵ مورد در دهلران، ۲۲۲ مورد در صالح آباد، ۱۱۳ مورد در آسمان آباد، ۶۶۴ مورد در ملکشاهی، ۳۰۷ مورد در مهران، ۳۲۸ مورد در بدره، ۶۵ مورد در زرنه، ۴۷۴ مورد در لومار، ۴۹۷ مورد در موسیان، ۵۰۲ مورد در توحید، ۲۱۶ مورد در پهله و ۷۱ مورد در میمه بوده است.

وی با بیان اینکه در طول سال گذشته ۱۰ هزارو ۲۳۶ مشترک جدید به آمار مشترکین در اقصی نقاط استان روستایی استان اضافه شده است، گفت: در مجموع تعداد مشترکین گاز در مناطق شهری و روستایی استان به ۲۱۵ هزارو ۴۶۵ مشترک رسیده است.
بهادری با اشاره به اینکه شرکت گاز استان ایلام حرکت رو به رشد و پرشتابی را در توسعه گازرسانی به اقصی نقاط استان دنبال نموده که هم اکنون ۱۰۰ درصد مناطق شهری و بیش از ۹۹ درصد جمعیت روستایی ایلام از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند، تصریح کرد: با تلاش و کوشش همکاران این شرکت هم اکنون این استان در ردیف استان های سبز کشور قرار گرفته است.
مدیر بهره‌برداری شرکت گاز استان ایلام با بیان اینکه نقش بی بدیل گاز در سبد انرژی گامی مؤثر در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی است، گفت: جایگزینی گاز طبیعی به عنوان یکی از اهداف استراتژیک این شرکت علاوه بر حفظ محیط زیست، در ایجاد رفاه عمومی، برقراری عدالت اجتماعی، پیشران توسعه اقتصادی و جلوگیری از مهاجرت و اشتغال پایدار در روستاها تأثیر بسزایی دارد.
وی با اشاره به اینکه در طول سال گذشته ۳۸۵ منزل خانوار تحت حمایت کمیته حضرت امام (ره) و بهزیستی لوله کشی داخلی انجام شده است، گفت: این شرکت در راستای مسئولیت اجتماعی و کمک به اقشار نیازمند جامعه در مجموع تعداد ۳۸۵ مورد گازکشی داخلی ساختمان افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی را در طول سال گذشته بصورت رایگان انجام داده است.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • بازگشایی جاده‌های سیلابی ۶ روستا در خراسان رضوی
  • اشتراک‌پذیری بیش از ۱۰ هزار مشترک جدید در مناطق شهری و روستایی ایلام
  • گلستان جزء استان‌های برتر در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن شهری و روستایی
  • بررسی رونداجرا وبرنامه های محرومت زدایی در نقده
  • بازگشایی جاده تربت جام -صالح آباد خراسان رضوی
  • کاشت ۸۰ هکتار باغ زیتون در لرستان
  • بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده
  • بازگشایی ۴۵ کیلومتر از راه‌های مسدود شده در سیل ساردوئیه
  • اشتغال‌زایی ۳۵۰ میلیاردی بسیج سازندگی در لرستان