Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@19:27:35 GMT

سیل در فرودگاه طبس خسارت جزئی داشت

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۶۳۳۴۴

سیل در فرودگاه طبس خسارت جزئی داشت

بیرجند - ایرنا - مدیرکل فرودگاه های خراسان جنوبی گفت: سیل اخیر خسارت کمی به فرودگاه طبس وارد کرد که شامل آسیب محدود به پل ها و بخشی از حصار حفاظتی با برآورد هزینه ای بالغ بر چهار میلیارد ریال می شود.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، هادی سلامی در گفت و گو با روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران افزود: از دو فرودگاه فعال در خراسان جنوبی، فرودگاه بیرجند آسیبی از سیل اخیر استان متحمل نشده و با تمهیدات اتخاذ شده از جمله تکمیل سیل بندها کاملا آماده مقابله با هر سیل احتمالی در این فرودگاه هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: در عین حال به دلیل بارندگی شدید و قرارگیری فرودگاه طبس در ارتفاع پایین و مسیر رودخانه های فصلی، روز گذشته (19 فروردین) حجم زیادی از سیلاب های رودخانه های اطراف به فرودگاه هدایت شد و از مجاورت سیستم های ناوبری عبور کرد.
مدیرکل فرودگاه های خراسان جنوبی افزود: خوشبختانه به دلیل اتخاذ تمهیدات لازم در هدایت روان آب ها و ایجاد سیل بند توانستیم حجم زیادی از آب سیلاب را ساماندهی و هدایت کنیم.
وی تصریح کرد: سیلاب آسیبی به تاسیسات زیربنایی و سیستم های ناوبری فرودگاه طبس وارد نکرده است.
شهر طبس در 270 کیلومتری غرب بیرجند است.
7217*3028

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد زيربنايي سيل فرودگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۶۳۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت ۳۹۰ میلیاردی سیل به باغات خراسان شمالی

رئیس اداره مدیریت بحران سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی گفت: سیلاب اخیر به بخش زراعی و باغی استان ۳۹۰ میلیارد ریال خسارت وارد کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، محمد جواد تشکری امروز _ دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: براساس ارزیابی سازمان جهاد کشاورزی استان، خسارات وارده به بخش باغی و زراعی شهرستان‌های بجنورد، اسفراین، بجنورد، جاجرم در سیلاب اخیر ۳۹ میلیارد تومان است.

وی افزود: بیشترین خسارت در سنخواست از توابع شهرستان جاجرم به میزان ۲۵ میلیارد تومان گزارش شد.

رئیس اداره مدیریت بحران سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: وقوع سیلاب به ۷۲۸ هکتار از مزارع و ۹۰ هکتار از باغ‌های سنخواست خسارت وارد کرد.

تشکری با تاکید بر اینکه بیمه کشاورزی تنها و مؤثرترین روشی است که دولت می‌تواند از طریق آن برای جبران بخشی از خسارت‌ها به کشاورزان و باغداران کمک کند، تصریح کرد: به ۵۸ کیلومتر از جاده‌های بین مزارع ۲۰ تا ۳۰ درصد خسارت وارد شده است.

وی از خسارت سیل به ۱۴ کانال، استخر، آب‌بند و پنج رشته قنات در اسفراین و چهار واحد دامپروری خبر داد.

کد خبر 751072

دیگر خبرها

  • خسارت ۳۹۰ میلیاردی سیل به باغات خراسان شمالی
  • خسارت سیل به تاسیسات آبفای تفت یزد
  • علی مطهری: حاندان مطهری همه به یک گونه فکر می‌کنند
  • سیل در افغانستان قربانی گرفت
  • فیلم| خاک خوردن ۱۱ ساله قطعه نایاب ناوبری هواپیما!
  • خسارت سیلاب آن روی سکه بارندگی‌ها
  • سیل و آبگرفتگی در روستای «چنداب» گرمسار
  • سیل برخی از راه‌های روستایی و فرعی خراسان جنوبی را مسدود کرد
  • سیل برخی از راه‌های روستایی و فرعی را مسدود کرد