Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام سید محمدشریف حسینی کوهستانی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن ابراز همدری با هموطنان در استان‌های سیل زده اظهار داشت: سیل‌های اخیر مشکلات بسیاری را برای هموطنان ایجاد کرده که نیازمند کمک‌های مردمی و حمایت‌های مسئولان در بخش‌های مختلف است.

وی با بیان اینکه خدمات خوبی توسط نیروهای مردمی، نهادهای انقلابی و دستگاه‌های دولتی در این مدت انجام گرفته است، افزود: متأسفانه حجم آسیب‌ها بسیار بالاست و این امر نیازمند مشارکت حداکثری مردم و همه نهادها و دستگاه‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی کوهستانی ادامه داد: در این راستا و در جهت ابراز همدردی با هوطنان سیل زده، کارکنان اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد در حرکتی خودجوش و جمعی یک روز حقوق خود را به سیل‌زدگان استان‌های شمالی، غربی و جنوبی کشور اهدا کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد اظهار داشت: مبلغ جمع آوری شده برای کمک به سیل زدگان به حساب نهادهای ذی‌صلاح واریز خواهد شد.

حسینی کوهستانی تصریح کرد: جمع آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی در مساجد با محوریت ائمه جماعات، در هیئت‌های مذهبی توسط ایستگاه‌های تعیین شده از جمله اقداماتی است که در راستای حمایت از سیل زدگان در استان صورت گرفته است.

کد خبر 4586051

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۶۳۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترویج اهدای عضو نیازمند فرهنگ سازی بیشتر است

رئیس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران، در کمیته ترویج فرهنگ اهدای عضو گفت: سلامت یک اصل و مسئله مهم در زندگی بشریت است که بی توجهی به آن، عواقب جبران ناپذیری برای فرد و جامعه دارد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سوده نجفی، رئیس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه اهدای عضو یکی از مواردی است که در حوزه سلامت تعریف می‌شود ادامه داد: بر اساس آمار‌های موجود بیش از ۸ هزار فرد سالانه دچار مرگ مغزی خاکسپاری می‌شود که از این تعداد آمار اهدا کننده عضو مطلوب نیست و باید فرهنگ سازی بیشتر و بهتری صورت گیرد.


عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران افزود: یکی از راه‌های فرهنگ سازی در خصوص هر موضوعی فرهنگ سازی از سنین کودکی است که در این زمینه نهاد‌های آموزشی همچون وزارت آموزش و پرورش و بخش‌های تبلیغی مثل صداوسیما می‌توانند کمک قابل توجه‌ای داشته باشند. وزارت آموزش و پرورش می‌تواند موضوع اهدای عضو را در سرفصل‌های آموزشی خود قرار دهد.


نجفی گفت: دریافت کارت اهدای عضو یکی از راه‌های عضویت در این امر که سبب ادامه زندگی به افراد دیگر می‌شود است، اما با توجه به شرع مقدس برای اهدای عضو رضایت، ولی دم نیاز است لذا انجمن اهدای عضو نباید به صرف داشتن کارت عضویت اکتفا کند بلکه باید این مسئله را در خانواده‌ها نیز ترویج کند.

دیگر خبرها

  • ترویج اهدای عضو نیازمند فرهنگ سازی بیشتر است
  • محور فرعی و کوهستانی گنجنامه- تویسرکان بازگشایی شد
  • محور فرعی و کوهستانی گنجنامه تویسرکان بازگشایی شد
  • نرخ بازار باید منصفانه و اسلامی باشد/ ضرورت توجه به حق و حقوق کارگران
  • چرا کسی پاسخگوی عدم پرداخت حقوق کارگران شهرداری نیست
  • نباید اجازه دهیم کارگران دچار رنج شوند/ لزوم پرداخت به موقع حقوق
  • بازگشایی محور فرعی و کوهستانی گنجنامه- تویسرکان
  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • جزئیات تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی به قرارداد کار معین در سال ۱۴۰۳
  • رونمایی از پوستر برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت