Web Analytics Made Easy - Statcounter

سوارز 32 ساله ظاهرا اطمینان دارد هم لایق بهبود دستمزدش است و هم می‌تواند ورای سال 2021 هم به بازی در بالاترین سطح ادامه بدهد.

طرفداری - لوییس سوارز، مهاجم بارسلونا از این باشگاه درخواست بهبود و تمدید قرارداد کرده است.

به گزارش میگل ریکو از موندو دپورتیوو، یک گل با پای چپ مقابل ویارئال و یک شوت زیبا با پای راست در بازی با اتلتیکو مادرید، به تنهایی 4 امتیاز برای بارسلونا به ارمغان آورد تا کار قهرمانی در لالیگا تقریبا تمام شده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گوشه‌ای از خدمات لوییس سوارز به بارسا بوده است. ستاره‌ای که با حضورش در میدان، بارسلونا همواره می‌تواند به از راه رسیدن گل‌ها امیدوار باشد. کیفیت و فرصت طلبی سوارز جای تردید ندارد و البته این هم یک واقعیت است که از آخرین گل او در بازی‌های خارج از خانه لیگ قهرمانان اروپا نزدیک به 4 سال می‌گذرد. هیچ یک از این دو قضیه را نمی‌توان انکار کرد.

سوارز 32 ساله تا سال 2021 با بارسا قرارداد دارد و می‌خواهد بیشتر از دو سال دیگر در نیوکمپ بازی کند. در واقع او خواهان بهبود دستمزد و تمدید قراردادش شده است. چند هفته پیش بود که پیغام سوارز در رابطه با درخواست تمدید قرارداد، به دست باشگاه رسید. سوارز درک می‌کند که بارسا به دنبال جذب مهاجم جدیدی باشد ولی از سوی دیگر خودش را به دلیل ارائه نمایش‌هایی تاثیرگذار در طول سالیان متمادی، مستحق بهبود قرارداد می‌داند. هم بحث پول است هم اینکه سوارز اعتقاد دارد به لحاظ بدنی می‌تواند بیش از دو سال دیگر که از قرارداد فعلی‌اش باقی مانده در بارسا بازی کند. مدرک او هم تعداد بازی‌های بسیار اندکی است که او در هر فصل از دست می‌دهد. سوارز اعتقاد دارد از ناحیه زانوی پا دیگر هیچ درد و مشکلی ندارد.

سوارز از زمان پیوستن به بارسا در تابستان 2014، در 240 بازی برای بارسا موفق به زدن 175 گل و ارسال 86 پاس گل شده است. خواهیم دید واکنش بارسا به این درخواست چیست ولی موضع سوارز از حالا کاملا مشخص است.

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۶۳۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کونسیسائو: مشکلی با رئیس جدید پورتو ندارم

به گزارش "ورزش سه"، سرخیو کونسیسائو در روزهای اخیر قرارداد خود را با پورتو تا سال 2028 تمدید کرد. قرارداد او هنگام ریاست پینتو دا کاستا به‌عنوان رئیس سابق باشگاه امضا شده بود.

طبق گزارش رسانه‌های پرتغالی، با توجه به انتخاب ویلاش بواش، این قرارداد ممکن است با توافق دوطرفه لغو شود.

کونسیسائو پس از بازی شب گذشته به اسپورت‌تی‌وی در مورد این احتمال گفت: "من با افتخار آماده‌ام تا با او گفت‌وگو کنم. این یک موضوع لذت‌بخش است و من هیچ مشکلی ندارم. می‌خواهم از این فرصت استفاده کنم و پیروزی او در انتخابات ریاست باشگاه را تبریک بگویم.

اعضا مستقل هستند، آن‌ها این انتقال را در این زمان برای باشگاه انتخاب کردند. من در دسترس هستم تا با هر کسی که نماینده و مسئولیت باشگاه پورتو را بر عهده دارد، بدون هیچ مشکلی و با کمال میل صحبت کنم. ما به بازی‌های قهرمانی و فینال جام حذفی پرتغال فکر می‌کنیم که می‌خواهیم در آن برنده شویم."

تمدید قرارداد کونسیسائو در 25 آوریل نهایی شد و چند روز بعد تغییرات در راس باشگاه انجام شد. داکاستا قبل از این برای 15 سال ریاست باشگاه را برعهده داشت.

دیگر خبرها

  • تمدید قرارداد سرخی روبرتو با بارسلونا قطعی شد
  • خوشحالی ستاره بارسا: روزهای سخت تمام شد
  • هشدار ناجی بارسا: ما باید زیاد گل بزنیم!
  • پائو کوبارسی در آستانه تمدید قرارداد با بارسلونا
  • کونسیسائو: مشکلی با رئیس جدید پورتو ندارم
  • قطعی: بارسلونا پایان فصل در کره جنوبی
  • ژاوی: می‌خواهم قرارداد روبرتو تمدید شود/ جاه‌طلبی زیادی دارم
  • صعود بارسای زنان به فینال چمپیونزلیگ
  • بارسلونا اولین خرید تابستانی را مشخص کرد
  • اولین خرید تابستانی بارسلونا مشخص شد